MuscleMeat

Bart2412 Contest Log !!

Bezoekers in dit topic

Tnxx allemaal

kom morge weer terug dus vanaf Maandag weer gas erop
 
heb je een voorbeeld van je voeding? hoe hoog zit je in protein?
 
heb je een voorbeeld van je voeding? hoe hoog zit je in protein?

ik zit eigenlijk altijd hoog in protein , tegen de 300 , ik deed eerst altijd volgens een strict patroon
elke dag het zelfde dus. maar sinds kort de app myfitnesspall gevonden waardoor ik veel varieer nu en bevalt wel wat beter.


normale dag ziet er zo uit:

ongeveer:


ontbijt: whey , havermout, soms eieren

middagmaaltijd: bak rijst / pasta met kip en groente


avondeten: varieer ik soms eet ik thuis mee ( wat vaak gewoon goed is ) soms maak ik zelf


voor het slapen: kwark - of tonijn - soms casseine shake


tussendoor over de hele dag, shakes met havermout , eieren, boterhammen ,... etc

dit is natuurlijk voor bulk.
 
die kip met rijst/ pasta, maak je dat gewoon droog of doe je er bv een tandori of madras van maken

dunno eigelijk of dat "slecht" is, eet t vaak maar nooit gekeken wat er precies in zit
 
die kip met rijst/ pasta, maak je dat gewoon droog of doe je er bv een tandori of madras van maken

dunno eigelijk of dat "slecht" is, eet t vaak maar nooit gekeken wat er precies in zit

Droog eventueel sambal fso,
haha licht eraan wat je er allemaal in doet.
 
Ben echt razend benieuwd naar het eindresultaat straks. Verdomme wat een fysiek voor iemand van 19! Als je zo doorgaat kun je het ver schoppen denk ik.
 
haha dankuu ! stats kloppen heb shoot dus al gehad dus weer aant bulken ben nu 96 met 10% fso


Nieuw schema dus opbouwen !

maandag: legs

squat full paused (beltless)
wu
4x8x120 hard

speed deadlift
10x2x140

legg press
5sets 10 reps lekker diep

legg extension
3sets fullstack 15x

Leg curl liggend
3sets fullstack 15x

calf raise
3x25 x 85

abcoaster 3sets

niiceee pomp



Dinsdag: schouders tricep

seated mp paused
wu
4x8x 60 hard

machine press
5x 10 x 40 per kant

front raise
12x 11
12x 12
12x 14
12x 16

side raise strict met hold
4x 10 x 10

facepulls met hold
4sets 12x

one hand rope pushdown
4sets L+R

wide rope pushdown met hold
3sets

Dips small machine
3sets fullstack


Vandaag: rug abs

Deadlift beltless
5x70
5x110
3x140
3x160
8x190 easy opbouwen zoals ik al zei

hyper extension met barbell
15x 45
12x 85
10x 105
10x 85

pull ups
4sets 10-12x

one hand cable row L+R
10x 34
10x 47
10x 54
10x 61 nice

bent over row
12x 70
12x 100
10x 115
10x 90
10x 70

machine row
5sets 10x

shrugs met hold boven
12x 70
12x 110
10x 140
10x 160
10x 180
10x 200

ab wheel 3sets
ab pulley 3sets
 
Je bent rete sterk en hebt een geweldige fysiek, maar eerlijkheid is ook een fijne eigenschap. De meeste mensen hebben hier niks tegen AAS, niet te moeilijk over doen.
 
Je bent rete sterk en hebt een geweldige fysiek, maar eerlijkheid is ook een fijne eigenschap. De meeste mensen hebben hier niks tegen AAS, niet te moeilijk over doen.

Tnx, snap opzich wel dat mensen denken dat ik gebruik maar ben nog echt natty
Kan nog geen reden vinden ook om te gaan gebruiken ,

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Net borst biceps

had nog flink spierpijn overal

incline bench
wu
12×80
12×90
8×110
12×90 12×80 12×60

Cgbp paused
5×5×105 raketten haha

peck deck
5sets tot 12×full stack

cable fly
4sets 10×

Hammer curl
12×20
12×26
12×32
10×36

Machine curls
3×10

Reverse curls
4sets 12×
 
http://www.naturalphysiques.com/28/fat-free-mass-index-ffmi

Als je jouw gegevens invoert kom je al boven de 25 uit.

Drie verklaringen:
Je stats zijn licht overschat/ je onderschat je vet %
Je bent een nieuw soort supermens
Of je hebt een klein geheimpje.

