Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op zulke momenten wil je in NL wonen om mee te kunnen trainen
mooie training na zwaar weekend![]()

Toch nog wel aardige workout bro, na zo'n zwaar weekendje.
Ik kon het niet opbrengen vandaag hoor, pfff.
Leuk btw die meeting vrijdag, kan helaas niet aanwezig zijn...
Maybe next time.
Misschien een keertje als ik rijbewijs heb, misschien![]()
Mijn enkel geneest beter dan ik verwacht had, dus ik denk dat ik er ook bij ben vrijdag!
Wat gaan jullie trainen?
@McM Zullen we toch maar met de auto gaan?![]()

Jij hebt geen verstand van voetbalTsss Ajax kampioen. Welke ploeg verliest ernu 3-2 na een 2-0 voorsprong. Waarom kon het gister wel en vorige week niet.
Effin.. Schouders zitten weer goed vol zie ik....
... op de vorige pagina!!!!
meer heb ik niet te zeggen 
A.s. Vrijdag trainingsmeet bij American Style in Gendt. Zit aan de kruiststraat.
We verzamelen om 1400 uur bij mij thuis, ff bakkie koffie en pwo.
Trainen van 1500 uur tot we klaar zijn.
Aanwezig zijn BigMc, Tymen en ik.
Wachten nog op antwoord van Poison en Waterpoloer.
Meer die interesse hebben zijn welkom.
Kost 11 euro, neem handoek mee en sportschoenen. Geen ondergoed kleding, halterhemdjes met opdrukken en zo mogen wel![]()
want dan skip ik die pwo wel 
nu durf ik me echt niet te vertonen in die tank xD
Tsss Ajax kampioen. Welke ploeg verliest ernu 3-2 na een 2-0 voorsprong. Waarom kon het gister wel en vorige week niet.
Effin.. Schouders zitten weer goed vol zie ik....
... op de vorige pagina!!!!

Als er geen trainingen uitvallen voor mij staat er vrijdag borst + armen op t programma.
Stuur je ff een pm![]()
alvast veel plezier bij die training, t'is dat ik pas 17 ben want anders ..
Jij hebt geen verstand van voetbalmeer heb ik niet te zeggen
![]()

had deze post helemaal over het hoofd gezien. beter dat je huis niet nog verder fietsen is voor mijwant dan skip ik die pwo wel
woog ik nou maar 80 kilo ofzeau dan was ik mijn Gasp tanktop waardignu durf ik me echt niet te vertonen in die tank xD
anyway ik ben wel in![]()

ik ben niet gezegend met moderne ouders, misschien over jaartje als ik eeen beest benNee, ik mag geen enkel contact zoeken met mensen in real life ..
Ik zit eigenlijk opgesloten in een kelder met een homegym en alleen toegang op DBB
Nee j/k maar denk niet dat me ma dat goed vind, ben net 2 dagen 17 en dan in hun gedachten met vreemde ''mannen'' gaan sporten denken ze al snel verkeerdik ben niet gezegend met moderne ouders, misschien over jaartje als ik eeen beest ben
Vreemde mannen? Dude, in de logsectie hebben we meer contact met elkaar dan jij met je ma. Ik ben ook maar 20
![]()
Ach, werken is een leuke afwisseling op dat leuke leventje van je![]()

Daar ben ik het wel mee eens. Mijn leven is soms net een soap maar wel leuk![]()

Vreemde mannen? Dude, in de logsectie hebben we meer contact met elkaar dan jij met je ma. Ik ben ook maar 20![]()
en 20 is toch net iets anders dan nét 17