MuscleMeat

Nieuws Badr Hari gezocht door politie

Is het weer tijd voor zo een kinderachtige nederlanders vs marokkanen discussie? Volledig terecht dat ze hem arresteren en werelds beste kickboxers worden getraind in Nederland. Ik stel het overigens zeer op prijs als termen als ''jullie'' of ''alle marokkanen'' achterwege worden gelaten. Dank

Even erbij vermelden dat de hele Nederland vs Marokko discussie werd gestart door je medemens Mocromontana. ;)

Dus graag niet het slachtoffer uit gaan hangen zoals zovelen van 'jullie' doen. ;)

Gelieve elkaar niet te provoceren of te beledigen. Dit is de zachte manier om te waarschuwen, laat dit voor iedereen duidelijk zijn.

• Like
Waarderingen: kaza
Free Holleeder

Woont ie niet thuis dan? FF opzoeken opgelost, toch?

Of anders meesleuren uit de ring met 10 man, ook leuk voor het publiek :)

Die badr hari is natuurlijk gewoon een kl***zak. Het moge toch niemand verbazen dat hij met zulke acties komt ook buiten de ring?

Jij zou je wel in de maling laten nemen door een paar portiers?

In de maling laten nemen? hij werd gewoon geweigerd. Op grond waarvan: geen idee, de omstandigheden weet ik niet. Maar ik zou zeggen dat fysieke mishandeling in ieder geval niet een van mijn reacties zou zijn. Zeker met 4 man een portier in elkaar meppen is gewoon in strijd met de wet, dus ik heb absoluut geen medelijden, zeker niet met een getrainde vechter die zeer goed weet waar hij mee bezig is.

In de maling laten nemen? hij werd gewoon geweigerd. Op grond waarvan: geen idee, de omstandigheden weet ik niet. Maar ik zou zeggen dat fysieke mishandeling in ieder geval niet een van mijn reacties zou zijn. Zeker met 4 man een portier in elkaar meppen is gewoon in strijd met de wet, dus ik heb absoluut geen medelijden, zeker niet met een getrainde vechter die zeer goed weet waar hij mee bezig is.

Zover ik begrepen heb, hadden een maar van die ongedierte een trainingsbroek aan. (Of dit klopt weet ik niet)

Ik dacht dat er stond: Badr Hari gezocht voor pedofilie!

Ik heb die gore na trap van 'm gezien, oppakken dat tuig. Nu is er ook nog een justitieel gezien een reden om hem op te pakken, kan niet beter!

Verbaast me nog dat hij z'n excuses heeft aangeboden, van zo iemand verwacht je als antwoord( zoals de meeste marokkanen) wolah ik zweer ik was het niet.

Mooi topic! :popcorn:

Terug
Naar boven