XXL Nutrition

Badr Hari vecht op K-1 WGP Final 15 maart in Zagreb!

Hehe door Badr heeft wel iedereen het er weer over.

Hoe kan het nu, hij was toch vrij in beperking, of heb ik wat gemist. en van 82 naar 111kg is wel lachwekkend hoor sorry.

Hoe kan het nu, hij was toch vrij in beperking, of heb ik wat gemist. en van 82 naar 111kg is wel lachwekkend hoor sorry.

111 kg geloof ik ook niet. Hier was die in z'n beste shape ooit tegen Overeem en toen woog die 221 lbs = 100 kg. Alistair was hier 242 lbs = 110 kg.

http://www.youtube.com/watch?v=OWK_qOkpocc

Recente foto van Badr, duidelijk niet zo ripped als eerst. Hij moet nu dus zwaarder zijn dan buffe Overeem in Japan...

media_xl_1566891.jpg

Dat is duidelijk verschil man 221Lbs in 2009 of de weging van nu.

Als Hari niet eens de vvm heeft van zijn beste vorm heeft hij ook nog eens 10kg vet extra. Dat zal zijn snelheid niet ten goede komen.

bb'ers zien er ripped ook groter uit terwijl ze 20kg meer kunnen wegen in de bulk. Over die 2 meter een beetje vet verspreiden en je krijgt dit. Vooral bij zijn taille lijkt het toch allemaal hoger in vet %. Maarja logisch. Het bulken na de gevangenis periode kan natuurlijk nooit resulteren in zuivere spiermassa winst. Dat vet % moet hij er op de koop toenemen.

Het wordt vanavond om 22:00 live uitgezonden.Is dat dan alleen de 1e ronde en gaat het dan morgen weer verder of zo?

22.00 uur op rtl7
maar het begint al om 20.00 uur?

niet live of?

Nee gewoon om 22.00 ze laten alleen de wgp zien.

En hoe kan ik deze wedstrijd volgen vanuit België?

door een schotel en receiver te kopen en voor 22.00 op je dak te zetten hihi.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven