Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aaauuuuwww het buikje en tien kilo. Respect voor de verzuring![]()

sportschool is om 1500 uur open, zitten altijd dicht tussen 1200 en 1500.

200 sit ups met 10 kilo gewicht.
2 x 45 stoelturns met 55 kilo geiwcht.
Nice deads en overall train.
Geloof jij stiekem in plaatselijke vetverbranding?Nice deads en overall train.

Met de liefde is weer klote... Lang verhaal, geen zin om te vertellen![]()

Yoooo bartje... wat lees ik? Volgende week een training bij jou?Tell me more about it.
Dat is het beste bro, srsly geloof me.
I feel you bro, same story over here.
alweer ja
Mijn eigen schuld gewoon.wajoo bartje, jij verslijt ze ook snel.
als je maar weer een nieuwe mooie heb als ik je volgende week weer kom opzoeken
of zorg dat het weer goed komt....
De kans dit goed komt is heel klein, ik heb er niet zo veel zin meer in eigenlijk. Ik moet geen vrouw die in gevecht is met haar gevoel. Als ze mij wilt dan moet dat voor 100% zijn.Ja volgende week vrijdag gaan we trainen bij mij in de gym. Moeten nog ff tijd afspreken, tot op heden is alleen Tymen zeker volgens mij.

Ja is klote bro, ik had ook niet verliefd moeten wordenMijn eigen schuld gewoon.
Ik ga niet meer naar uiterlijk kijkenDe kans dit goed komt is heel klein, ik heb er niet zo veel zin meer in eigenlijk. Ik moet geen vrouw die in gevecht is met haar gevoel. Als ze mij wilt dan moet dat voor 100% zijn.

Oh vrijdag... daar heb ik dan overheen gelezen. Dat word niets voor mij helaas...
Valt best mee!
Regel 1: Nóóit verliefd worden!
Regel 1 sub 1: Altijd zorgen dat jij degene bent die dumpt.
Lol, blijkbaar ben ik niet de enige met een patent op psychotjiks!
...

Hmmmm, ik kan dat niet bepalen bro, als ik verliefd word dan is dat zo. Wat ik als zeg, het is een lang verhaal en ik had beter moeten weten. De roze bril was sterker dan mijn verstand.
Ik heb wel psychotjiks gehad hoor maar dat was deze gelukkig niet. Psychotjiks zijn echt erg.... daar wordt je niet goed van man. Hou jij die maar dan![]()

ja maar bart, waar moet ik dan naar kijken als ik weer bij jou komt trainen?!

Oh fail van me, ik zei nog wel in topic van DW "wat zegt je tjik daarvan"
sorry for that
Nuja, wat er allemaal aan de hand is weet ik niet, hoop gewoon voor je dat het goedkomt
En verliefd zijn is idd klote, yea