XXL Nutrition

Badr Hari vecht op K-1 WGP Final 15 maart in Zagreb!

Jawel hoor voor de rest gaat hij echt niet meer zitten.

Snel al, word heel interessant :D

ronduit schandalig dat er nog organisaties zijn die vechters zoals hem aannemen
Helemaal mee eens
hopelijk krijgt die mafkees een doodschop, kansloos stuk tuig.
:)
Verdiende die al na de eerste x niet meer na die vieze laffe actie in de ring IMO
Hoop dat ie finaal de t*ring ingetrapt gaat worden, zou hem niet eens in m'n organisatie willen hebben. Fundament voor vechtsport is respect, dat is bij hem ver te zoeken.
Kon t niet beter zeggen!
schandalig dat ie vrij is
schansalig dat ie uberhaupt nog mag kickboxen
Helemaal mee eens
hij heeft zijn straf gehad waarom zou hij dan niet vrij zijn.
Hij is vrij in afwachting van de uitspraak!

Patrick kluivert verhaal eerst iemand doodrijden en dan nog bij de overheid werken (KNVB)

Ik ben benieuwd hoe sportief hij (het) er aan toe gaat...
ik hoop persoonlijk eerste ronde voer , is ie weer op de aarde..........

Ik hoop dat ie binnen 20 seconden helemaal in elkaar geramd wordt.:)

Hoop dat hij die gene na trapt!

met zijn irritante k*t karakter.

Tsyon mocht toch ook gewoon weer vechten na zijn veroordeling.
Badr is nog niet eens veroordeeld! Ik denk dat hij gewoon onschuldig is en dat de jaloerse mensen hier in NL hem er gewoon bij hebben gelapt :roflol:

tsjah maar tyson had zn straf al uitgezeten en hari moet nog gaan zitten, die kneus moet respect tonen, zowel in als uit de ring anders ben je de sport gewoon niet waard

kan iemand mij trouwens eens uitleggen hoe hij uberhaupt weer in de ''finale'' terecht komt zonder ook maar een match gevochten te hebben in het afgelopen jaar. Of heeft dat te maken met zijn manager?

hoop echt dat die pakkie gaat krijgen!

Kijk er naar uit hem weer in actie te zien!
Het is een naar mannetje maar heel vermakelijk om te zien vechten, en daar gaat het mij om

Hij is mss niet de persoon om naast de ring te kenne, of tegen te komen. Maar hij blijft een goeie vechter (buiten paar gevallen van het natrappen als ze al op grond liggen, tegen vb hesdy gerges)

Je kan er niet van onderuit dat hij een goede vechter is.

Vuil manneke, mo ie kan potverdomme goe vechten :p

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 12:09 ----------

weet iemand trouwens waar we dit gevecht kunnen bekijken online?

Hij is mss niet de persoon om naast de ring te kenne, of tegen te komen. Maar hij blijft een goeie vechter (buiten paar gevallen van het natrappen als ze al op grond liggen, tegen vb hesdy gerges)

Je kan er niet van onderuit dat hij een goede vechter is.

Vuil manneke, mo ie kan potverdomme goe vechten :p

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 12:09 ----------

weet iemand trouwens waar we dit gevecht kunnen bekijken online?

Word live uitgezonden, dacht RTL 7

==========================================================================

Badr Hari na zes weken trainen 'goed genoeg'

Kickbokser Badr Hari kan bijna niet wachten tot hij vrijdag in Zagreb de ring weer in kan. Sinds Hari, verdachte van poging tot doodslag en een aantal andere mishandelingen, zes weken geleden uit het huis van bewaring kwam, heeft hij getraind wat hij kon. De echte topvorm is er nog niet, maar 'ik ben goed genoeg in vorm voor dit toernooi'.

Hari zei dit maandag tijdens een open training in Oostzaan waar journalisten massaal op waren afgekomen. De vechtsporter werkte zich in de ring van zijn thuisbasis Mike's Gym voor een haag van camera's in het zweet en deelde een paar rake stoten en trappen uit aan zijn trainer Mike Passenier.

Vrijdag stapt hij in Kroatië voor het eerst sinds hij als verdachte is aangemerkt weer voor een officiële wedstrijd de ring in, tijdens de K-1 World Grand Prix. Hari begint in de kwartfinale tegen de Witrus Zabit Samedov. In zijn entourage reizen behalve zijn trainers ook zijn vriendin Estelle Cruijff, haar kinderen en haar moeder mee.

Hari zou afgelopen zomer zakenman Koen Everink in elkaar geslagen hebben tijdens het Sensation White dancefeest in de Amsterdam ArenA. Sindsdien is het Openbaar Ministerie hem van nog meer mishandelingen gaan verdenken.

De rechtbank liet de kickbokser in november al een keer vrij, maar omdat hij zich niet aan de voorwaarden hield, belandde hij al na een paar dagen weer in de cel. Eind januari schorste de rechtbank opnieuw het voorarrest. Badr Hari mocht naar huis als hij geen contact met getuigen zou hebben en niet in horecagelegenheden kwam tussen 20.00 uur en 8.00 uur.

Het enige wat hij tijdens zijn voorarrest in het huis van bewaring in Zoetermeer aan voorbereiding kon doen, is een 'cursusje' Kroatisch. Van trainen is het daar niet gekomen en Hari viel volgens eigen zeggen dan ook behoorlijk af. Inmiddels weegt de 1.97 lange Hari 111 kilo. Sinds hij uit de cel is, is hij gefocust, zegt hij. Niet alleen wordt er tijdens het trainen niet gebeld of gesms't, ook de komende rechtszaak zet Hari uit zijn hoofd. Wanneer hij wel denkt aan het proces, dat in het najaar bij de rechtbank in Amsterdam dient, kijkt hij er eigenlijk wel naar uit, vertelde Hari. 'Ik wil dat het achter de rug is, het achter me laten.'

http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sp...r-Hari-na-zes-weken-trainen-goed-genoeg.dhtml

----------------------------------------------------------------------------

Zou 23 kg kwijt zijn geraakt en zit nu alweer op 111 in 6 weekjes.
Spiergeheugen doet wonderen zullen we maar zeggen. :D

Test is best en dan vergeet ik nog de rest.

Inmiddels weegt de 1.97 lange Hari 111 kilo hihi

Hoop dat de ultieme match dit jaar gaat plaats vinden!
Badr tegen ghita

Terug
Naar boven