XXL Nutrition

Review Bad Ass Mass - ALRI

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron booster Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt spiermassa op te bouwen.

Bad Ass Mass™ is designed to support serious mass gain through the most effective pro-anabolic pathways.

1. Stimulate muscle AR’s for enhanced protein synthesis and tissue repair.
2. Bind SHBG to increase levels of free testosterone.
3. Increase LH/FSH to maximize output of natural testosterone.
4. Increase glycogen retention and optimize internal hydration levels.
5. Support superior protein synthesis through modulation of transcription factors.
6. Inhibits excessive cortisol levels for an anti-catabolic effect.
7. Promote recovery of the neuromuscular matrix.
8. Provide superior results either in a synergistic stack or as a standalone supplement.

Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 wekenHoe is de smaak van dit supplement? n.v.t.Welke dosis heb je gebruikt? 4 Capsules per dag, aanbevolen was 2Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodybuilding.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaalt? 34 dollar (ongeveer 25 euro) per potje.Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.
Mijn review over dit supplement
Er zijn bijna geen supplementen die niet op creatine e.d. gebaseerd zijn en die werken, maar dit is er zeker een die werkt!

In de tweede week werd ik iets sterker en zwaarder. Maar in de derde en vierde week ging het pas echt lekker! De gewichten voelden een stuk lichter aan, en ik zag er voller uit. Ik heb er ongeveer 1 kilo vetvrije massa mee gewonnen, en ben op sommige oefeningen goed vooruit gegaan.

Ik heb wel een dubbele dosering genomen per dag omdat ik meer mensen er over gehoord heb dat ze betere resultaten boekten met een hogere dosering als ze richting de 100 kilo wogen. De mensen die tussen de 70 en 80 wogen hadden echter wel goede resultaten met 2 caps per dag.

Ik heb ook absoluut geen bijwerkingen gehad bij het gebruik van dit supplement.

Eindconclusie:

Absolute aanrader! Niet iedereen zal er misschien goed op reageren, maar het is zeker het proberen waard!

Ik ga het zeker vaker gebruiken!

bam.jpg

Ben er nu mee bezig samen met jw doe nu 3 caps jw en 2 bam hoop ook 1 kilo vet vrij te winnen!

• Topic Starter Topic Starter
roids erin? dan is 1 kg wel erg weinig he :lol: dus neem aan dat dat niet het geval is. mmm ik reageer op geen enkel supplement tot nu toe mss deze dan wel? :D

BAM is een degelijk product alléén heeft Alri een foutje gemaakt wat betreft de dosering! AX heeft de betere versie(wat dosering en kosten betreft) op de markt gebracht >> MassFX(ietsjes duuder, maar wel 120 caps! Er zijn echt 4 caps per dag nodig voor een optimaal resultaat)<<

Mijn advies zou zijn : Indien je voor een soortgelijk supplement kiest gebruik het dan met een AI supplement zoals Jungle warfare/Hyperdrol(als je nog 6oxo hebt liggen is dat ook prima:-)..en omdat 4 weken niet voldoende is....kun je het beste starten met JW/HD 2-3 weken en dan overlappen met MassFX(4caps) voor een periode van 4 weken..dan heb je wel een cycle van 7 weken..en WAT voor 1 hahaha..

ÉÉN ding niet vergeten jongens!! Als je niet genoeg complexe carbs nuttigt icm het gebruik van JW dan krijg je de ergste hoofdpijn die je ooit hebt ervaren!! dit is bekend bij Alri en er wordt voor gewaarschuwd!

Indien er nog vragen zijn over deze combinatie kun je het aan mij stellen..PM is ook prima indien je hulp nodig hebt bij een stackschema hiervoor..

Voor de rest zijn beide producten(BAM/MassFX) erg solide producten die doen wat ze beloven mits je correct dosseert.

Advies wat betreft gebruik geef ik alléén aan mensen vanaf 21 jaar! Ik raad mensen onder de 21 dit soort producten NIET te gebruiken gezien je natuurlijke test.gehalte hieronder kan lijden en niet meer naar het oude niveau terugkeert na het gebruik van dergelijke producten ook al zijn het géén PH's!

Laatst bewerkt:
Waar haal je die info vandaan? Twijfelachtig...

Hi SS;)

Er zijn een aantal redenen waarvoor dat wordt aangeraden:

-Een lichaam is meestal volledig ontwikkeld ná je 21
-Meestal zijn de mensen die onder de 21 zijn niet eens zo lang bezig met trainen, ik vind dat je de eerste jaren nogal veel progressie kunt boeken met creatine/muliti vit/correcte voeding/correct trainen en misschien nog een paar basic supp's..
-Rond deze leeftijd heb je genoeg eigen nat.test productie om spieren mee te kweken:D *over het algemeen begint de productie te minderen tussen 30-40 jaar bij de mannen)
-Dit soort producten zijn best zeer sterke natuurlijke test boosters, dus de kans bestaat(is niet zo groot als bij PH's natuurlijk die je nat. test deels/volledig onderdrukken)dat een lichaam dat nog niet volledig ontwikkeld na gebruik minder test aanmaakt..(kans is klein, maar wel aanwezig)

En zo sta ik er ook in, veiligheid boven alles:rocker2: en uiteindelijke kiezen mensen zelf wat ze willen doen..

