AndroidHealthClinic

Nieuws Badr Hari gezocht door politie

haha behoorlijke fail van die uitsmijter om hem niet binnen te laten :D wel een overdreven reactie natuurlijk :roflol:

Uitsmijters zijn de liefste niet en badr ook niet, dus de kans dat het een keer mis ging lopen was dan ook erg groot. Overigens wel hilarisch dat een uitsmijter dit keer een koekje van eigen deeg krijgt. Al moet Badr de gevolgen wel onder ogen zien en accepteren.

Uitsmijters zijn de liefste niet en badr ook niet, dus de kans dat het een keer mis ging lopen was dan ook erg groot. Overigens wel hilarisch dat een uitsmijter dit keer een koekje van eigen deeg krijgt. Al moet Badr de gevolgen wel onder ogen zien en accepteren.

Zelf ook in het meervoud praten, maar wel zeiken als er "jullie of alle marokkanen" gezegd wordt.. Hypocriet.

Zelf ook in het meervoud praten, maar wel zeiken als er "jullie of alle marokkanen" gezegd wordt.. Hypocriet.

Marokkanen zeuren altijd over discriminatie, maar zelf discrimineren ze het hardst.
Als ik voor bij loop, is het altijd kk kaaskop, kk boer enz enz. En dan staan ze met een hele groep smerig te lachen. En als je wat doet, dan komen ze met een hele groep. Want alleen durven ze niet.

Aan zwarte mensen heb ik geen hekel, en aan chinezen ook niet. Zitten zeer relaxte mensen tussen.

Ik ben zelf geen racist, ik vind hun gedrag gewoon totaal niet tof. De wereld begint bij je zelf. Dus inplaats van klagen, kunnen de Marokkanen beter hun gedrag eens gaan verbeteren.

Is het weer tijd voor zo een kinderachtige nederlanders vs marokkanen discussie? Volledig terecht dat ze hem arresteren en werelds beste kickboxers worden getraind in Nederland. Ik stel het overigens zeer op prijs als termen als ''jullie'' of ''alle marokkanen'' achterwege worden gelaten. Dank

r*tard.

ik begin na de zomer met de opleiding burgerlijk recht op de erasmus in rotterdam nerd.:p

Dan ben je een nep marokaan want echte marokanen werken niet en gaan niet naar school!

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

ahahha kijk naar de jaloerze haters, welke oorspronkelijk nederlandse kickboxers hebben jullie eigelijk? semmy schilt??? muahahha das geen vechter maar een poeper. al die ander die voor nederland uitkomen zijn anti's of surinamers.

peace out haters en flip maar:flipoff::flipoff::flipoff:

:evilnana::banana::evilnana::banana:

Waarom ga je dan niet naar marokko al je er zo over denk?

Ah je hebt ADSL op je mobiel, knap :roflol: Niet bluffen.

:roflol:Busted!Wedden dat die r*tard als gast mee zit te kijken?
Ik begrijp ook niet dat iemand die blijkbaar zo ongewenst is als hij op dit forum, zich maar blijft manifesteren.
Dan heb je toch wel een megaplaat voor je harses.
Het vervelende is dat zo´n rot appeltje, dat doorlopend de vooroordelen over marokkanen bevestigd, het voor de rest verpest.
Alhoewel ik moet zeggen dat de 2 marokkanen die ik op dit forum tegen ben gekomen, kloontjes van elkaar zouden kunnen zijn.

Mij jaag je niet zomaar op de kast, maar je kan het altijd proberen. Zijn er vorige keer 2 gebanned, dus keep it coming.

En weer slaag je er niet in om een post goed te interpreteren.. Ga daar nou eens even op oefenen jongen..

Dat komt door die aangeboren paranoia.n*gers hebben daar ook vaak last van, voelen zich zogenaamd bij het minst of geringst gediscrimineerd.

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Mij jaag je niet zomaar op de kast, maar je kan het altijd proberen. Zijn er vorige keer 2 gebanned, dus keep it coming.

Totaal overbodige informatie.Dit zegt zoveel over jou.

:coffeepc: Ga nou een keer met de tijd mee jongen.

Waar moet ik dan in mee gaan? Dat die klote lui in Nederland wonen? Overigens is die klote lui een mening van BVE, voor het geval ik weer 2 punten krijg voor discriminatie, want dan kom ik wel heel dicht in de buurt van een ban:D Dat wilt dbb natuurlijk niet:D

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Nou dat is k*t

Aantal posts zijn al gerraporteerd. Mij hebben jullie er niet mee jongens.

Terug
Naar boven