MuscleMeat

Bart's trainingslogje

Niets deca gvd! :D

meen je dat nou serieeus met die deca?:p heb geen verstand van aas verder

Dan stop je maar met benchen als je moet kiezen tussen aas of benchen :P!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.184

meen je dat nou serieeus met die deca?:p heb geen verstand van aas verder

Dan stop je maar met benchen als je moet kiezen tussen aas of benchen :P!

Luistert, ik ga niet aan de aas. Ik laat gewoon 1 enkele spuit met deca zetten op de plaats van de blessure! Dat schijnt te werken is mij verteld. Als ik daarmee van die schijt blessure af kom dan doe ik het gelijk.

dan ben je geen naturel meer he ;)

:roflol:

Dont care brah:D Als mijn ouders niet zo hadden gereageerd was al klaar geweest met eerste kuur:)

ik vraag me af, waarom je niet gaat kuren omdat je ouders het er niet mee eens zijn. per slot van rekening ben je oud genoeg om dit soort dingen zelf te beslissen op basis van paar nachtjes er goed over geslapen te hebben. daarnaast is het jouw leven en jou lichaam.

niet dat ik vind dat je moet kuren. maar je geeft zelf al aan dat als het een niet besproken onderwerp was tussen jou en je ouders, je je eerste kuur er al op had zitten.

Persoonlijk zou ik het dan ook niet doen. Ook al ben ik oud en wijs genoeg om het zelf te beslissen.

• #2.189
ik vraag me af, waarom je niet gaat kuren omdat je ouders het er niet mee eens zijn. per slot van rekening ben je oud genoeg om dit soort dingen zelf te beslissen op basis van paar nachtjes er goed over geslapen te hebben. daarnaast is het jouw leven en jou lichaam.

niet dat ik vind dat je moet kuren. maar je geeft zelf al aan dat als het een niet besproken onderwerp was tussen jou en je ouders, je je eerste kuur er al op had zitten.

Ik ga hier niet mijn hele leven neer zetten maar ik heb veel aan mijn ouders te danken. Ik wil ze niet dat ze zich zorgen gaan maken o.i.d. en uit respect voor hun heb ik beloofd niet te gaan kuuren.

Persoonlijk zou ik het dan ook niet doen. Ook al ben ik oud en wijs genoeg om het zelf te beslissen.

Ik ga ook niet kuuren. 1 deca'tje in de schouder is geen kuur he. No worry's:)

hopelijk helpt het je blessure dan wel

• #2.192
Vergeet het maar broeder, dat ene spuitje gaat je niet helpen en al helemaal niet plaatselijk.:roflol:
Degene die je dat wijsgemaakt heeft gelijk neerschieten aub.

Btw toch wel weer sterke training hoor.

• #2.194
Vergeet het maar broeder, dat ene spuitje gaat je niet helpen en al helemaal niet plaatselijk.:roflol:
Degene die je dat wijsgemaakt heeft gelijk neerschieten aub.

Nee klopt, moet er komende week 2 halen... en als dan nog niet over is nog eens 2...

• #2.196
Serieus dat gaat je niet helpen bro, laat het liever of ga naar een sportarts ofzo.
Is het je schoudergewricht of zijn het aanhechtingen/pezen?

Denk ontstekingkje in het gewricht of zo???

Ik heb van meerdere aas experts vernomen dat deca zou kunnen helpen? Jij bent ook wel expert en zegt van niet... nu ben ik in de war:D

Denk ontstekingkje in het gewricht of zo???

Ik heb van meerdere aas experts vernomen dat deca zou kunnen helpen? Jij bent ook wel expert en zegt van niet... nu ben ik in de war:D

Het enige waarin deca wat kan doen voor je gewrichten is door vochtretentie en die zgn. 'smerende' werking is zwaar overrated imo.
Mijn persoonlijke ervaring, ook met een schoudergewrichtprobleem(kapsel), is dat deca hiervoor geen reet gedaan heeft op 600mg/EW.
Buiten dat, dit moet sowieso geen reden zijn om AAS te gebruiken bro maar ik wil hier niet de moraalridder uithangen hoor begrijp me niet verkeerd.;)

Laatst bewerkt:
Gewoon niet benchen, alleen MPén
close grip benchen moet wel kunnen denk ik

• #2.199
Het enige waarin deca wat kan doen voor je gewrichten is door vochtretentie en die zgn. 'smerende' werking is zwaar overrated imo.
Mijn persoonlijke ervaring, ook met een schoudergewrichtprobleem(kapsel), is dat deca hiervoor geen reet gedaan heeft op 600mg/EW.
Buiten dat, dit moet sowieso geen reden zijn om AAS te gebruiken bro maar ik wil hier niet de moraalridder uithangen hoor begrijp me niet verkeerd.;)

hmmmm, maar 2 of 4 deca spuitjes kunnen toch ook niet echt kwaad of wel?

Terug
Naar boven