Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snap nog steeds niet hoe je dat toch maar allemaal getrokken krijgt![]()

je bf moet hiermee wel naar beneden gaan , anders weet ik het ook niet meer
Het begint te werken... BF heb ik al lang niet meer gemeten.... Doe ik pas als ik onder de 110 kg weeg.

thanks
what a lovely day!!!snap nog steeds niet hoe je dat toch maar allemaal getrokken krijgt![]()

Moet je eens met hem gaan trainen dan snap je het wel!
Nice train weer buffel, succes met de schouders!![]()

Bart! Hoe kan het dat je bf nog is wat ie is met zoveel sport (kracht, rugby en cardio)..te bourgondisch leven?
Helemaal waar! om nu je hele leven in het teken te stellen van het ultieme fysiek leverd je waarschijnlijk ook niet veel. Je moet genieten van het leven!Yes, bier en te veel patat nog, maar ik heb er vrede mee hoor. Ik wil ook genieten van het leven en zoals het nu gaat vind ik het prima.
Dah fucque..hoe hou je het vol man!?
Nice train weer!![]()

Helemaal waar! om nu je hele leven in het teken te stellen van het ultieme fysiek leverd je waarschijnlijk ook niet veel. Je moet genieten van het leven!![]()

Je was er vroeg bij. Ziek veel reps weer zoals gewoonlijk![]()
Helemaal waar! om nu je hele leven in het teken te stellen van het ultieme fysiek leverd je waarschijnlijk ook niet veel. Je moet genieten van het leven!![]()