Fitness Seller

Badr Hari vecht op K-1 WGP Final 15 maart in Zagreb!

[Link niet meer beschikbaar]

Heb K-1 al een poosje niet meer gevolgd, maar hoe is er bij deze 8 gekomen?
Badr heeft niet eens gevochten de laatste tijd, hoe kan je dna ingodsnaam bij de laatste 8 komen, en waar is Schilt?

Schilt vecht voor Glory en niet voor de K1 en hoe Badr daar is gekomen nou gewoon ze hadden hem al betaald dus hij moest meteen vechten toen hij vrijkwam.

Schilt vecht voor Glory en niet voor de K1 en hoe Badr daar is gekomen nou gewoon ze hadden hem al betaald dus hij moest meteen vechten toen hij vrijkwam.

Thnx!

Goede kanshebber Schilt, jammer dat hij deze niet meepakt.
Zou wel wat zijn als Badr wint na 6 weken voorbereiden.

Zou wel eens kunnen zo spectaculair zijn de vechters tegen wie hij moet vechten ook niet hoor.

Ik snap er ook geen reet meer van. K-1 ,glory...wat een gedoe. Is dit nu de final 8 zoals vroeger altijdvertrouwd in December in Tokyo Dome waar je lang naar uit keek en alle voorrondes ook al die maanden vooraf had bekeken. Zo is de charme er wel af. Al ga ik natuurlijk wel kijken!

Is een speciaal dieet van Papa Mike toch?

Beetje slin, beetje tren, beetje dbol en gaan met die banaan.

100/111 wins, waarvan 88% knockouts... isthisreallife!

Ben heeeeel benieuwd naar Badr

Badr Hari is een knock out vechter "alles of niks" zoals je ziet de keren dat ze niet neergingen dan bedoel ik dus Gerges en Bonjasky zijn tevens de keren dat hij doordraaide.

De K-1 is iig al z'n charme kwijt, de vechters die in Zagreb vechten zijn niet om over naar huis te schrijven. De toppers zitten gewoon bij Glory nu.

Terug
Naar boven