XXL Nutrition

Review Bad Ass Mass - ALRI

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron booster Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt spiermassa op te bouwen.

Bad Ass Mass™ is designed to support serious mass gain through the most effective pro-anabolic pathways.

1. Stimulate muscle AR’s for enhanced protein synthesis and tissue repair.
2. Bind SHBG to increase levels of free testosterone.
3. Increase LH/FSH to maximize output of natural testosterone.
4. Increase glycogen retention and optimize internal hydration levels.
5. Support superior protein synthesis through modulation of transcription factors.
6. Inhibits excessive cortisol levels for an anti-catabolic effect.
7. Promote recovery of the neuromuscular matrix.
8. Provide superior results either in a synergistic stack or as a standalone supplement.

Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 wekenHoe is de smaak van dit supplement? n.v.t.Welke dosis heb je gebruikt? 4 Capsules per dag, aanbevolen was 2Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodybuilding.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaalt? 34 dollar (ongeveer 25 euro) per potje.Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.
Mijn review over dit supplement
Er zijn bijna geen supplementen die niet op creatine e.d. gebaseerd zijn en die werken, maar dit is er zeker een die werkt!

In de tweede week werd ik iets sterker en zwaarder. Maar in de derde en vierde week ging het pas echt lekker! De gewichten voelden een stuk lichter aan, en ik zag er voller uit. Ik heb er ongeveer 1 kilo vetvrije massa mee gewonnen, en ben op sommige oefeningen goed vooruit gegaan.

Ik heb wel een dubbele dosering genomen per dag omdat ik meer mensen er over gehoord heb dat ze betere resultaten boekten met een hogere dosering als ze richting de 100 kilo wogen. De mensen die tussen de 70 en 80 wogen hadden echter wel goede resultaten met 2 caps per dag.

Ik heb ook absoluut geen bijwerkingen gehad bij het gebruik van dit supplement.

Eindconclusie:

Absolute aanrader! Niet iedereen zal er misschien goed op reageren, maar het is zeker het proberen waard!

Ik ga het zeker vaker gebruiken!

bam.jpg

ok. :)

Ik hou het nog wel bij m'n whey dan.

ik ben ook bezig en doe het zo week 1 -4 jw 3x per d week3 tot en met 6 bamss 2x per dag week5 tem8 2x per dag pro anabol week7tem 10 restore 3xper dag en alle avond voor ik ga slapen REM-R3G van usp labs

ik ben op mn 2de potjes JW en BAM aan het wachten, goeie shizzle :cool:

Kan je het in belgie kopen? En staat er een minium leeftijd op????

Misschien ga ik dit ook maar eens aanschaffen. Ziet er interessant uit:)
Op BB.com is t ook niet al "te" duur.

in bam zit dus niks kwa roids of prohormoon?

klinkt namelijk leuk allemaal, en gezien ik niks mer van creatine wil ik dit eens proberen. maar heb natuurlijk geen zin om straks problemen te krijgen achteraf (lever ofzo)..

edit: besteld..

Laatst bewerkt:
Buiten bovenstaand vraag:

20 jaar, vormt dat een probleem voor het gebruiken van dit product?

Laatst bewerkt:
mag dit prodcut gewoon ingevoerd worden of moet je hier mee oppassen met de douane?

en jungle warfare?
er zou echt is een topic moeten kopen met welke stofen of supplementen je moet oppassen..

ik heb geleze da er diana in zit in jungle warfare, en kheb nie echt zo goei ervaringe me die dinge dusja ik koop et mij nie

Buiten bovenstaand vraag:

20 jaar, vormt dat een probleem voor het gebruiken van dit product?

je krijgt dan geen problemen met de werking van het product, maar met je eigen hormoon huishouding, omdat die nog niet compleet is. ik was ook van plan dit te gebruiken maar ben ook nog te jong. ik ga nu voor de anabolic extreme stack.

bou, geen probleem za ik zo nie zegge, der is ene die na een week wit zat te schijte, dus das nie al te goe hé, das echt een raar producr, er zit vanalles in die ge nie kunt vinde op et web enzu, en anabolic extreme is wel goe enzo ma leververnietigend hé, maar natuurlijk na 12 weke kuntge wel 12 kg spiermassa opbouwe, ma na da stakske ne goeie leverreiniger, ne goeie is liverlonger

bou, geen probleem za ik zo nie zegge, der is ene die na een week wit zat te schijte, dus das nie al te goe hé, das echt een raar producr, er zit vanalles in die ge nie kunt vinde op et web enzu, en anabolic extreme is wel goe enzo ma leververnietigend hé, maar natuurlijk na 12 weke kuntge wel 12 kg spiermassa opbouwe, ma na da stakske ne goeie leverreiniger, ne goeie is liverlonger

na wat gepuzzel ben ik tog uit kunne komen wat er staat:p.

ik hoor voor het eerst dat anabolic extreme producten slecht zijn voor de lever. vanwaar heb je die info dan.

ah, omda mijne lever nog aant aftakele is, over een week moennek mijne lever opnieuw late controlere en zien of er verbetering is

Terug
Naar boven