AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.042
Plezier in je leven is het belangrijkste natuurlijk. In de vakantie is het zowieso moeilijk om strict te blijven.
Wel goed dat je na de vakantie weer strikt aan de slag gaat.
Ik ga misschien na de vakantie een cleanbulk doen,weer wat kilo's erbij zou leuk zijn.

Ik ga so ie so een paar kilo's aankomen in de vakantie:) alleen niet de goeie, whaha. Maar komt daarna weer goed.

Bart/poison, kan je mij ook even sturen? :D perhaps?

Lekker vettig eten is wel iets voor mij lmao

Moet je ff met Poison zelf regelen brah!

iets met living life to the max :)

Hell yeah!

Aah oke vandaar. Ja dat geloof ik graag met die monstertrainingen van jou elke week op de benen.

Ja die voel ik de ene week ook erger dan de andere, afgelopen week was best heftige spierpijn:) Ach laatste weekje max en dan 2 a 3 weken easy going.

Goed bezig, moet alleen wel een paar pagina's door spitten voor trainingen. Nu nog regelmatig die lowerback aanpakken, en nog sterkste man trainingen gaan doen dat moet je wel liggen :)

• #3.046
soms is het wel effe lekker om je cns rust te geven - nietwaar :)

idd, blessures moeten we niet hebben:)

Goed bezig, moet alleen wel een paar pagina's door spitten voor trainingen. Nu nog regelmatig die lowerback aanpakken, en nog sterkste man trainingen gaan doen dat moet je wel liggen :)

Thanks mate, hier word altijd veel geouwehoerd tussen de trainingen door:) is nice. Ik ga september eerst tijdje keto dieet doen:)

Ik blijf de combinatie tussen jou enorme passie voor onze sport en je passie voor zuipen grappig vinden Bart :P

Ja ik ook wel... haha. Maar ja zuipen is gewoon nice, lekkr gek doen.

Vandaag Borst en triceps getraind.

Buik:
200 situp met 10 kilo gewicht.
2 x 45 stoelturns met 65 kilo gewicht.

Borst:

Incline dumbbell press:
12 x 26 kg
10 x 30 kg
8 x 36 kg
6 x 42 kg

Pressmachine:
12 x 65 kg
10 x 65 kg
8 x 75 kg

Flat dumbbell fly's:
8 x 14 kg
8 x 16 kg
8 x 18 kg
4 x 22 kg, leeg

Peckdeck:
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg

Cablecross per kant:
12 x 5 kg
12 x 10 kg
6 x 15 kg
12 x 10 kg

Triceps:

Pulldown ez bar:
12 x 35 kg
10 x 40 kg
8 x 45 kg
6 x 50 kg

Skullcrushers ez bar:
12 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 40 kg
7 x 50 kg, 8e was spot dus telt niet.

Reverse pulldown ez bar:
10 x 35 kg
8 x 40 kg
6 x 45 kg
3 x 50 kg:mad:, 4e lukte niet meer

Rope pull downs (verry strikt)
12 x 15 kg
10 x 20 kg
8 x 25 kg
16 x 15 kg, leeg

Dikke pomp in de armen, absurt gewoon. Lekker gevoel is dat toch.

Lekkah broer, nog even en die 50ers moeten eraan geloven.:D

• #3.048
Lekkah broer, nog even en die 50ers moeten eraan geloven.:D

Zal nog wel ff duren bro! Die 42tigers voelen nog zwaar zat, ene week druk ik zelf easy en de andere week heb ik hulp nodig... Heb een tijd terug met spots die 46tigers gedrukt en dat ging echt zwaar.

tog wel een sterke beer die bartje

Ik wilde net zeggen tijdje gelee drukte je 46-ers. mja no rush:)
Beste training weer:thumb:

• #3.051
Wanneer komen die armpjes van 50cm nu eens :(

Niet blindstaren op 50 kilo dumbbells. Die blijven er nog wel een tijdje liggen. Gewoon een beestige training :thumbs:

hard gewerkt hier met maar 9 oefeningen
als je dan nog geen pomp krijgt

• #3.056
Niet blindstaren op 50 kilo dumbbells. Die blijven er nog wel een tijdje liggen. Gewoon een beestige training :thumbs:

Thanks Tymen, heb je wel gelijk in maar toch he, die dingen kijken me aan en dagen me uit:D

hard gewerkt hier met maar 9 oefeningen
als je dan nog geen pomp krijgt

Cheers John, ging idd erg lekker weer, laatste weken gaan de training echt heerlijk. Vind het gewoon jammer dat ik eind volgende week ga deloaden...

lekkere training brothaaa!!:D:D

Thanks Tymen, heb je wel gelijk in maar toch he, die dingen kijken me aan en dagen me uit:D

Cheers John, ging idd erg lekker weer, laatste weken gaan de training echt heerlijk. Vind het gewoon jammer dat ik eind volgende week ga deloaden...

no problem man :)

hahah j/k
maar je moet gewoon het maximale uit jezelf halen. en dan doen getallen er niet meer toe. de ene keer squat ik 10*115 en ben ik kapodt. de andere keer met 8*110. maar wat telt is dat je helemaal gesloopt bent.

Mooie training wederom Bart! Dik press werk, me like!

• #3.060
no problem man :)

hahah j/k
maar je moet gewoon het maximale uit jezelf halen. en dan doen getallen er niet meer toe. de ene keer squat ik 10*115 en ben ik kapodt. de andere keer met 8*110. maar wat telt is dat je helemaal gesloopt bent.

Klopt ook helemaal, het is ook maar een detail en tevens uitdaging:)

Mooie training wederom Bart! Dik press werk, me like!

Cheers Marv:)

Vandaag cardio only daggie.

60 minuten crosstrainer:) 725 kcal.
30 minuten incline lopen: 432 kcal.

Lekkah lekkah, ben erg blij dat ik wederom die 60 minuten op de cross heb gehaald.

Terug
Naar boven