- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Juist nog niet he.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Helemaal mee eensronduit schandalig dat er nog organisaties zijn die vechters zoals hem aannemen
hopelijk krijgt die mafkees een doodschop, kansloos stuk tuig.

Verdiende die al na de eerste x niet meer na die vieze laffe actie in de ring IMO
Kon t niet beter zeggen!Hoop dat ie finaal de t*ring ingetrapt gaat worden, zou hem niet eens in m'n organisatie willen hebben. Fundament voor vechtsport is respect, dat is bij hem ver te zoeken.
Helemaal mee eensschandalig dat ie vrij is
schansalig dat ie uberhaupt nog mag kickboxen
Hij is vrij in afwachting van de uitspraak!hij heeft zijn straf gehad waarom zou hij dan niet vrij zijn.
Ik ben benieuwd hoe sportief hij (het) er aan toe gaat...
ik hoop persoonlijk eerste ronde voer , is ie weer op de aarde..........
fundament is kunnen ass kicken als de beste, respect is maar bijzaak hoor.

Tsyon mocht toch ook gewoon weer vechten na zijn veroordeling.
Badr is nog niet eens veroordeeld! Ik denk dat hij gewoon onschuldig is en dat de jaloerse mensen hier in NL hem er gewoon bij hebben gelapt![]()

Hij is mss niet de persoon om naast de ring te kenne, of tegen te komen. Maar hij blijft een goeie vechter (buiten paar gevallen van het natrappen als ze al op grond liggen, tegen vb hesdy gerges)
Je kan er niet van onderuit dat hij een goede vechter is.
Vuil manneke, mo ie kan potverdomme goe vechten
---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 12:09 ----------
weet iemand trouwens waar we dit gevecht kunnen bekijken online?

Even tv gids online opgezocht maar kan niks vinden over vrijdag:
http://www.mijn-tv-gids.be/zender/15032013/531/tv-programma-RTL-7.html
Maar hoorde op de radio wel dat het op tv werd uitgezonden, ik weet alleen niet meer welke zender.