BVE
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 9%
Ja orgineel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aantal posts zijn al gerraporteerd. Mij hebben jullie er niet mee jongens.

Aantal posts zijn al gerraporteerd. Mij hebben jullie er niet mee jongens.

Is het weer tijd voor zo een kinderachtige nederlanders vs marokkanen discussie? Volledig terecht dat ze hem arresteren en werelds beste kickboxers worden getraind in Nederland. Ik stel het overigens zeer op prijs als termen als ''jullie'' of ''alle marokkanen'' achterwege worden gelaten. Dank

Die badr hari is natuurlijk gewoon een kl***zak. Het moge toch niemand verbazen dat hij met zulke acties komt ook buiten de ring?
Jij zou je wel in de maling laten nemen door een paar portiers?
In de maling laten nemen? hij werd gewoon geweigerd. Op grond waarvan: geen idee, de omstandigheden weet ik niet. Maar ik zou zeggen dat fysieke mishandeling in ieder geval niet een van mijn reacties zou zijn. Zeker met 4 man een portier in elkaar meppen is gewoon in strijd met de wet, dus ik heb absoluut geen medelijden, zeker niet met een getrainde vechter die zeer goed weet waar hij mee bezig is.
Zover ik begrepen heb, hadden een maar van die ongedierte een trainingsbroek aan. (Of dit klopt weet ik niet)
Gaan we nu ouwe topic's aanhalen?
Stats: 1m80 59kg 16%
Die van jou zijn natuurlijk stukken beter 'Knappe vent'.
Ik dacht dat er stond: Badr Hari gezocht voor pedofilie!

Zover ik begrepen heb, hadden een maar van die ongedierte een trainingsbroek aan. (Of dit klopt weet ik niet)