XXL Nutrition

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Dit idd.

Al vind ik zn vechtstijl totaal niet boeiend. Het is een heel basic vechter. alleen hij is super explosief. dat wel. Souplesse Als Bonjasky of Tyrone Spong b.v. heeft ie niet.

Het verbaaste me dat ie in die docu Sem Schilt bestempeld als een goede vechter.
Als iemand een slechte vechter is, is Sem Schilt het wel. Hij wint enkel omdat ie 2.12 meter is en 130 kilo weegt. Als Sem Schilt 1.90 was, werd ie door de eerste de beste A- of B-vechter de ring uit getorpedeerd.

:roflol::roflol::roflol:

Wedden dat die niet word gepakt? Die zit nu thee te drinken met de marokaanse koning nu

Hij zal nooit gaan zitten, als ie echt de indruk krijgt dat ze hem gaan pakken voor dit feit,
dan blijft ie lekker in marocco chillen in zijn vila.

Ik dacht het niet hij komt 100% terug.

Ja ik weet dat ie meervoudig K1 WGP is. maar kennelijk heb je nooit goed naar hem gekeken. Hij heeft enkel veel voordeel door zn totale lengte en lengte van armen en benen. same goes voor Hong Man-Choi

OF wil je zeggen dat ie zelfde skills heeft als Hoost, Aerst of bonjasky?

Ja ik weet dat ie meervoudig K1 WGP is. maar kennelijk heb je nooit goed naar hem gekeken. Hij heeft enkel veel voordeel door zn totale lengte en lengte van armen en benen. same goes voor Hong Man-Choi

OF wil je zeggen dat ie zelfde skills heeft als Hoost, Aerst of bonjasky?

Kerel doe alsjeblieft niet zo raar man. Die man heeft 6eDan karate, iets van 5-6 belangrijke titels in de zelfde sport. MMA op het allerhoogste niveau gevochten en veel partijen daarvan gewonnen. daarnaast nog al z'n K1 titels. Ben je nou echt serieus of zit je me te trollen?

Hij kan de 6e dan karate hebben maar ik ben het met Bobby eens Sem Schilt is wel momenteel de sterkste maar dit komt zeker niet door zijn "skills" maar puur door zijn postuur en lengte voordeel.
Ik vind hem maar een zeer matige vechter om te zien btw. er loopt zoveel beter rond.

Nee ff serieus, Ik vind Sem Schilt ook helemaal niet zo'n topvechter... Het is meer een combinatie van zn gewicht en lengte wat hem zo gevaarlijk maakt.

Ik kijk zelf eerlijk gezegd liever naar K1 MAX. Ik vind de lichtere gasten leuker om te zien omdat het vaak explosiever en technischer is vergeleken met de reuzen van de K1GP.

70kg zit veruit het meest talent.

Kerel doe alsjeblieft niet zo raar man. Die man heeft 6eDan karate, iets van 5-6 belangrijke titels in de zelfde sport. MMA op het allerhoogste niveau gevochten en veel partijen daarvan gewonnen. daarnaast nog al z'n K1 titels. Ben je nou echt serieus of zit je me te trollen?
ik ga het niet nog 3 x herhalen omdat je te beroerd bent om te lezen.

Als je een karate kampioen tegen een kickboxer zet zie hè er altijd raar uit. Je kan niet 6 titels op het hoogste niveau karate winnen, in de UFC vechten, de K1 achter elkaar winnen omdat je 130 kilo weegt. Doe even serieus man. K1 gaat juist om de K sporten en Sem schilt is daar een van de besten in. De statistieken liegen niet. Het is vechtsport geen film gedoe dat er mooi uit moet zien.

schilt weet enorm goed zijn lengte en reach te gebruiken en is een van de beste outfighters in mma/k1. Ook dat is deel van vechten, gebruiken waar je goed in bent/voordeel in hebt.

Zeggen dat hij niet kan vechten gaat nergens over. En hem met Choi vergelijken al helemaal niet.

Als Schilt 1m90 was zou hij niet diezelfde tactiek kunnen gebruiken en een ander soort vechter zijn. Beetje nutteloos fantasy wishful thinking. Als Jones of AS niet zo'n reach hadden hadden ze ook niet zo gevochten. Als Overeem geen benen had was hij ook nergens. Who cares?

Laatst bewerkt:
Schilt is niet de atleet als een Hoost, Bonjasky of een andy Hug. Maar kan je dat verwachten van iemand van 2.12 en 130kg? Je gebruikt het lichaam dat je hebt, en dat maakt hem een uitstekende, misschien wat saai ogende vechter.
Je gaat van Tyson toch ook niet zeggen dat hij alleen zo goed was omdat hij toevallig snel en explosief was?
Als je alles zo gaat beoordelen was er maar een goede vechter, Ali.

schilt is zeker lomp en groot en dat is ook absoluut zijn grootste voordeel maar je moet niet vergeten dat het ook techniek en inzicht vereist om dat grote lompe lichaam van hem te bedienen als een goed geoliede vechtmachine. Het ziet er misschien lomp uit maar er komt meer techniek bij kijken dan je zou denken.

Hand op schouder bij het passeren is toch hartstikke vriendelijk? Dat ziet hij zeker aan als een opzettelijke schouderduw of zo. Wat een gek zeg!

:roflol: Wtf

niet dat ik er voorstander van ben maar zie het ook wel gebeuren
als hij verder op klimt in bepaalde kringen dan duurt het langer maar er is altijd baas boven baas

Het verbaaste me dat ie in die docu Sem Schilt bestempeld als een goede vechter.
Als iemand een slechte vechter is, is Sem Schilt het wel. Hij wint enkel omdat ie 2.12 meter is en 130 kilo weegt. Als Sem Schilt 1.90 was, werd ie door de eerste de beste A- of B-vechter de ring uit getorpedeerd.

Poep. Weet je wie ooit 1.90 was en in fullcontact ook alles al won in die tijd?

Sem Schilt is zeker een hele goeie vechter.
Die gozer weet precies wanneer ie welke combinaties moet maken,
en weet perfect met zijn lengte en gewichts voordeel om te gaan.
Zijn punches en kicks zijn perfect getimed en geplaatst.

Dus dan kan je zeggen dat ie geen goeie vechter is omdat het er een beetje lomp uit ziet. Maar als je verstand van vechten hebt, zie je dat die gozer wonderbaarlijke en slimme acties uithaalt.

Terug
Naar boven