AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

aaauuuuwww het buikje en tien kilo. Respect voor de verzuring:):):)

Weer veel kilo's verplaatst, goeie shit!

funny cuz it's true ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.066
:fuu:

:roflol:

Geloof jij stiekem in plaatselijke vetverbranding? :p Nice deads en overall train.

BigMc kan niet blijkbaar.... Ik geloof in mezelf (is dat ook goed:)

wats true

Weer veel kilo's verplaatst, goeie shit!

Thanks Matthijs!

De Cardio van vanochtend.

Buik: 200 sit ups met 10 kilo gewicht, 2 x 45 stoelturns met 55 kg gewicht.

45 minuten los op de crosstrainer: 525 kcal.
30 minuten los met incline lopen: 450 kcal.

Was zweten als een malle, doorweekt tot op het bot:)

Met de liefde is weer klote... Lang verhaal, geen zin om te vertellen:mad:

Yoooo bartje... wat lees ik? Volgende week een training bij jou? :D Tell me more about it.

wajoo bartje, jij verslijt ze ook snel.

als je maar weer een nieuwe mooie heb als ik je volgende week weer kom opzoeken ;)
of zorg dat het weer goed komt....

• #2.071
Yoooo bartje... wat lees ik? Volgende week een training bij jou? :D Tell me more about it.

Ja volgende week vrijdag gaan we trainen bij mij in de gym. Moeten nog ff tijd afspreken, tot op heden is alleen Tymen zeker volgens mij.

Dat is het beste bro, srsly geloof me.

I feel you bro, same story over here.:o
alweer ja :p

Ja is klote bro, ik had ook niet verliefd moeten worden:mad: Mijn eigen schuld gewoon.

Hahaha jullie zijn echt wel erg hoor...

Nou of gewoon dom in onze keuzes!

wajoo bartje, jij verslijt ze ook snel.

als je maar weer een nieuwe mooie heb als ik je volgende week weer kom opzoeken ;)
of zorg dat het weer goed komt....

Ik ga niet meer naar uiterlijk kijken:mad: De kans dit goed komt is heel klein, ik heb er niet zo veel zin meer in eigenlijk. Ik moet geen vrouw die in gevecht is met haar gevoel. Als ze mij wilt dan moet dat voor 100% zijn.

Hahaha jullie zijn echt wel erg hoor...

Valt best mee!:D

Nou of gewoon dom in onze keuzes!

:o

Ja is klote bro, ik had ook niet verliefd moeten worden:mad: Mijn eigen schuld gewoon.

Ik ga niet meer naar uiterlijk kijken:mad: De kans dit goed komt is heel klein, ik heb er niet zo veel zin meer in eigenlijk. Ik moet geen vrouw die in gevecht is met haar gevoel. Als ze mij wilt dan moet dat voor 100% zijn.

Regel 1: Nóóit verliefd worden!
Regel 1 sub 1: Altijd zorgen dat jij degene bent die dumpt.

Lol, blijkbaar ben ik niet de enige met een patent op psychotjiks!;)

...

• #2.074
Oh vrijdag... daar heb ik dan overheen gelezen. Dat word niets voor mij helaas...

Jammer Sanne, andere keer dan maar!

Valt best mee!:D

:o

Regel 1: Nóóit verliefd worden!
Regel 1 sub 1: Altijd zorgen dat jij degene bent die dumpt.

Lol, blijkbaar ben ik niet de enige met een patent op psychotjiks!;)

...

Hmmmm, ik kan dat niet bepalen bro, als ik verliefd word dan is dat zo. Wat ik als zeg, het is een lang verhaal en ik had beter moeten weten. De roze bril was sterker dan mijn verstand.

Ik heb wel psychotjiks gehad hoor maar dat was deze gelukkig niet. Psychotjiks zijn echt erg.... daar wordt je niet goed van man. Hou jij die maar dan:D

Hmmmm, ik kan dat niet bepalen bro, als ik verliefd word dan is dat zo. Wat ik als zeg, het is een lang verhaal en ik had beter moeten weten. De roze bril was sterker dan mijn verstand.

Ik heb wel psychotjiks gehad hoor maar dat was deze gelukkig niet. Psychotjiks zijn echt erg.... daar wordt je niet goed van man. Hou jij die maar dan:D

Nee daar heb je gelijk in bro, ik weet het maar ik probeerde je een beetje op te beuren.;)

Lol, stuur maar door naar mij dan als je er eentje tegenkomt, ik weet er wel raad mee! :roflol:

ja maar bart, waar moet ik dan naar kijken als ik weer bij jou komt trainen?!

Oh fail van me, ik zei nog wel in topic van DW "wat zegt je tjik daarvan"

sorry for that :)

Nuja, wat er allemaal aan de hand is weet ik niet, hoop gewoon voor je dat het goedkomt :)

En verliefd zijn is idd klote, yea

• #2.079
Oh fail van me, ik zei nog wel in topic van DW "wat zegt je tjik daarvan"

sorry for that :)

Nuja, wat er allemaal aan de hand is weet ik niet, hoop gewoon voor je dat het goedkomt :)

En verliefd zijn is idd klote, yea

cheers bro!

200 ****ing situps!:eek:

Terug
Naar boven