XXL Nutrition

Bart's trainingslogje

IN!!!one1!111eleven!

Meet lijkt me lache. Ik zou Bartje sowieso al eens opzoeken, en als we dr dan toch zijn...

LEKKAH LEKKAH

haha

Hoe zitten jullie vrijdag bijvoorbeeld? Wil wel een doordeweekse dag, heb week-OV :p

40% korting in de trein ja, in de gym helaas niet ;) Waar kom je vandaan Poison?

Haha nou dat scheelt al, zeker met de huidige benzineprijzen! ;) Ik kom uit Zeist. Zou met de bus naar Utrecht CS kunnen komen en dan gaan we samen met de trein.

Of... Ik haal je op in Utrecht en we gaan lekker met de auto. Met z'n tweeën vallen de kosten dan weer mee en rijden we gewoon van deur tot deur.

Bart, wat vind jij er eigenlijk van dat we jouw mooie logje zo spammen? ;) :D En zie jij het zitten dat we jouw rustige Gendt onveilig komen maken? :p

Bijeenkomst der ecto's? :roflol:

not rly.... pics impress me more.

sorry voor de offtopic bartju

:gay:

en Sorry bart, kzal stoppen en je een kus geven om het goed te maken als ik je meet op onze date :heart:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.036
Sodejuuu wat gebeurd er allemaal in mijn lachje:roflol:

Een meet lijkt me zeker gezellig. Deze vrijdag en volgende vrijdag heb ik avonddienst. Ik kan dan alleen in de ochtend trainen. Ochtend is so ie so beter voor een meet, dan is het niet zo druk en kunnen we knallen als een malle:)

Al dat gespam , trainen brah

De training van gisteren 3 pagina's terug. Wtf xD

Maar wel gezellig, ook belangrijk:):)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.040
Die 2 keer cardio gister werd niks. Heerlijk wezen shoppen met mijn liefje:) Straks rug biceps.

Terug
Naar boven