XXL Nutrition

Barry op weg naar YBF + flexcup '13 onder begeleiding van XXL Atleet Ray Simon

• Topic Starter Topic Starter
Neem ook eens 1 van voren! wil progressie daar ook wel eens zien !!
Vind t er goed uitzien zie zeker wel verschil in back double bicep foto's !!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuke basis, met name je armen. Netjes.

10% bf wil je ?met wat voor gewicht??lijkt me wel een goed gevoel, die kilos zien wegvliegen

Zolang je nu nog vet kwijt raakt, zou ik mij nog niet te veel zorgen maken over veranderingen. Pas als je vast zit, moet je iets extremer gaan. Hoe wil je anders nog iets veranderen als je direct laag in de KH gaat en hoog in cardio, als je dan vast zit? Goed bezig zo, als je vastzit, dan verander je iets lichtjes.

10% bf wil je ?met wat voor gewicht??lijkt me wel een goed gevoel, die kilos zien wegvliegen

ja is ook goed gevoel , weeg nu 92kg , ga door tot kilo of 80/85 en kijk dan hoe droog ik erbij sta ... kijk gewoon in de spiegel ;)

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Leuke basis, met name je armen. Netjes.

thnx man ! cardio me kapot op het moment :P

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Zolang je nu nog vet kwijt raakt, zou ik mij nog niet te veel zorgen maken over veranderingen. Pas als je vast zit, moet je iets extremer gaan. Hoe wil je anders nog iets veranderen als je direct laag in de KH gaat en hoog in cardio, als je dan vast zit? Goed bezig zo, als je vastzit, dan verander je iets lichtjes.

zie ook nog constant verschil .. dus blijf doorgaan , en wat je zeg als ik stil sta dan ga ik pas cardio omhoog en carbs omlaag gooien :D

Gewoon netjes doorblijven gaan met de cardio :). Hoe vaak doe je nu cardio per week ? En na de training of ?

Nette armen idd! Vooral tricep ziet er groot uit op de bovenste! keep it on

Gewoon netjes doorblijven gaan met de cardio :). Hoe vaak doe je nu cardio per week ? En na de training of ?

3x 50min cardio na KT
1x 50min cardio met abs

als het kan plak ik er een 5e dag bij , ik doe splitschema

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Nette armen idd! Vooral tricep ziet er groot uit op de bovenste! keep it on

thnx man we gaan door ;)

had je fototopic nog niet eens gezien...

ja massa zit er al goed op. alleen wat lager bf kan het echte werk tonen!

had je fototopic nog niet eens gezien...

ja massa zit er al goed op. alleen wat lager bf kan het echte werk tonen!

gaat goed komen ! :) eind mei strenger dieten en meer cardio, maar zolang het goed gaat met dit schema ga ik hier mee verder en verander ik hem niet.

Je bent me eerste vriend barry :heart: :gay:

over kleine maand nieuwe foto's , vanavond waarschijnlijk nog foto van mn benen ;)

154tuhk.jpg

qq1o2p.jpg

2zgaqok.jpg

over maandje geheel nieuwe update :D

nog behoorlijk vettig maar er zit duidelijk behoorlijk wat massa onder man!

als die een klap drooger staat heb je volgens mij brutale benen

Laatst bewerkt:
Damn, netjes. Maar ook gedurft om bf zo hoog op te laten lopen, ik zou het zelf nooit doen maar resultaat mag er wezen bij jou!!

Die benen heb je zeker van het stampen gekregen :D.

Flinke stieren poten hoor, nice

Terug
Naar boven