MuscleMeat

Bart's trainingslogje

Dikke MP meteen. 6x70 en dat zittend^^

Sterke schouders bra, klote is dat met DB press om ze omhoog te slingeren heb ik ook moeite mee.

Haha hij gaat een keer met losse gewichten aan de haal, en slingert meteen zulke gewichten in het rond. Netjes hoor;). Maar waarom is die MP zittend in de smith en niet gewoon los? Of is dat de volgende stap:p.

Bartje hoeveel % zit je nu

Jeetje, jij gaat gewoon maar door. Diezelen gaat je goed af:D:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.086
Van trainen is ff niks gekomen,ben echt mega druk met vrijwilligerswerk momenteel.

Komende week zal dat zo blijven, ben niet vaak hier en drink veel bier:)

Thanks for the support again:)

Vrijwilligerswerk en bier, ach af en toe kan het misschien best goed voor je zijn :)
Wat voor vrijwilligerswerk doe je bart?

vrijwillig 19jarige ontmaagden

goeie training, nu nog MP gewoon los buiten de smith en het wordt nog wat met je :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.092
Vrijwilligerswerk en bier, ach af en toe kan het misschien best goed voor je zijn :)
Wat voor vrijwilligerswerk doe je bart?

Kinderdorp, hutten bouwen, spelletjes, activiteiten in de polder, vlot bouwen, kabelbaan... etc etc

en 's avonds is voor de begeleiding, kampvuur en biertjes:D

Van trainen is ff niks gekomen,ben echt mega druk met vrijwilligerswerk momenteel.

Komende week zal dat zo blijven, ben niet vaak hier en drink veel bier:)

Thanks for the support again:)

Dan reageert je lichaam des te beter als je terug traint :D

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 00:05 ----------

Kinderdorp, hutten bouwen, spelletjes, activiteiten in de polder, vlot bouwen, kabelbaan... etc etc

en 's avonds is voor de begeleiding, kampvuur en biertjes:D

& klinkt ****ing nice :roflol:

Lache man, dat deed ik toen ik op de basisschool zat ook, huttendorp in de zomer:D

Vet man, zul je voor jezelf toch een fort moeten bouwen. Want in kleiner pas je niet waarschijnlijk.. :D

Niemand kan meer zeggen dat je geen kindervriend bent xd

Terug
Naar boven