MuscleMeat

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Dat jij me zegt dat ik niet te snugger overkom, baart me niet teveel zorgen. Je bent een zeer selectieve lezen, typisch gedrag van een die hard racist.

Dat jij zegt dat ik overkom als een die hard racist, baart me niet teveel zorgen.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 18:39 ----------

"dit", waar je het over hebt, was reeds gezegd. Selectief lezen, remember.

Klopt, maar je had iemand anders gequote, niet gelezen dus.

Dat jij zegt dat ik overkom als een die hard racist, baart me niet teveel zorgen.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 18:39 ----------

Klopt, maar je had iemand anders gequote, niet gelezen dus.

Het moet gezegd, sterke come back. Nu nog enkel je selectief leesgedrag wat bijsturen en het komt in orde;

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 18:43 ----------

Je leest dus de zaken niet als er iemand anders gequoot wordt?? Dus moet de persoon in kwestie elk argument iedere keer opnieuw herhalen?? Vreemd hoe jij debatteert op een forum. Houdt echt geen steek.

volgens de telegraaf vandag kan hij negen jaar krijgen

volgens de telegraaf vandag kan hij negen jaar krijgen

Dacht zelfs max 10 jaar voor poging tot doodslag enkel op Koen Everink.
Zijn nog meer zaken dus kan zelfs nog meer worden lijkt me, maar max straffen zeggen nog niks, dus gewoon populistisch gelul van de telegraaf als ze daar nu al uitspraken over doen.

http://www.nu.nl/achterklap/2890832/medeverdachte-beschuldigt-badr-hari.html dit is ook een aardig zooitje.

Ga hem als vechter wel missen, was toch wel me 1 van me favorieten.

Laatst bewerkt:
Altijd jammer hoe 99% het voor die 1% verpest

Denk merendeel Marokkanen.. De Turken die ik ken zijn echt een heel ander soort mens dan Marokkanen..

Kan me nog een Turkse vriend herinneren die zei dat zijn ma hem vroeger waarschuwde om uit de buurt van de Marokkanen te gaan :roflol:

Maar goed, uiteindelijk lijken alle moslims redelijk veel op elkaar dus ik vermoed dat het niet uit maakt of de etters alleen Marokkanen zijn of niet, ook de Turkse mensen zullen er last van hebben.

En feitelijk maakt het geen hol uit waarom ze zulke dingen doen maar dat ze het doen. Zijn zat autochtone mensen die in dezelfde omstandigheden opgroeien als lui die overvallen plegen maar toch plegen zij geen overvallen. Er zit gewoon iets in de cultuur of karakter van de mens wat zorgt dat ze sneller crimineel gedrag vertonen. Ze moeten gewoon kappen met dat gekloot want ze vernken het alleen maar meer voor zichzelf en voor de rest en ik vind het een kwalijke zaak dat familie en vrienden die overvallers lopen te verdedigen en het goedpraten door het af te schuiven op geld problemen of wat dan ook.

Overvallers zijn tuig en mensen die voor hun opkomen zijn net zo erg. Zoals ik al zei als ik het in mijn hoofd haal om een winkel te overvallen dan hoef ik echt niet meer thuis te komen of bij familie aan te kloppen want ze schoppen me van het erf af. Dat moeten allochtonen ook doen, hun verantwoordelijkheid nemen en afstand nemen van crimineel gedrag.

van overvallers heb ik geen last van, kleine straat marokaantjes ook niet behalve als ze gaan belletje lellen maar dan gooi ze gewoon nat.

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 18:09 ----------

hahah k*t fl**ker, ja echt een rare gozer he kwa uiterlijk zegt die, je hebt chinezen tot indianen die moslims zijn, die zien er allemaal het zelfde uit ?

Estelle Cruijff keek chagrijnig
vrijdag 24 augustus 2012 09:27

Misdaadverslaggever John van den Heuvel neemt in De Telegraaf het politiedossier in de Sensation-zaak tegen Badr Hari even door. Daarin staan tal van details die nog niet eerder te lezen waren. Zakenman Koen Everink was de fatale nacht eigenlijk te gast in de koninklijke lounge van de Arena maar was rond drie uur met 'een van boven opvallend volumineus vormgegeven dame' even 'gezellig' een kijkje gaan nemen in skybox 233 van de Brabantse transportondernemer en kickboksfan Peter Steenbakkers.

