- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grip faal op 110 kilo? Daar moet iemand als jij toch tien minuten mee kunnen staan.
Mijn grip is echt weak.... Volgende keer BOR maar eens als 1e oefening pakken en kijken hoever ik dan kom.
Ik kwam conditioneel natuurlijk zwaar te kort en in het begin van de 2e helft drukte ik bijna een try, ik hoefde alleen maar te vallen maar met 8 tegenstanders voor me lukte dat niet en viel ik achterover, mijn been bleef wel staan en daardoor kneusde ik mijn enkel... We hadden geen wissels meer en zonder 1e rij kan je niet spelen... kortom ik moest er dus inblijven met gekneusde enkel. Was ff doorbijten en kon ook niet echt meer wat doen, heb de tijd volgemaakt met wat strompelen en heel af en toe een run met wat hits
Onze coach vond me een tank
en het publiek schreeuwde elke keer dat de bal naar mij moest. Das opzich goed, haha.ik vind 6x110 bor eigenlijk best heavy - nou ben ik niet zo'n zwaargewicht zoals jij , ik denk dat ik zou weglopen als ik jou met rugbybal op mij af zie komen - safety first

Thanks Marv,
Ik heb vanaf vorige weer vrijdag niet meer getraind... hmmm eigenlijk niet goed... Aangezien ik vanavond niet mee kan doen met de rugby hardloop - boothcamp training mss toch maar ff de gym induiken en de schouders trainen.
heeft dat te maken met herstellen van je rugbypartijtje ? wat je lichaam krijgt daar wel wat te verduren
Doe nou maar voorzichtig, met kneuzingen kan je heel lang rondlopen als je t niet genoeg rust geeft. Gripfail @ 110 is wel jammer.
Ik vind die gripfail niet bijzonder hoor, het was de laatste oefening, de grip had al behoorlijk wat te verduren gehad, weet zeker dat ik als ik die als eerste oefening pak dat het een lachtertje is.Thanks Marv,
Ik heb vanaf vorige weer vrijdag niet meer getraind... hmmm eigenlijk niet goed... Aangezien ik vanavond niet mee kan doen met de rugby hardloop - boothcamp training mss toch maar ff de gym induiken en de schouders trainen.
Heeft er zeker mee te maken, overal pijntjes maar het is vooral de enkel en de motivatie is gewoon niet top. Komt wel weer.
als jij je rugby belangrijk maakt - dan moet je kt in dienst gaan stellen van het rugby - anders krijg je gegarandeerd blessures
Heb je helemaal gelijk in, zit er ook serieus over na te denken om dat te gaan doen. Wedstrijdbodybuilding vind ik niks, al die ellende om op dat podium te komen en dan lijk je nog ecto ook...

voeld weer lekker.