Wat een gelul dit
Benen is de basis. Een huis bouw je ook niet op een slecht fundament.
Borstspieren groeien (sec.) ook van squatten.
Hoe grooit je borst als je benen traint, leg het me uit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een gelul dit

Wat een gelul dit
Hoe grooit je borst als je benen traint, leg het me uit![]()
waarom helpen jullie de mensen niet hier ipv ze aftezeiken is toch een dbbf??
er zijn maar enkele waar je wel tips van krijg?
.
Even een vraagje tussendoor.
Ik train met wat andere vrienden nu al ongeveer 5 maanden.
Ik ben zelf 60 kilo, en die vriend van mij is tegen de 100 kilo ( hij is dik ).
Hoe kan dat dan als hij maar maximaal 50 kan drukken en ik 55 ( bijna 60)?
Is dat niet een beetje raar. want ik ben toch 40 kilo lichter.
Mvg,

Even een vraagje tussendoor.
Ik train met wat andere vrienden nu al ongeveer 5 maanden.
Ik ben zelf 60 kilo, en die vriend van mij is tegen de 100 kilo ( hij is dik ).
Hoe kan dat dan als hij maar maximaal 50 kan drukken en ik 55 ( bijna 60)?
Is dat niet een beetje raar. want ik ben toch 40 kilo lichter.
Mvg,
Je benen trainen als je jong en vaak nog een ecto ben heeft geen zin!

Ik druk zelfs na een jaar niet banken nog 200kg, dus kom maar op met je gelul.En de jongens die zeggen dat ze rug en benen veel belangerijker vinden hebben vaak zelf vaak in verhouding een zwakke borst.
(bechpress en deadlift record ligt bijna gelijk dus rug borst zou even sterk moeten kunnen zijn)
.En geloof me als je traint op de manier waarop ik eerder zei komt het resultaat en kracht snel ik help namelijk vaak jongen die net de sportschool binnenkomen en die hebben er veel baat bij.
Maar als je de sportschool binnenkomt met een goed of hoog vet percentage moet je natuurlijk gelijk je benen erbij pakken voor de extra gh productie![]()
En als je bijvoorbeeld 40 bankt doe dan 1x in de week 8x 30kg 6x40kg 4x50kg en 2x60kg en de laatste 2 sets met een goeie spotter die je een klein beetje helpt als dat nodig is om zo je grens te verleggen.
Je lichaam gaat zich dan namelijk aanpassen aan het opgelegde gewicht.
En niet gooien met het gewicht dus snel omhoog en in 4sec naar beneden en stang tot de borst!.
En belangrijk is dat je je rug en schouders ook goed traint want die heb je namelijk nodig om een sterke borst te krijgen!!

Je hebt van die lomperts die alleen bovenlichaam gaan trainen, terwijl dat maar een klein deel van het lichaam is.Wat een bullshit allemaal 40 kg is gewoon erg weinig ook al ben je 16jr doe gewoon goeie compount oefeningen en traint in essentie je borst rug en schouders dan groeien je armen vanzelf mee.
En train niet meer dan 2 keer dezelfde spiergroep dat heeft namelijk alleen maar een negatief effect omdat je anders geen tijd heb om te herstellen.(behalve als je een anabole henkie ben)
En doe 1 keer in de week alle oefeningen 8,6,4,2 en dan steeds zwaarder en de andere keer 3x8.
En altijd van groot naar klein dus eerst borst,rug,schouders,triceps,biceps.
Want je heb ook van die lomperts die alleen maar bicep trainen terwijl het de kleinste spier isen dan zichzelf nog afvragen waarvoor bankdrukken zo moeilijk gaat en niet breed worden.
En pas tijd aan je benen gaan besteden als je een redelijk vetpercentage heb anders is het vechten ter de bierkaai.
dus borst rug schouders knallen en dan vliegt die bench omhoog qua gewicht geloof me
En het aller aller belangrijkste veel eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ben nog een stuk lichter ook! maar je zit er wel mee zo te zien
Hahaha ik doe het naturel(200+bench)en ben nog een stuk lichter ook! maar je zit er wel mee zo te zien
En wat je niet niet doet is luisteren naar iemand die net start en vanuit zijn positie meedenken wat het beste is op een natuurlijke manier.
En als jij iemand die net start met weinig vet gelijk volle bak benen wil laten doen komt er van groei niet veel terecht omdat hij al moeite heeft om voor zijn bovenlichaam voldoende voedingsstoffen binnen te krijgen.
Maar als je goed lees wat ik zeg geef ik dat ook aan, en benen zijn natuurlijk in een later stadium van cruciaal belang voor echte groei.
Maar in het begin moeten ze het eerst echt leuk gaan vinden zodat ze het op termijn gaan volhouden.

Hahaha ik doe het naturel(200+bench)en ben nog een stuk lichter ook! maar je zit er wel mee zo te zien
En wat je niet niet doet is luisteren naar iemand die net start en vanuit zijn positie meedenken wat het beste is op een natuurlijke manier.
En als jij iemand die net start met weinig vet gelijk volle bak benen wil laten doen komt er van groei niet veel terecht omdat hij al moeite heeft om voor zijn bovenlichaam voldoende voedingsstoffen binnen te krijgen.
Maar als je goed lees wat ik zeg geef ik dat ook aan, en benen zijn natuurlijk in een later stadium van cruciaal belang voor echte groei.
Maar in het begin moeten ze het eerst echt leuk gaan vinden zodat ze het op termijn gaan volhouden.
)
De jongens die beginnen op de manier die ik heb voorgespiegeld hebben allemaal snel en veel resultaat.
En om juist vanuit je zelf te denken vind ik erg kortzichtige en superieure gedachte.
En wat ik uitleg heeft niets met het feit dat ze het niet zouden kunnen.
Maar puur een manier om een goeie start te maken waardoor het ook voor de minder fanatieke jongens interesant blijft.
En jou interpertatie van mijn bewoording is bijzonder slecht maar het kan ook zijn dat je het niet snapt of het misschien niet wil snappen.
Lees het zoals ik het zeg niet zoals jij het graag wil interperteren.
(Straks ga je ze ook nog vertellen dat ze aan de aas moeten omdat het zo gezond is.)
Alleen ben jij alleen gefocust op het gelijk halen qua benen trainen en moet en zal je een punt maken vanuit je eigen standpunten/visie.
Niet echt hulpzaam volgens mij.![]()
Maar als je behoefte hebt om nogmaals je gelijk te halen be my guest maar ik sluit hierbij mij de corresepondentie en hoop dat de plaatser en lezers van deze post er toch wat aan hebben gehad !succes!