dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoppa, 5 kilo er bijen dat terwijl ik met koorts op bed heb gelegen, bulken met koorts kan dus ook
Nu ff een weekje strict, oud en nieuw zuipen en dan gaan we weer strict aan de gang!
cheers

Benen ga ik nog maar 1 x in de 2 weken lichtjes trainen.
Sweet...lekker vreten heerlijk zo t einde van t jaar
![]()
Doe je goed. December is ook niet echt een cutmaand.![]()

Wat bedoel je hier precies mee Bart? Ivm rugby en dus beperkt herstel? Wat bedoel je met "lichtjes"?

Ja idd, ivm rugby maar ook dat ik genoeg heb van die dikke poten. Ik ga 1 x in de week gewoon de benen trainen alleen max 100 kg squat, 300 kg legpress, gewoon waar ik geen moeite voor hoef te doen, dat bedoel ik met licht.
en: http://www.youtube.com/watch?v=dhczcxuYL4g&feature=relatedLang niet gehoord/gezien bro..
Weer een keertje samen knallen in het nieuwe jaar?

Ja weinig wezen trainen door ziekte en motivatie gebrek ook... Daarnaast is het een feestmaand
Januari ga ik weer 100% er tegen aan kerel, gaan we zeker samen trainen!![]()

Ja weinig wezen trainen door ziekte en motivatie gebrek ook... Daarnaast is het een feestmaand![]()

ff de rust er in is ook goed, en feestdagen moeten we respecteren
ikzelf train benen ook niet echt zwaar meer hoor, pas nu nog net in mijn broeken![]()
de kop is er af, op na een betere conditie.sterke training hoor, dat je dat kan zolang niet trainenik hou net 2/3 dagen vol
Idd lekkere training bartje.
Je hebt weer een ander schema geloof ik?
Ik kan dat ook niet hoor zolang zonder trainen,dan voel ik me niet goed. Max 3 dagen denk en dan gaat het flink kriebelen.

hehe eindelijk weer een training
netjes hoor bartje! keep it up!