MuscleMeat

Badr Hari vecht op K-1 WGP Final 15 maart in Zagreb!

Is de echte K-1 weer terug? Het was nu toch organisatie Glory die verder ging?

ook al juiced hij dan heeft hij nog veel te weinig tijd om zich klaar te maken, ik ben benieuwd.

Des te aantrekkelijker voor de organisatie.
Hopelijk schopt hij het letterlijk tot aan de finale waarna hij de titel binnensleept.
Ik kan niet wachten.

dat regelen ze wel dat hij in die finale komt te staan, heeft niks te maken met zijn skills maar met zijn management. Zo is die tenslotte ook aan zijn showtime titel gekomen

Die staat minimaal 12kg zwaarder op 15 maart dan toen hij vrij kwam hoor.

idd, steeds die nieuwsberichten dat hij al 30kg was afgevallen en het zwaar had maar toch komt hij een stuk dikker uit de gevangenis, iig met minimale verliezen kwa gewicht dan.

Ik gun het die hari niet meer na wat hij heeft gedaan.

Als grote fan van Mike Tyson wens ik er toch op te wijzen dat hij onterecht veroordeeld is. Onlangs postte iemand een youtube clipje die aantoonde dat de rechtszaak een aanfluiting was.

Dat hij kan vechten is een ding wat zeker is. Ben benieuwd of hij ondanks alle shit van de afgelopen maanden nog een beetje zijn niveau kan halen.

Als grote fan van Mike Tyson wens ik er toch op te wijzen dat hij onterecht veroordeeld is. Onlangs postte iemand een youtube clipje die aantoonde dat de rechtszaak een aanfluiting was.

Waarom zou hij onterecht zo lang in voorarrest hebben gezeten? Komen de aangiftes van mishandeling zo maar binnen om hem te plagen?

Was Mike Tyson ook onterecht veroordeeld?

is feitelijk bewezen hoor achteraf, de judges hebben zelfs toegegeven dat ze Mike nooit hadden veroordeelt als ze toen wisten wat ze nu allemaal weten. Dat hele zaakje stonk, zijn advocaat stonk en de aanklager.

De verkrachting zou goed onterecht kunnen zijn. Maar hij is wel erg vaak betrokken geweest bij vechtpartijen en mishandelde ook zijn vrouw. iig geen onbesproken gedrag.

Waarom zou hij onterecht zo lang in voorarrest hebben gezeten? Komen de aangiftes van mishandeling zo maar binnen om hem te plagen?

Was Mike Tyson ook onterecht veroordeeld?

Neen, ik had het enkel over Mike Tyson en zijn veroordeling in de verkrachtingszaak. Tyson werd veroordeeld maar iedereen die de rechtszaak op de voet volgde, maar vooral daarna, zijn er heel veel zaken aan het licht gekomen.
Bijvoorbeeld: het meisje die zei dat hij haar had verkracht zei tegen de rechter dat ze enkel naar zijn hotelkamer was meegegaan om wat te kunnen ( make out a little bit) maar toen ze in de kamer binnenkwamen is ze naar de badkamer gegaan waar ze haar tampon verwijderde en geen nieuwe plaatste. Daarna zijn ze terug beginnen kussen. Ze had ook gezegd dat ze daar voor het eerst kusten terwijl er drie getuigen waren dat ze ook in de wagen al gekust hadden. Hij had haar zelf niet uitgenodigd mee te gaan naar zijn hotelkamer. Hij ging zijn bodyguard halen en liet haar achter in de wagen. Zij is hem gevolgd. En zo zijn er nog elementen.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 18:52 ----------

De verkrachting zou goed onterecht kunnen zijn. Maar hij is wel erg vaak betrokken geweest bij vechtpartijen en mishandelde ook zijn vrouw. iig geen onbesproken gedrag.

Vechtpartijen? Ja maar dat is nog iets anders dan wat HAri deed hoor. Trouwens werd Tysobs gedrag erger toen hij uit de gevangenis kwam. Ik zou ook vol haat zitten moest ik drie jaar onschuldig vastzitten en weten dat daardoor mijn droomcarrière voorgoed om zeep is. Dat hij zijn vrouw mishandelde is onzin. Die t**f heeft hem gebrainwasht en volgestampt met medicijnen. Ze wou zijn geld, that is it.

Ik hoop dat Badr Harry zich zo enorm heeft lopen op****en in de bajes. Dat hij al die frustratie eruit vecht tijdens zijn partijen.

Eindelijk!
Even juicen en gaan!

schandalig dat ie vrij is
schansalig dat ie uberhaupt nog mag kickboxen

hij heeft zijn straf gehad waarom zou hij dan niet vrij zijn.

Terug
Naar boven