turo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
dankjewel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dankjewel
'k eet verder veel meer dan voor 'k wheys dronk. 'k gebruik de whey als supplement voor mijn alledaagse voeding. Het is inderdaad handig!Wel raar, want Whey heeft juist stoffen in zich die je een vol gevoel geven. Dit in tegenstelling tot caseïne.
Maar eet je verder ook wel dan? Want Whey is natuurlijk nevernooit een vervanging van je normale voeding...
En anders moet je het maar gewoon zien als je een mooie kans, die extra honger. Je wilt aankomen, dus lekker veel eten en dat gaat natuurlijk handig met die verhoogde eetlust van je.
Mensen, het gaat over banken. Besteed liever meer aandacht aan de squat en deadlift ipv hier te zeggen dat je X aantal kg's kan pressen.
Ik maak zo ff filmpje van mn partial heavy weighted lean back extreme biceps barbell curl...
Die is sowieso stukken betah dan mn bench.
Uhm tis de bedoeling dat mijn tetsen groeien, en niet mijn bench toch?

dutchBODYBUILDING forum. anders zou ik het wel in het powerlifting etc. honk posten.

Yo
ik lees hier van andere mensen onder 18 jaar.
Dat die gewoon 90 kilo bankdrukken.
Hoe de F*ck is dat mogelijk, en sommige al na 4 maandjes.
Ik train nu 1,5 maand pak 40 kilo :S
Is dit mogelijk in 4 maanden dan ??
vorige week pakte ik ook 40 kilo kon hem deze week niet verzwaren.
ik zie grote gasten en die zie ik pijn hebben bij 70kilo
Leeftijd 16 jaar btw
Dat was me al duidelijkIk bedoel dat een powerlifter meer gericht is op kracht. En om ff schoon ship te maken:,,Ik train om een mooi lichaam te krijgen al bench ik 40 KG.''

en dan zichzelf nog afvragen waarvoor bankdrukken zo moeilijk gaat en niet breed worden.
Wat een bullshit allemaal 40 kg is gewoon erg weinig ook al ben je 16jr doe gewoon goeie compount oefeningen en traint in essentie je borst rug en schouders dan groeien je armen vanzelf mee.
En train niet meer dan 2 keer dezelfde spiergroep dat heeft namelijk alleen maar een negatief effect omdat je anders geen tijd heb om te herstellen.(behalve als je een anabole henkie ben)
En doe 1 keer in de week alle oefeningen 8,6,4,2 en dan steeds zwaarder en de andere keer 3x8.
En altijd van groot naar klein dus eerst borst,rug,schouders,triceps,biceps.
Want je heb ook van die lomperts die alleen maar bicep trainen terwijl het de kleinste spier isen dan zichzelf nog afvragen waarvoor bankdrukken zo moeilijk gaat en niet breed worden.
En pas tijd aan je benen gaan besteden als je een redelijk vetpercentage heb anders is het vechten ter de bierkaai.
dus borst rug schouders knallen en dan vliegt die bench omhoog qua gewicht geloof me
En het aller aller belangrijkste veel eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!