Door bovenstaande wordt soms verplicht die opmerking op de labels te plaatsen(gebruik vanaf 21 jaar)

Ik hoop dat ik het heb kunnen verduidelijken;)

Laatst bewerkt:
hoe de **** ga jij je natuurlijke testo onderdrukken door een product dat je lichaam aanzet tot meer productie....dude....

hoe de **** ga jij je natuurlijke testo onderdrukken door een product dat je lichaam aanzet tot meer productie....dude....

Enrico,

Door zulke supplementen te gebruiken dwing je je lichaam meer test aan te maken/of zorg je voor meer vrije test in het lichaam..(afhankelijk van de ingredienten) en tevens maak je het je lichaam lichaam makkelijk dit te doen..
Als een de natuurlijke test.aanmaak volledig ontwikkeld is(meestal na 21) keert het lichaam terug na zijn oude niveau na gebruik, wat betreft het aanmaken van natuurlijke test.... en als het lichaam dat maximale niveau nog niet bereikt heeft(onder 21) en je gaat ermee rommlen, dan is de kans aanwezig dat het lichaam niet terugkeert naar zijn maximale aanmaak-punt.

Het effect kun je een beetje vergelijken met Nikkel-cadmium-batterijen vs een lithium-ion batterij.. als je de Nikkel-cadmium-batterijen oplaadt terwijl deze nog niet volledig leeg zijn kun je ze steeds minder vol krijgen omdat je maximale oplaadniveau op die manier onderdrukt hebt, dit in tegenstelling tot de Lithium-ion batterijen dit er wel tegen kunnen als je ze regelmatig oplaadt ook al zijn deze nog niet volledig leeg.(het is wel verstandig een lithium batterij eens in de 3 maanden volledig leeg te laten lopen alvorens op te laden:D)

je vertelt het idd heel mooi anrichard
maar ik ben u helemaal klaar met jw en bam en restore en heel dat gezeik over ph en alles heb er niks van gemerkt.

ook me test is gewoon perfect tijdens de cycle was me geil heid ook niet hoger gewoon zo als normaal.

nu al zkr 1 maand met deze shit gestopt en alles en nog steeds perfect.

dus ik denk dat je zorgen maakt om niks, want zo als ik het heb ervaren is er niks aan het handj:D

Eens met anrichard...

maar ik ben u helemaal klaar met jw en bam en restore en heel dat gezeik over ph en alles heb er niks van gemerkt.

ook me test is gewoon perfect tijdens de cycle was me geil heid ook niet hoger gewoon zo als normaal.

dus ik denk dat je zorgen maakt om niks, want zo als ik het heb ervaren is er niks aan het handj:D

Ga jij je maar vast zorgen maken...
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=119799

Hi Den,

Het is géén kwestie van mooi vertellen .. het is hoe ik er in sta gebaseerd op feiten.. de "negatieve "consequenties" zullen niet voor iedereen z'n lichaam gelden die onder de 21 is.. de volledige ontwikkeling van de 1 zijn natuurlijke test kan al eerder plaats vinden dan bij de ander.. bovendien hoef je de negatieve consequenties niet snel na je cycle te ondervinden, dit kan ook in een later stadium..Je bent het toch wel met me eens dat:

Iemand van 18 jaar nog genoeg massa kan kweken met een: -"smart"dieet+smart trainen+proteinen+creatine en eventuele aanvulling BCAA's+havermout shakes en nog een paar basics..

Ik neem aan dat je ook eens bent met het feit dat een bedrijf niet voor de gein op het product aangeeft "alléén voor gebruik boven de 21 jaar"

Gezien de lopende onderzoeken omtrent de onbekende stoffen in Jungle Warfare, maak ik mij best zorgen voor gebruikers onder de 21 jaar..

tevens raad ik je aan het volgende te lezen "artikel op ergogenics":

Rare stofjes in Jungle Warfare + vijf andere tests van designersupplementen

Het Nederlandse bodybuilding- en fitnessblad Sport & Fitness [Webstek] heeft van een half dozijn designersupplementen labtests gepubliceerd. Het gaat om 6-OXO, Jungle Warfare, Methoxy-TRN, Methoxy-TST, D-Blade en P-Blade.

Alle geteste producten bevatten steroiden, zij het niet altijd de steroiden die je zou verwachten.

De onderzoekers ontdekten bijvoorbeeld dat Methoxy-TST en Methoxy-TRN exact dezelfde actieve stof bevatten. De makers van die producten beweren bovendien dat ze methoxygroepen aan steroiden kunnen plakken. Die zouden minder schadelijk voor de lever zijn. Misschien is dat waar, maar de onderzoekers hebben die methoxygroepen niet gevonden.

