AndroidHealthClinic

Barry op weg naar YBF + flexcup '13 onder begeleiding van XXL Atleet Ray Simon

**** he wat meten je armen? Wat een kanonnen

Dafuq, die love handles zijn weggevlogen. Nice!

• Topic Starter Topic Starter
Indrukwekkend man, heb het topic beetje doorgebladerd, maar ben niet echt tegen gekomen hoe je je trainingen verdeeld? Ook met cardio bijv. Ben hier wel benieuwd naar.

kijk in mn log .. daar staan de trainingen he ;) ... hele tijd hetzelfde gedaan dus laatste paar pagina's staat zo'n beetje hoe ik heb getrained , op het laatst 30min cardio op lege maag s'ochtends en 20min na de training HIT

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 21:45 ----------

**** he wat meten je armen? Wat een kanonnen

Uh .. nog niet gemeten ;)

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 21:46 ----------

Dafuq, die love handles zijn weggevlogen. Nice!

:1e:

nog 1 weekje cleanbulk , paar weken vol er tegenaan cutten naar de 8% uiteraard komen hier weer foto's :)

Dit weekend nog een flinke cheatmeal , gaan we maandag beginnen met cut ;)

aaaah die Barry toch!
Wanneer kom je nog eens bij ons trainen? Lang geleden trouwens beer!

Wat een armen eey!
Petje af

Ben benieuwd hoe je eruit ziet over +- 2 maand tijdens het cutten.

I'll follow you!

Holy shit, wat een progressie! Beest! Zie je op Q-base, ik stuur tegen die tijd nog wel even een PM ^^. For your interest, in 't evenementensubforum heb ik tevens een topic gemaakt over Q-base. Hoe lang heb je gedaan over 22% naar nu?

Abbo!

Q

Holy shit, wat een progressie! Beest! Zie je op Q-base, ik stuur tegen die tijd nog wel even een PM ^^. For your interest, in 't evenementensubforum heb ik tevens een topic gemaakt over Q-base. Hoe lang heb je gedaan over 22% naar nu?

Abbo!

Q

Q-base bazenfeest :) ik ben eind januari begonnen en ben eind mei ff gestopt , nu 5 weken cleanbulk erop zitten en maandag beginnen met nieuwe cut naar 8% ;)

Zo ik ben er helemaal klaar voor morgen gaan we weer voor de volle 100% wish me luck

Good luck beest!

Succes morgen!

Whooaa respect man. K hou je in de gaten :P

goed bezig, zou alleen niet alleen maar kip eten
wissel het eens af met zeer mager runder vlees (meer verschillende soorten amino;s)
en probeer brood helemaal uit te bannen in je cut (vrij veel zout over het algemeen)
just a pointer tho
je gaat goed en blijf het zeker volgen

goed bezig, zou alleen niet alleen maar kip eten
wissel het eens af met zeer mager runder vlees (meer verschillende soorten amino;s)
en probeer brood helemaal uit te bannen in je cut (vrij veel zout over het algemeen)
just a pointer tho
je gaat goed en blijf het zeker volgen

Ik heb al compleet ander dieet man ;) de dingen die jij aangeeft pas ik al toe

Terug
Naar boven