- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja lekkere training...maar dat zijn we wel gewend haha
machinewerk of niet, met deze reps gaat het goed branden met die handel!

Jeeemig niet normaaal dit
Echt ziek sterk dat je dit allemaal aankan.
Kon je wel overeind blijven na de training?
'Hm, ik train m'n benen niet meer ze worden veel te dik!' ik hoor het je nog zeggen!
Nice train weer brah, ouwe buffel!![]()

nog steeds 119 kilo? En waarom alles op 12 reps? zou eerder 8 of 10 hanteren?

Yes. 119 kilo schoon aan de haak... FST-7 brah, das 12 reppers en kapoet gaan![]()

Dit is idd erg slopend... net als vorige week paar keer misselijk en duizelig geweest en beetje koppijn er bij, kortom een echte benentraining. Burn those kcalss....
Haha ja idd dat heb ik gezegd maar ik miste het. En daarbij, sterke poten is wel handig in de scrum en ik verbrand aardig wat kcals met die benen trainingen![]()

Thefuark, op 18%? ...
Flink wat massa, terwijl je op sommige oefeningen niet een veel sterker bent dan ik
Bulk je nu eigenlijk of cut je?
Mijn trainingen zijn bijna altijd meer op volume en verbranding gericht en niet echt op kracht... Is lang geleden dat ik op kracht getraind heb.

Ik cut altijd....Mijn trainingen zijn bijna altijd meer op volume en verbranding gericht en niet echt op kracht... Is lang geleden dat ik op kracht getraind heb.
Tja, ik op jou monster armen!
Yep... **** genetics![]()

wat een monstervolume. Hoeveel rust neem je tussen elke set?
bewust lagere gewichten idd, niet meer als 40 sec rust tussen de sets in, hoog tempo. Feels good
Ik heb k*t genetics voor kuiten, so be happy
Waarom fst-7 (ofso) dan?
Met je 119kg kun je Strong Man gaan doen.Goed bezig.
![]()

Wat een monstervolume. Hoeveel rust neem je tussen elke set?

FST-7 is een programma dat in elkaar gezet is door de personal trainer van Phil Heat en Jay Cutler...
Ja idd
vandaag 30 sec
cheers