AndroidHealthClinic

Barbell powercage.nl

Bezoekers in dit topic

rubenv86

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2009
Berichten
19
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
87kg
Hoi allemaal,

Momenteel bezig met een inventarisatie van producten voor een compacte homegym. Logischerwijs bij powercage.nl beland. Qua cage/stands heb ik al een keuze gemaakt.

De vraag is of ik bij Henk meteen een barbell bestel (waar in de reviews uit 2014 (!) niet altijd even positief over gesproken werd; doorbuigen bij squat) of dat ik toch voor een losse ga. De verwachting (gezien resultaten uit het verleden) is dat ik er rond de 140 mee moet kunnen squatten/deadliften.

Heeft iemand ervaring met deze barbell en kan die mij hier wat over vertellen?

Groet,
Ruben
 
Ik heb geen ervaring met die barbell. Je zou de specs op kunnen vragen bij Henk, misschien heeft hij andere stangen inmiddels. Anders gewoon ergens anders eentje uitzoeken. 140kg Deadlift/Squat ga je vrij vlot overheen als je serieus traint.
 
Hoi allemaal,

Momenteel bezig met een inventarisatie van producten voor een compacte homegym. Logischerwijs bij powercage.nl beland. Qua cage/stands heb ik al een keuze gemaakt.

De vraag is of ik bij Henk meteen een barbell bestel (waar in de reviews uit 2014 (!) niet altijd even positief over gesproken werd; doorbuigen bij squat) of dat ik toch voor een losse ga. De verwachting (gezien resultaten uit het verleden) is dat ik er rond de 140 mee moet kunnen squatten/deadliften.

Heeft iemand ervaring met deze barbell en kan die mij hier wat over vertellen?

Groet,
Ruben

Koop gwn atx ram bar oid als je richting de 200 en beyond gaat en een rack van Henk. Zelf ook gedaan.
 
Back
Naar boven