AndroidHealthClinic

Nieuws Badr Hari gezocht door politie

ahahha kijk naar de jaloerze haters, welke oorspronkelijk nederlandse kickboxers hebben jullie eigelijk? semmy schilt??? muahahha das geen vechter maar een poeper. al die ander die voor nederland uitkomen zijn anti's of surinamers.

peace out haters en flip maar:flipoff::flipoff::flipoff:

:evilnana::banana::evilnana::banana:

18.10 en ik heb nog niet gegeten dus ik hap er even op los:D

Wat dacht je van Rob Kaman, Peter Smit, Peter Aerts, Ramon Dekkers, Andre Mannaart, etc. etc

18.10 en ik heb nog niet gegeten dus ik hap er even op los:D

Wat dacht je van Rob Kaman, Peter Smit, Peter Aerts, Ramon Dekkers, Andre Mannaart, etc. etc

wow ik ben onder de indruk....NOT :roflol::roflol::roflol::roflol:

eet smakelijk trouwens

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

das de ras waar jullie een aantal decenia geleden, op zn zachts gezegd onder curatele stonden.

• Topic Starter Topic Starter

eet smakelijk trouwens

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

das de ras waar jullie een aantal decenia geleden, op zn zachts gezegd onder curatele stonden.

Zozo heb je een brief van de belastingdienst gevonden geadresseerd aan je vader waar dat woordje instond?

bas rutten

ahahha kijk naar de jaloerze haters, welke oorspronkelijk nederlandse kickboxers hebben jullie eigelijk? semmy schilt??? muahahha das geen vechter maar een poeper. al die ander die voor nederland uitkomen zijn anti's of surinamers.

peace out haters en flip maar:flipoff::flipoff::flipoff:

:evilnana::banana::evilnana::banana:

Mocro-r*tard-montana, om maar even in jouw sT te replyen:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

eet smakelijk trouwens

En leer gewoon een keer nederlands man.

Die hari heeft ook al zo'n t*fus kop. Gewoon een smerig ventje.

Morcro je bewijst maar weer hoe marokkanen zijn, en waarom het grootst gedeelte van Nederland een hekel aan jullie heeft.
:wave::wave::wave:

En terug naar Marokko doeiiii!!

Laatst bewerkt:
Kan iemand mijn eerdere post even quoten?
Zou zonde zijn als mocroretardmontana 'm zou missen, alleen maar omdat ik op zijn negeerlijst sta.

ik begin na de zomer met de opleiding burgerlijk recht op de erasmus in rotterdam nerd.:p

Leuk dat je aangeeft dat je tot een van de makkelijkste studies wend. :roflol:
Is ook wel te merken aangezien bijna 50% van de rechtenstudenten op de FRG in Rotterdam buitenlands is.

Je bent de eerste op mijn negeerlijst, voel je vereerd plz. :p

• Topic Starter Topic Starter
hahahah, ik zie hier een 29 jarig kassamedewerker bij de lidl. tja het leven is oneerlijk maar je moet het er maar mee doen. success verder gozer.

hier is trouwens de opleiding http://www.frg.eur.nl/pri/sectie_burgerlijk_recht/#

Mocht je inderdaad gaan studeren aan de Erasmus.. wat me nog steeds sterk lijkt als ik je Nederlandse schrijfskills zie en laat ik het dan nog maar niet eens hebben over je gesproken taalvaardigheid als ik me je filmpje nog goed herinner... dan nog moet je eerst nog je bachelor rechtsgeleerdheid doen, want dit is een master. Dus voordat je grootspraak wilt gebruiken bereid je dan wat beter voor.... Ow ja.. die kassamedewerkeronzin... je kan niet verder van de waarheid zitten :sukkeltje:

Terug
Naar boven