MuscleMeat

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Ik ben nu de docu aan het zien. Je ziet wel duidelijk dat hij wat in de knoop met zijn eigen ligt.

Maar dat sparren in deel 2 ...
Zo hoort het imo niet, hij slaat ze allemaal KO. Van zo iemand moet je leren, niet KO geslagen worden!
Wat boeit hem dat nou of iemand wat van hem leert of niet, wordt hij niet wijzer of beter van hoor ;)

Onzekerheid ? Hou toch op. Hij loopt heel interessant te doen in die docu over zijn ''storm windkracht 10'' . Het is gewoon een mental midget die denkt dat hij boven alles en iedereen staat. Dit heeft niks met onzekerheid te maken. Hij mist gewoon iets in die pan van hem dat als iets gebeurd wat hem niet aanstaat dat hij gewoon begint te meppen.

Klopt, dat vind ik ook zo "leuk" aan hem, hij zweeft ergens hoog in de lucht, denkende dat ie koning van Marokko keer 3 is.
Vind ik juist leuk om te zien. Vind dit hele circus leuk om te zien met jan en alleman die door hem in elkaar gepompt wordt :D

Vind het machtig mooi om ook te zien hoeveel haat hij krijgt voor z'n tegenstander, en diegene echt kapot wilt maken, en hij dat ook publiekelijk bekend maakt.

Wat wil je dan, zo een Alistair Overeem die antwoorden geeft alsof ie een politicus is?

Weet jij of zn neef Tarik nog daar traint? Hoorde dat ie bij het sparren echt verrot werd geslagen door Badr.

Nope, geen idee. Ik kom daar laatste tijd nooit meer om te sparren ofzo omdat ik massa aan t bouwen ben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze? :D :D :D :D :D :D

Nee bedoelde z'n zoon, maar kon ff niet op z'n naam komen (Kimbo) :D

Klopt, dat vind ik ook zo "leuk" aan hem, hij zweeft ergens hoog in de lucht, denkende dat ie koning van Marokko keer 3 is.
Vind ik juist leuk om te zien. Vind dit hele circus leuk om te zien met jan en alleman die door hem in elkaar gepompt wordt :D

Vind het machtig mooi om ook te zien hoeveel haat hij krijgt voor z'n tegenstander, en diegene echt kapot wilt maken, en hij dat ook publiekelijk bekend maakt.

Wat wil je dan, zo een Alistair Overeem die antwoorden geeft alsof ie een politicus is?
Opzich heb je gelijk, tis ook tot op een zekere hoogte leuk. Maar als 2x al een vette partij wordt gestopt omdat hij doortrapt dan kan ik er niet echt om lachen. Het had veel leuker geweest om hem regelmatig in de ring te zien dan hoe het nu loopt.

Wat boeit hem dat nou of iemand wat van hem leert of niet, wordt hij niet wijzer of beter van hoor ;)

Nope, geen idee. Ik kom daar laatste tijd nooit meer om te sparren ofzo omdat ik massa aan t bouwen ben.

Nee bedoelde z'n zoon, maar kon ff niet op z'n naam komen (Kimbo) :D
Dat het hem niet boeit en dat hij er niet wijzer uit wordt weet mijn kleine teen ook wel, maar dat de trainers er niets van zeggen.

Voor zover ik weet hebben die andere mensen zich ingeschreven om te leren vechten en niet om een menselijke bokszak te zijn. Het lijkt alsof ze alleen geïnteresseerd zijn in Badr. Beetje respectloos van de trainers imo.

ik ken ze niet en weet niet hoe ze lesgeven, dit leid ik af uit dat klein fragmentje, dus het kan natuurlijk compleet anders zijn.

media_xll_1278653.jpg

Henny Cruijff maakt zich zorgen over zijn dochter Estelle, die met de in opspraak geraakte kickbokser Badr Hari in het buitenland zit. Sinds de molestatie van miljonair Koen Everink op dansfeest Sensation spelt de oudere broer van Johan Cruijff de kranten. 'We leven van dag tot dag,' vertelt hij aan het AD.

Dat hij niet blij is met de nieuwe vlam van zijn dochter, steekt Henny Cruijff niet onder stoelen of banken. Hij zegt zijn 'wenkbrauwen gefronst' te hebben toen Estelle haar man Ruud Gullit aan de kant zette voor de beruchte vechtsporter Badr Hari.

'Oud en wijs genoeg'
'Ze had van tevoren kunnen inschatten wat de gevolgen zouden zijn van deze partnerkeuze. Ze is bekend in het Amsterdamse en weet wat er gebeurt in die kringen. Estelle is 33 jaar en oud genoeg om zelf te kiezen met wie ze omgang heeft. Maar of ze ook wijs genoeg is, daar twijfel ik inmiddels aan.'