De analyseresultaten van Jungle Warfare zijn mysterieus. Dat kun je verwachten, want de website, het etiket en de bijsluiter van Jungle Warfare-producten noemen telkens andere verbindingen. Het preparaat dat het lab heeft onderzocht zou echter een C17a-gemethyleerde analoog van het steroid ATD moeten bevatten. ATD is niet androgeen actief, maar remt wel het enzym aromatase. Het verhoogt daardoor de concentratie testosteron in het lichaam.

De onderzoekers hebben de gemethyleerde analoog van ATD gevonden. Ze vonden bovendien nog een paar andere steroidverbindingen, die de fabrikant waarschijnlijk niet heeft willen wegzuiveren.

Het is niet helemaal duidelijk om wat verbindingen het gaat, maar eentje daarvan zou wel eens dianabol kunnen zijn. Andere kandidaten zijn methyltestosteron of methyl-1-testosteron. Het gaat niet om verwaarloosbare hoeveelheden.

Die dianabol variant die erin zit zou wel eens die milde hoofdpijn kunnen verklaren die sommige gebruikers soms ervaren.

Na het innemen van koolhydraten ging die meteen wel weg.

Ben BAM nu een 4-tal weken aan het nemen , 2 per dag, om de 12 uur zoals beschreven, en merk hier toch ook al resultaat van hoor

Hi Den,

Het is géén kwestie van mooi vertellen .. het is hoe ik er in sta gebaseerd op feiten.. de "negatieve "consequenties" zullen niet voor iedereen z'n lichaam gelden die onder de 21 is.. de volledige ontwikkeling van de 1 zijn natuurlijke test kan al eerder plaats vinden dan bij de ander.. bovendien hoef je de negatieve consequenties niet snel na je cycle te ondervinden, dit kan ook in een later stadium..Je bent het toch wel met me eens dat:

Iemand van 18 jaar nog genoeg massa kan kweken met een: -"smart"dieet+smart trainen+proteinen+creatine en eventuele aanvulling BCAA's+havermout shakes en nog een paar basics..

Ik neem aan dat je ook eens bent met het feit dat een bedrijf niet voor de gein op het product aangeeft "alléén voor gebruik boven de 21 jaar"

Gezien de lopende onderzoeken omtrent de onbekende stoffen in Jungle Warfare, maak ik mij best zorgen voor gebruikers onder de 21 jaar..

tevens raad ik je aan het volgende te lezen "artikel op ergogenics":

Rare stofjes in Jungle Warfare + vijf andere tests van designersupplementen

Het Nederlandse bodybuilding- en fitnessblad Sport & Fitness [Webstek] heeft van een half dozijn designersupplementen labtests gepubliceerd. Het gaat om 6-OXO, Jungle Warfare, Methoxy-TRN, Methoxy-TST, D-Blade en P-Blade.

Alle geteste producten bevatten steroiden, zij het niet altijd de steroiden die je zou verwachten.

De onderzoekers ontdekten bijvoorbeeld dat Methoxy-TST en Methoxy-TRN exact dezelfde actieve stof bevatten. De makers van die producten beweren bovendien dat ze methoxygroepen aan steroiden kunnen plakken. Die zouden minder schadelijk voor de lever zijn. Misschien is dat waar, maar de onderzoekers hebben die methoxygroepen niet gevonden.

De analyseresultaten van Jungle Warfare zijn mysterieus. Dat kun je verwachten, want de website, het etiket en de bijsluiter van Jungle Warfare-producten noemen telkens andere verbindingen. Het preparaat dat het lab heeft onderzocht zou echter een C17a-gemethyleerde analoog van het steroid ATD moeten bevatten. ATD is niet androgeen actief, maar remt wel het enzym aromatase. Het verhoogt daardoor de concentratie testosteron in het lichaam.

De onderzoekers hebben de gemethyleerde analoog van ATD gevonden. Ze vonden bovendien nog een paar andere steroidverbindingen, die de fabrikant waarschijnlijk niet heeft willen wegzuiveren.

Het is niet helemaal duidelijk om wat verbindingen het gaat, maar eentje daarvan zou wel eens dianabol kunnen zijn. Andere kandidaten zijn methyltestosteron of methyl-1-testosteron. Het gaat niet om verwaarloosbare hoeveelheden.

dan toch maar beter die restore erachtergooien :D

..

Laatst bewerkt:
Ik zat vandaag op een usa forum te lezen waar een aantal mensen dit schema volgden die er zeker over te spreken waren...

week-supps
1-4 Jungle Warfare (4-5x ED)
3-6 BAD ASS MASS (3x ED)
5-8 Pro Anabol (3x ED)
7-10 Restore (3x ED)

Is dit iets voor een jonge van mijn leeftijd? :p

Wil het gewoon weten, ben benieuwd of mensen al zo jong met dit soort pillen beginnen.

Terug
Naar boven