Fitness Seller

Review Bad Ass Mass - ALRI

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron booster Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt spiermassa op te bouwen.

Bad Ass Mass™ is designed to support serious mass gain through the most effective pro-anabolic pathways.

1. Stimulate muscle AR’s for enhanced protein synthesis and tissue repair.
2. Bind SHBG to increase levels of free testosterone.
3. Increase LH/FSH to maximize output of natural testosterone.
4. Increase glycogen retention and optimize internal hydration levels.
5. Support superior protein synthesis through modulation of transcription factors.
6. Inhibits excessive cortisol levels for an anti-catabolic effect.
7. Promote recovery of the neuromuscular matrix.
8. Provide superior results either in a synergistic stack or as a standalone supplement.

Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 wekenHoe is de smaak van dit supplement? n.v.t.Welke dosis heb je gebruikt? 4 Capsules per dag, aanbevolen was 2Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodybuilding.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaalt? 34 dollar (ongeveer 25 euro) per potje.Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.
Mijn review over dit supplement
Er zijn bijna geen supplementen die niet op creatine e.d. gebaseerd zijn en die werken, maar dit is er zeker een die werkt!

In de tweede week werd ik iets sterker en zwaarder. Maar in de derde en vierde week ging het pas echt lekker! De gewichten voelden een stuk lichter aan, en ik zag er voller uit. Ik heb er ongeveer 1 kilo vetvrije massa mee gewonnen, en ben op sommige oefeningen goed vooruit gegaan.

Ik heb wel een dubbele dosering genomen per dag omdat ik meer mensen er over gehoord heb dat ze betere resultaten boekten met een hogere dosering als ze richting de 100 kilo wogen. De mensen die tussen de 70 en 80 wogen hadden echter wel goede resultaten met 2 caps per dag.

Ik heb ook absoluut geen bijwerkingen gehad bij het gebruik van dit supplement.

Eindconclusie:

Absolute aanrader! Niet iedereen zal er misschien goed op reageren, maar het is zeker het proberen waard!

Ik ga het zeker vaker gebruiken!

bam.jpg

je krijgt dan geen problemen met de werking van het product, maar met je eigen hormoon huishouding, omdat die nog niet compleet is. ik was ook van plan dit te gebruiken maar ben ook nog te jong. ik ga nu voor de anabolic extreme stack.

Wat was je van te plan te gebruiken?

Ben nu 4 weken met JW en BAM in de weer, enneh niks hoor!
Er wordt over gesproken alsof men aan het kuren is! haargroei etc. Wordt er een beetje lacherig van.(behalve als ik denk wat die zooi me gekost heb)
Maar stack! ze allemaal.

ah dus das onzin, nix beters te doen meschien dan een ander zijn antwoorde in het belachelijke te trekken, en wete ast tog zo zever is, slikt et dan zelf é spast

nee ik ben nie bezig over de oude, ik ben bezig over hyperdrol superdrol en retain, wa pijsde da ik men suplemente nie ken ?

Ben nu 4 weken met JW en BAM in de weer, enneh niks hoor!
Er wordt over gesproken alsof men aan het kuren is! haargroei etc. Wordt er een beetje lacherig van.(behalve als ik denk wat die zooi me gekost heb)
Maar stack! ze allemaal.

dit is de eerste negatieve reactie die ik lees eigenlijk

niet sterker? wat droger? niets nada noppes??

ah dus das onzin, nix beters te doen meschien dan een ander zijn antwoorde in het belachelijke te trekken, en wete ast tog zo zever is, slikt et dan zelf é spast

nee ik ben nie bezig over de oude, ik ben bezig over hyperdrol superdrol en retain, wa pijsde da ik men suplemente nie ken ?

1. Praat niet met je flenter in je mond

2. Probeer niet te typen wanneer je met je vinger in je poepertje zit te roeren

trek et u nie aan, twas nie op u bedoelt, tis gewoon, kheb al redelijk wa suplemente in men klote gespeeld en nu betaal ik een beetje den tol met men lever, maja de uitlsag is we, droog 82 kg op 3 % en anders op 92 kg

ah ok, een shans dan da die er nimmer zijn, wa vinde dan van de nieuwe superdrol ? za dienne verbeterd zijn ?;)

ah ok dan jongen, ge ebt gelijk, kga u dan ma laten me u moeilijke woorde, kzen blij dagge zo volwassen kunt reagere, echt ge zijt nen diplomaat, maja salukes é ventj en uim, amuzeer u nog me u verder leven, ps spijtig é eigelijk da ne gast van 22 beter int leve kan omgaan dan eentje van 27 maja das mijn prob nie é, groetjes;)

ah ok dan jongen, ge ebt gelijk

Eindelijk vertelt ge eens iets zinnig, maar dat wisten we al.

ps spijtig é eigelijk da ne gast van 22 beter int leve kan omgaan dan eentje van 27 maja das mijn prob nie é, groetjes;)

En wat the **** wil dit zeggen ? 'Spijtig da ne ne gast van 22 beter int leven kan omgaan dan eentje van 27' ???????

Als ge bedoelt dat ge beter met het leven kunt omgaan dan mij moet ik u helaas terug teleur stellen, uwe lever is naar de haaien, niet de mijnen.

En verder voor uw witte uitwerpselen verhaal, ik bedenk net dat dit eventueel toch zou kunnen als die superdrol gebruiker één of ander gevogelte was. Een duif of zo. Dus dan kan je gelijk hebben.

Dit was Ripaf voor DBB.

oeioei, nie boos worde é man, sebiet krijgt ge nog iet aan uw hart en schijt gij wit, maja ge ebt precies meer kennis over duiven dan over suplemente, waarom begint ge nie me een duivekwekerij :d

Je supplementen hebben blijkbaar ook je hersenen aangetast. Waar heb jij leren schrijven/typen/spellen, kerel? :rolleyes:

Even on topic: ik ga deze stack zeker ook eens proberen, maar ik heb nog een pot lekkere Creatine monohydraat te verbruiken... :D

ziet hé, ik ben normaal gene kerel die ga zage op ander, ma ik ben er nie me begonne volges mij, ik verdedigde gewoon men mening, en da was over suplementen, en ook nog voor men iemand afbreekt door de manier van schrijven/typen/spellen, denk na, er bestaan dialecten, en nu ga gij tog ook al nie beginne tege mij ? of wel ?

Terug
Naar boven