Bij het barretje van de skybox staat Everink even te zoenen met de opvallende Belgische. Op dat moment bevindt zich in de box volgens getuigen 'een groep hoogblonde dames met grote borsten en gespierde sportschooltypes.' Meerdere getuigen verklaren over 'drugsgebruik' door de aanwezigen, aldus De Telegraaf. De Belgische zegt dat ze Koen Everink daar aan Estelle Cruijff heeft voorgesteld, maar dat er geen gesprek tussen de twee is geweest.

Na het zoenen ziet de Belgische dame Koen Everink naar de wc gaan en dat 'vier mannen plaatsnemen voor de wc-deur. Het ging om Badr Hari, een man met tattoos en twee onbekenden.' Als Koen Everink het toilet uitkomt, ziet ze hoe hij in elkaar wordt geslagen.

Het barmeisje van skybox 233 zegt dat ze de ruimte rond drie uur 's nachts even had verlaten omdat er problemen waren met de koelkast. 'Toen ik terugkwam stond Badr Hari achter de bar. Ik vroeg hem of ik het weer moest overnemen. Hij lachte en sloeg amicaal een arm om mijn schouder. Ik zag en voelde dat hij me naar de uitgang van de skybox geleidde. 'Ik red het wel vijf minuten alleen', zei hij me. Ik kon nog net een blikje Red Bull van de bar grissen en werd er vervolgens uitgezet.'

De Belgische: 'Ik zag hoe hij met een bebloed gezicht de box werd uitgeduwd en liep ook naar buiten. Toen ik zag hoe opgezwollen Koen was, ben ik weer naar binnen gegaan om een handdoek met ijs te vullen. Aan de andere kant van de bar zag ik Badr Hari staan. Zijn hand en halve onderarm waren in een handdoek gewikkeld. Ik ben met de ambulance meegegaan naar het ziekenhuis.'

Uit het Telegraaf-artikel blijkt dat het onderzoek naar de mishandeling voor de politie "appeltje eitje" is. Steenbakkers heeft vooraf een volledige gastenlijst moeten inleveren. Een bewakingscamera op de gang heeft alles wat de box in- en uitging opgenomen. Verder zijn er veel getuigen die alle hebben gezien en voluit spreken.

Estelle Cruijff moet op een bank enkele meters van de mishandeling hebben zitten toegekijken. Het bevreemdt daarom dat zij aanvankelijk in een verklaring van zes kantjes zegt niets te hebben gemerkt, ook niet van bloed op het spierwitte shirt van Hari, dat anderen wel hebben gezien.

Getuigen vertellen dat Badr Hari wegliep met Cruijff en voortdurend aan zijn hand likte. Estelle Cruijff keek 'charijnig'.

Tegen kickbokskampioen Hari liep al sinds 31 mei 2012 een strafrechtelijk onderzoek onder de naam '13Rabak' naar een incident in de nacht van 12 mei in de Amsterdamse club Jimmy Woo. Hij zou daar een kopstoot hebben gegeven en een glas stukgeslagen op het hoofd van een man. Die zaak was niet - zoals gebruikelijk - in handen van de districtsrecherche maar van een speciaal team van vijftien rechercheurs van de afdeling Zware Criminaliteit.

Badr Hari staat in Amsterdam te boek als Amsterdamse Beroepscriminineel (ABC'er).

Hij zal nu worden vervolgd voor zes mishandelingen.

Eerder deed de advocaat van Badr Hari aangifte over schending ambtsgeheim naar aanleiding van geheime politie-informatie over de zaak waarover De Telegraaf beschikte.

http://www.crimesite.nl/nieuws/geweld/24193-badr.html

6 mishandelingen.. Hopen dat hij lang genoeg vast komt te zitten om zijn boks-carriere te vernken.

Is wel meer aan de hand hoor, je word niet om wat mishandelingen als ABC'er gezien en onderzocht door de afdeling Zware Criminaliteit.

wat doen ze moeilijk..zoveel getuigen dit dat sluit die man lekker paar jaar op !!

Is wel meer aan de hand hoor, je word niet om wat mishandelingen als ABC'er gezien en onderzocht door de afdeling Zware Criminaliteit.

Hoeft niet.. Kan zijn dat er vermoedens zijn dat er meer achter zit waardoor ze het door die afdeling laten onderzoeken maar voor t zelfde geld is t wel puur alleen mishandeling.

Ik heb verhalen gehoord dat hij word gebruikt als "afperser" en "uitvoerder" in het Amsterdamse milieu.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Triest om op deze manier je talent weg te gooien.

Terug
Naar boven