Kom alsjeblieft niet aan met: Ja testosteron is een natuurlijk hormoon
 
Je bent rete sterk en hebt een geweldige fysiek, maar eerlijkheid is ook een fijne eigenschap. De meeste mensen hebben hier niks tegen AAS, niet te moeilijk over doen.

Ik snap wat je bedoeld maar ben het er niet helemaal mee eens. Eén op één kan je het wel vertellen aan iemand die je vertrouwd maar het zomaar online gooien waar iedereen het kan lezen kan consequenties hebben die je niet allemaal voorziet of het risico reëel van inschat. Hier op het forum zijn genoeg mensen die er geen probleem mee hebben maar ook genoeg die het afkeuren.

Als je het wil weten dan stuur hem een PB, dan kan hij zelf kiezen of hij eerlijk is. Zo openbaar leg je een beetje het mes aan zijn keel. Dit bedoel ik voor de kwestie in het algemeen, ik zeg hiermee NIET dat ik denk of hij wel of niet natty is.
 
Je ziet toch dat hij gewoon belachelijk goede genen heeft. Kijk die hardheid in zijn fysiek en kijk zijn kracht.
Mijn genen zijn zwaar kut daarom haal ik ze uit een vial en zelfs ik heb die hardheid en kracht niet zoals hij had heeft.

Op de sportschool bij mij loopt exact zo iemand. Ging 1x aan de 500 test en groeide bizar.
 
Heb hier eigenlijk geen zin in , maar :

ken Bart al sinds hij traint ongeveer, en train veel met hem samen en praten veel over trainen. En bart is vanaf het begin al bere sterk en goed fysiek, nooit abnormale progressie gemaakt, maar gewoon solide vooruitgang met hier en daar wat blessures of tegenslagen. Bart traint hard en valt bij mij in het rijtje natuurtalenten.

En de mensen die mij kennen weten dat ik echt niemand zou gaan verdedigen als ik ook maar het vermoeden had dat ik fout zou zitten.

Zodra dat hij wel gaat juicen, ja dan krijg je een nieuw staaltje supermens hoop ik :)




kusjes aron
 
Ik snap wat je bedoeld maar ben het er niet helemaal mee eens. Eén op één kan je het wel vertellen aan iemand die je vertrouwd maar het zomaar online gooien waar iedereen het kan lezen kan consequenties hebben die je niet allemaal voorziet of het risico reëel van inschat. Hier op het forum zijn genoeg mensen die er geen probleem mee hebben maar ook genoeg die het afkeuren.

Als je het wil weten dan stuur hem een PB, dan kan hij zelf kiezen of hij eerlijk is. Zo openbaar leg je een beetje het mes aan zijn keel. Dit bedoel ik voor de kwestie in het algemeen, ik zeg hiermee NIET dat ik denk of hij wel of niet natty is.

Heb hier eigenlijk geen zin in , maar :

ken Bart al sinds hij traint ongeveer, en train veel met hem samen en praten veel over trainen. En bart is vanaf het begin al bere sterk en goed fysiek, nooit abnormale progressie gemaakt, maar gewoon solide vooruitgang met hier en daar wat blessures of tegenslagen. Bart traint hard en valt bij mij in het rijtje natuurtalenten.

En de mensen die mij kennen weten dat ik echt niemand zou gaan verdedigen als ik ook maar het vermoeden had dat ik fout zou zitten.

Zodra dat hij wel gaat juicen, ja dan krijg je een nieuw staaltje supermens hoop ik :)




kusjes aron

++
 
Hoe dan ook, mijn respect verdiend die!
Gas erop jonge, ga zo door met knalle!!
 
Nice man en je hebt dit mede bereikt door veel te powerbuilden.
Super prestatie en je progressie zegt boekdelen over je doorzettingsvermogen.
 
Nice man en je hebt dit mede bereikt door veel te powerbuilden.
Super prestatie en je progressie zegt boekdelen over je doorzettingsvermogen.

Tnx man , leuk om van jou te horen :d
 
dat niet alleen, maar ik ken bart ook en:

de boy heeft ubertalent en is altijd al erg met zijn fysiek bezig geweest... als strongman vond/vind ik hem daarom ook een klein beetje jeanetterig af en toe (sorry bart), want heb het idee gehad dat zijn drang tot goed uitzien zijn strongman in de weg heeft gezeten... echter, zoals aron zegt, dit action man fysiek heeft hij over de tijd opgebouwd en is niet opeens komen aanzetten

xx
 
Back
Naar boven