XXL Nutrition

Bankdrukbank voor bankdrukken, hulp nodig

Klaasie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
70kg
Vetpercentage
9%
Hola DBB,

Onlangs ben ik verhuisd en heb ik zeeën aan nieuwe ruimte. Na een tijd in de sportschool getraind te hebben en me laveloos te hebben geïrriteerd aan mijn mede sporters is dit een welkome verandering. Tijd dus om een homegym op te zetten.

Na flink wat rond te kijken en te twijfelen ben ik voor een simpel squatrekje gegaan dat redelijk stevig leek gecombineerd met een olympisch setje. Echter zit ik nog met het bankje in de maag. Ik heb een budget gesteld voor onder de 100 euro en heb me kapot gezocht op marktplaats en al de andere minder bekende tweedehands websites. Jammer dat op die plekken nagenoeg alleen maar tellsell killerabz pro troep te vinden is dat met een kilootje of 80 al in elkaar klapt.

Voorlopig ben ik opzoek naar iets simpels dat mij en mijn ijzer kan dragen tot een goede 200 kilo. Ik weeg zelf maar 70 dus ik zal voorlopig wel goed zitten. Vandaar ook het lage budget. Ik zoek iets dat voor een goede 2 of 3 jaar mee gaat en vervolgens verkocht kan worden voor iets stevigers.

Nu heb ik mijn ogen op het volgende laten vallen. Ik weet alleen nog niet goed welke (als uberhaupt een van de twee het kopen waard is) nou een goede keuze zou zijn.

De deelnemers:
Bremshey
Een kleine 80 euro en ziet er voor mijn ongetrainde oog stabiel uit. Dan is er nog eentje van het zelfde merk die wel incline kan, maar deze ziet er minder stabiel uit en ik ben bereid incline op te geven aangezien ik die voorlopig nog niet zal nodig hebben.

FB generic
70 euro en ziet er zo heerlijk simpel uit. De eenvoud van deze rakker leek mij goed zijn voor de stevigheid.

Beide kunnen volgens de verkoper tot 200kg aan, wat ruim genoeg is voor een beginner zoals ik.

Ik heb die van Bremshey thuis ook staan, nog geen spijt van gehad (:
Zeer stabiel, perfect voor 'beginner' lijkt me

• Topic Starter Topic Starter
Tot hoeveel kilo heb je hem uitgetest?

Terug
Naar boven