Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Grip faal op 110 kilo? Daar moet iemand als jij toch tien minuten mee kunnen staan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.382
  • #4.383
Gisteren 1e rugby wedstrijd gespeeld. De bedoeling was dat ik er de 2e helft in zou komen maar de prop (tight head) viel al na 15 minuten uit met een hersenschudding en de spoeling was zo dun dat ik er gelijk in moest als tight head prop... Normaal moet je een jaar ervaring hebben om op die positie te mogen spelen... ahahaha.. Ik snap ook wel waarom nu als ik de spierpijn in mijn nek voel:) Ik kwam conditioneel natuurlijk zwaar te kort en in het begin van de 2e helft drukte ik bijna een try, ik hoefde alleen maar te vallen maar met 8 tegenstanders voor me lukte dat niet en viel ik achterover, mijn been bleef wel staan en daardoor kneusde ik mijn enkel... We hadden geen wissels meer en zonder 1e rij kan je niet spelen... kortom ik moest er dus inblijven met gekneusde enkel. Was ff doorbijten en kon ook niet echt meer wat doen, heb de tijd volgemaakt met wat strompelen en heel af en toe een run met wat hits :)

Ik heb wel 2 tegenstanders uitgeschakeld en ben zelf geen enkele keer na de grond gewerkt :) Onze coach vond me een tank:) en het publiek schreeuwde elke keer dat de bal naar mij moest. Das opzich goed, haha.

Mooie sport, wil er zeker mee door gaan. Mijn condititie moet omhoog dus zal me eigen daar komende tijd wat meer op gaan richten. Als mijn conditie beter is kan ik ook meer genieten van de rugby sport.

Morgenvroeg schouders trainen met Marcel3000

ik vind 6x110 bor eigenlijk best heavy - nou ben ik niet zo'n zwaargewicht zoals jij , ik denk dat ik zou weglopen als ik jou met rugbybal op mij af zie komen - safety first

Goede trainingen Bartmans. Keep up your good work.:)

Hahah goed bezig! Hoe is het nu met je enkel dan?

• #4.387
ik vind 6x110 bor eigenlijk best heavy - nou ben ik niet zo'n zwaargewicht zoals jij , ik denk dat ik zou weglopen als ik jou met rugbybal op mij af zie komen - safety first

Dat denken in ieder geval 2 spelers van Rc Octopus nu ook:D

Goede trainingen Bartmans. Keep up your good work.:)

cheers mate

Hahah goed bezig! Hoe is het nu met je enkel dan?

Gaat wel iets beter al, maar of ik zondag kan spelen is nog de vraag... Ik laat de enkel woensdag intapen en dan eens kijken wat ik kan.

Ai! Succes met je enkel Bartje!

• #4.389
Thanks Marv,

Ik heb vanaf vorige weer vrijdag niet meer getraind... hmmm eigenlijk niet goed... Aangezien ik vanavond niet mee kan doen met de rugby hardloop - boothcamp training mss toch maar ff de gym induiken en de schouders trainen.

Thanks Marv,

Ik heb vanaf vorige weer vrijdag niet meer getraind... hmmm eigenlijk niet goed... Aangezien ik vanavond niet mee kan doen met de rugby hardloop - boothcamp training mss toch maar ff de gym induiken en de schouders trainen.

heeft dat te maken met herstellen van je rugbypartijtje ? wat je lichaam krijgt daar wel wat te verduren

• #4.391
Doe nou maar voorzichtig, met kneuzingen kan je heel lang rondlopen als je t niet genoeg rust geeft. Gripfail @ 110 is wel jammer.

• #4.393
Doe nou maar voorzichtig, met kneuzingen kan je heel lang rondlopen als je t niet genoeg rust geeft. Gripfail @ 110 is wel jammer.

Ik wil zondag gewoon weer spelen, daarom neem ik nu ook extra rust:) Ik vind die gripfail niet bijzonder hoor, het was de laatste oefening, de grip had al behoorlijk wat te verduren gehad, weet zeker dat ik als ik die als eerste oefening pak dat het een lachtertje is.

Thanks Marv,

Heeft er zeker mee te maken, overal pijntjes maar het is vooral de enkel en de motivatie is gewoon niet top. Komt wel weer.

als jij je rugby belangrijk maakt - dan moet je kt in dienst gaan stellen van het rugby - anders krijg je gegarandeerd blessures

• #4.395
als jij je rugby belangrijk maakt - dan moet je kt in dienst gaan stellen van het rugby - anders krijg je gegarandeerd blessures

Heb je helemaal gelijk in, zit er ook serieus over na te denken om dat te gaan doen. Wedstrijdbodybuilding vind ik niks, al die ellende om op dat podium te komen en dan lijk je nog ecto ook...

Heb je helemaal gelijk in, zit er ook serieus over na te denken om dat te gaan doen. Wedstrijdbodybuilding vind ik niks, al die ellende om op dat podium te komen en dan lijk je nog ecto ook...

er zullen heus wel trainers daar rondlopen die voor jou zo'n schema kunnen maken - moet je eens checken

Rustig aan dan maar fftjes. Je moet niet geblesseerd raken natuurlijk.:)

• #4.398
Zo na een weekje ziek zijn toch maar weer eens getraind.

Borst

Incline dumbbell presses:
20 x 22 kg w.u.
10 x 28 kg
10 x 30 kg
10 x 34 kg
10 x 36 kg
4 x 42 kg, omdathetkon

Incline benchpress in smith:
10 x 40 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
8 x 70 kg

Peckdeck:
10 x 85 kg
10 x 85 kg
10 x 85 kg
10 x 85 kg

Flat lying dumbbell fly's:
10 x 20 kg
10 x 16 kg
10 x 14 kg
10 x 20 kg

Cablecross:
10 x 20 kg
10 x 20 kg
10 x 20 kg
10 x 20 kg

Triceps

Dumbbell kickbacks:
8 x 14 kg
8 x 16 kg
8 x 18 kg
8 x 20 kg, dat voelde ik:)

Rope pulldown:
8 x 20 kg
8 x 25 kg
8 x 25 kg
8 x 25 kg

Pushdown ezbar:
8 x 30 kg
8 x 35 kg
8 x 40 kg
8 x 45 kg

Triceps machine:
8 x 30 kg
8 x 35 kg
8 x 40 kg
8 x 45 kg

Zeker tevreden over de training:) voeld weer lekker.

Lekker man, good to be back ;)

Lekker Bart, meteen weer een mooie prestatie gezet! Die dummbell chest press zijn sterk :thumbs:

Terug
Naar boven