BobbyV
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Daar heb jij weer gelijk inHij hoeft hier niet te lezen voor info, hij heeft "papa Mike"

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar heb jij weer gelijk inHij hoeft hier niet te lezen voor info, hij heeft "papa Mike"

Snap niet dat Badr Hari niet lid is van DBBforum. Hij heeft meer kuren gepakt dan de gemiddelde member hier.

dit , ze zeggen dat van hgh/aas je kop niet kan veranderen maar hoe is ali zn kop 2x breder geworden?Alistair heeft ook een soort van bavianen hoofd zijn ogen kan hij nauwelijks openhouden omdat hij zoveel vocht vasthoud niet normaal meer.
Dan noemden ze Jerome Lebanner een "walking pharmacy" maar ik vind hem een van de ergste altijd nog.
---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 14:11 ----------
http://www.zijonline.nl/2012/07/14/...aar-noemt-badr-hari-niet-expliciet-als-dader/
Van hgh toch wel?dit , ze zeggen dat van hgh/aas je kop niet kan veranderen maar hoe is ali zn kop 2x breder geworden?
Wtf man! Je zal het maar meemaken! Zoiets gebeurd tientallen keren op 1 avond (van die hand op de schouder) Daarvoor trap je toch niet de tanden uit iemand zijn bek'Badr Hari sloeg ook in clubs om zich heen'
’Ik werd op mijn knieën wakker’
Kickbokser Badr Hari wordt er niet alleen van beschuldigd dat hij een week geleden zakenman Koen Everink zwaar heeft mishandeld in een skybox bij dancefeest Sensation in de Arena. Volgens betrokkenen en getuigen sloeg hij ook in de Amsterdamse nachtclubs Air en Jimmy Woo wild om zich heen.
Medeoprichter Jeroen van den Berg van Air zegt dat Hari (27) hem in de club in elkaar heeft geslagen en in het gezicht heeft geschopt, waarbij hij zijn voortanden verloor. De aanleiding was volgens Van den Berg futiel: iemand uit een groepje dat hij door de club leidde, had bij het passeren door de drukte een hand op Hari's schouder gelegd.
'Voordat ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieën wakker,' zegt Van den Berg. 'Als ik mijn hoofd opricht, schopt ie me vol in mijn gezicht. Mijn tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw.'
Na de zware mishandeling, vorig jaar juli, spraken de uitbaters van Air met Hari af dat ze geen aangifte zouden doen als de kickbokser wegbleef.
'We waren als de dood dat nog ergere ongelukken zouden gebeuren en ik heb nu eenmaal weinig vertrouwen in justitie,' verklaart Van den Berg de keuze. 'Het laatste wat je wilt, is dat iemand uit woede over een aangifte een brandbom naar je club gooit of klanten te grazen neemt.' Nu zijn vriend Everink in elkaar is geslagen, vertelt Van den Berg zijn verhaal.
Vrijdag 18 mei dit jaar heeft Hari volgens ingewijden in het Amsterdamse nachtleven bovendien een bezoeker van club Jimmy Woo mishandeld, in de Korte Leidsedwarsstraat. Zijn broertje, dat in de club een reputatie als lastpak geniet, zou ruzie hebben gekregen met iemand uit 'een groepje n*gers'.
Lees vandaag meer in Het Parool.
http://www.parool.nl/parool/nl/984/...een.dhtml?utm_source=RSSReader&utm_medium=RSS
=========================================
Lekker bezig

Toch zit er ook wel een klein luchtje aan dit hele badr verhaal. Ben toch wel benieuwd wat er nou precies gebeurd is.

Ik ben nu de docu aan het zien. Je ziet wel duidelijk dat hij wat in de knoop met zijn eigen ligt.
Maar dat sparren in deel 2 ...
Zo hoort het imo niet, hij slaat ze allemaal KO. Van zo iemand moet je leren, niet KO geslagen worden!
Het mooie is dat de rest van de top wel dikke contracten binnensleept en of goed betaalde partijen speelt, en die sukkel nergens meer voor gevraagd wordt.
Showtime moest hem perce erbij hebben dit jaar. Hoe dan ook wat dan ook.
Sensatie is die gozer, dat verkoopt.
Waarom denk je anders dat bob sapp, hong man choi, en die ene mma straatvechter met z'n baardje in de vechtsport doen?
Ik ben nu de docu aan het zien. Je ziet wel duidelijk dat hij wat in de knoop met zijn eigen ligt.
Maar dat sparren in deel 2 ...
Zo hoort het imo niet, hij slaat ze allemaal KO. Van zo iemand moet je leren, niet KO geslagen worden!
die ene mma straatvechter met z'n baardje in de vechtsport doen?