Broer Johan
Henny Cruijff zegt zich ook zorgen te maken dat de familienaam wordt bezoedeld. 'Ik heb nog een broer, die er ook niet blij mee is. Met deze achternaam duikt de hele wereldpers erop.' Overigens is Henny al tijden gebrouilleerd met zijn jongere broer Johan.

Hoe dan ook: de naam Cruijff wordt nu in verband gebracht met het gewelddadige incident op dansfeest Sensation White, vorige week zaterdag. Socialite Estelle Cruijff was aanwezig in de vipbox van de Amsterdam Arena waar enkele personen miljonair Koen Everink zeer ernstig mishandelden. Getuigen beweren dat het voormalig K1-kampioen Badr Hari was die met een harde trap de voet van Everink verbrijzelde. De vechtsporter ontkent elke betrokkenheid. De politie ziet Hari (27) vooralsnog niet als verdachte. Wel onderzoekt de afdeling forensische opsporing zijn kleren op sporen.

Geen contact
Zelf heeft Cruijff al enige tijd geen contact meer met zijn dochter. 'Ik heb een tijdje geleden al gezegd: hier hoor ik even niet bij. Ik heb afstand genomen, anders trek ik mijn grote mond toch weer open. Als Estelle aan de grond komt, dan ben ik er heus weer om haar op te rapen. Maar ik hoop natuurlijk dat dat niet gebeurt.'

Land uitzetten, problem solved.

'Van den Berg vraagt wat er aan de hand is. "Hari is meteen door het dolle heen. 'Wie denk je dat je bent', roept ie, of iets dergelijks. Ik denk: oh god, daar hebben we er weer eentje, helemaal onder de drugs", zegt Van den Berg.

"Ik zeg: weet je, ik haal de beveiliging". Dan gaat het snel. "Voor ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieën wakker. Als ik mijn hoofd opricht, schopt ie me vol in mijn gezicht. Mij tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw."Van de Berg 'wordt woest' en gaat de kickbokser achterna. "Zodra hij me ziet, komt hij me tegemoet, ineens vriendelijk. 'Hé, ik zocht jou, wat gebeurde net? Kreeg je klappen?' Ik zeg: 'Doe niet zo idioot man, jij was het zelf!' Ineens verandert hij wéér en begint te gillen over respect en zo. De portiers lopen weg, de helden, en laten mij kop aan kop met Hari staan - zoals op camerabeelden is te zien. Mensen schreeuwen: 'Ga weg, hij is een moordmachine!'"

nieuwe gossip

Haha, 'moordmachine' :roflol:
Niet leuk dat die beveiligers weg gaan maar begrijpelijk.

Haha wat een douchebag..

Ik ben nu de docu aan het zien. Je ziet wel duidelijk dat hij wat in de knoop met zijn eigen ligt.

Maar dat sparren in deel 2 ...
Zo hoort het imo niet, hij slaat ze allemaal KO. Van zo iemand moet je leren, niet KO geslagen worden!
Inderdaad van de gekken. Tuurlijk wint hij als bijna K-1 kampioen van elk knulletje dat in de ring staat. Dat is geen reden om keihard op iemand in te beuken omdat je zonodig moet bewijzen dat je beter bent. Heeft niks met sparren te maken dit, is gewoon gestoord

• Topic Starter Topic Starter
Over welke docu hebben we het hier?

Profiel, Badr Hari bedoelen ze allemaal.

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die het opnemen voor meneer Hari. Meer zeg ik er niet over. Je zoon/dochter zou die mafkees maar tegenkomen in een discotheek en hem vragen of hij/zij hem mag passeren...

Q

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die het opnemen voor meneer Hari. Meer zeg ik er niet over. Je zoon/dochter zou die mafkees maar tegenkomen in een discotheek en hem vragen of hij/zij hem mag passeren...

Q
Zijn vooral Mocro's die nog steeds fan van hem zijn en het voor hem opnemen. Neemt niet weg dat ik hem graag zie vechten.(in de ring)

Zijn vooral Mocro's die nog steeds fan van hem zijn en het voor hem opnemen. Neemt niet weg dat ik hem graag zie vechten.(in de ring)
Dit idd.

Al vind ik zn vechtstijl totaal niet boeiend. Het is een heel basic vechter. alleen hij is super explosief. dat wel. Souplesse Als Bonjasky of Tyrone Spong b.v. heeft ie niet.

Het verbaaste me dat ie in die docu Sem Schilt bestempeld als een goede vechter.
Als iemand een slechte vechter is, is Sem Schilt het wel. Hij wint enkel omdat ie 2.12 meter is en 130 kilo weegt. Als Sem Schilt 1.90 was, werd ie door de eerste de beste A- of B-vechter de ring uit getorpedeerd.

Terug
Naar boven