AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

Yep, gezellig! Ik weet echt niet meer hoeveel het er waren, mss eerste poging 6 en 2e poging 3... Is ook niet heel belangrijk:) jij had pr, das veel leuker!
Bij de eerste poging waren het er zeker 6! :) Ik ben wel heel blij met m'n PR ja, ik zag dat je het al op mijn logje had aangekondigd ;) Thanks! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.262
Gave foto's ook van jullie 4'en...volgens mij heb ik ernstig last van bigorexia want er bekruipt me ernstig het gevoel dat ik gedwarft zou gaan worden..BigMc hoe lang ben jij eigenlijk?

Waar wordt er volgende keer getraind? Het is altijd leuk wat meer DBB'ers te leren kennen!:D

Jij bent gw ecto marv :)

Deal with it

leuke pics bart....je gaat hard gozer!!! :)

Gave foto's ook van jullie 4'en...volgens mij heb ik ernstig last van bigorexia want er bekruipt me ernstig het gevoel dat ik gedwarft zou gaan worden..BigMc hoe lang ben jij eigenlijk?

Waar wordt er volgende keer getraind? Het is altijd leuk wat meer DBB'ers te leren kennen!:D
ik zag Zeist/Utrecht staan...als Poison ook komt, zeg ik utrecht!

Ben 1,88. Ik dwarf mensen met mijn buik! Zijn nog geen concrete plannen geloof ik.

Aight.

wtf man die poison is ****ing buff

Iets met triceps.

IMG_0668.jpg

Mooie foto's haha! Je staat er flink buff bij bartje, erg goed om te zien! :D

sjuuz poison is buff :D

ziet er goed uit :thumbs:

Poison is wel erg sexy, shittt.

Ik wist niet dat er ook een dame aanwezig was, wie is overigens die foreveralone gast op de achtergrond:)

Yo Bartje volg je al een tijdje, maar had nog geen reden gehad om te reageren.. Nu met die foto's wel; NICE! :D

En McM, hahadhaha je ziet er ook nog uit hoe ik verwachtte haha!

Volgende meet in Utrecht of omgeving ben ik er bij!

Gaat ie lachen wtf :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.280

Cheers Marvin, valt allemaal wel mee, wij trainen omdat we het leuk vinden, buffness komt wel ooit!

Volgende meet gaat Utrecht worden idd.

Jij bent gw ecto marv :)

Deal with it

Haha.... lief zijn voor Marvin

leuke pics bart....je gaat hard gozer!!! :)

Thanks D, doe mij best:)

Utrecht idd!

Ben 1,88. Ik dwarf mensen met mijn buik! Zijn nog geen concrete plannen geloof ik.

Aight.

Bam, mensen dwarven met je buik is de shit. Dat kan ik ook wel:D

Not really...tenminste ben eerder endo..dan ecto;)

Ooh nais! Das goewd te bereizen!:D

Poison staat er idd errug goed bij, mooi fysiek! Beetje droger nog en wedstrijd klaar.

Nice!

Mooie foto's haha! Je staat er flink buff bij bartje, erg goed om te zien! :D

Thanks Matthijs! Ik zelf zie het verschil niet zo maar hoor het de laatste tijd vaker, altijd fijn om te horen!

Wahahaha koekert

sjuuz poison is buff :D

ziet er goed uit :thumbs:

Indeed

Poison is wel erg sexy, shittt.

Indeed

Ik wist niet dat er ook een dame aanwezig was, wie is overigens die foreveralone gast op de achtergrond:)

Was geheim! We houden van rust:D

Yo Bartje volg je al een tijdje, maar had nog geen reden gehad om te reageren.. Nu met die foto's wel; NICE! :D

En McM, hahadhaha je ziet er ook nog uit hoe ik verwachtte haha!

Volgende meet in Utrecht of omgeving ben ik er bij!

Hahaha, zonder foto's geen rede om te reageren!:D Thanks, c ya in Utrecht wel dan.

als een combinatie van joran van de sloot en justin bieber?:trollface:

BigMc is cool!

Terug
Naar boven