Sniezel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 569
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
Wat boeit hem dat nou of iemand wat van hem leert of niet, wordt hij niet wijzer of beter van hoorIk ben nu de docu aan het zien. Je ziet wel duidelijk dat hij wat in de knoop met zijn eigen ligt.
Maar dat sparren in deel 2 ...
Zo hoort het imo niet, hij slaat ze allemaal KO. Van zo iemand moet je leren, niet KO geslagen worden!

Onzekerheid ? Hou toch op. Hij loopt heel interessant te doen in die docu over zijn ''storm windkracht 10'' . Het is gewoon een mental midget die denkt dat hij boven alles en iedereen staat. Dit heeft niks met onzekerheid te maken. Hij mist gewoon iets in die pan van hem dat als iets gebeurd wat hem niet aanstaat dat hij gewoon begint te meppen.
Klopt, dat vind ik ook zo "leuk" aan hem, hij zweeft ergens hoog in de lucht, denkende dat ie koning van Marokko keer 3 is.
Vind ik juist leuk om te zien. Vind dit hele circus leuk om te zien met jan en alleman die door hem in elkaar gepompt wordt

Vind het machtig mooi om ook te zien hoeveel haat hij krijgt voor z'n tegenstander, en diegene echt kapot wilt maken, en hij dat ook publiekelijk bekend maakt.
Wat wil je dan, zo een Alistair Overeem die antwoorden geeft alsof ie een politicus is?
Weet jij of zn neef Tarik nog daar traint? Hoorde dat ie bij het sparren echt verrot werd geslagen door Badr.
Nope, geen idee. Ik kom daar laatste tijd nooit meer om te sparren ofzo omdat ik massa aan t bouwen ben.
Nee bedoelde z'n zoon, maar kon ff niet op z'n naam komen (Kimbo)