- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
En hun trainen dus allebei ook zo? Maar ook met diezelkfde split?
zo ver gaat mijn informatie nou ook weer niet.. haha. Ik train er lekker op

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hun trainen dus allebei ook zo? Maar ook met diezelkfde split?

zo ver gaat mijn informatie nou ook weer niet.. haha. Ik train er lekker op![]()

Ik train in princiepe wanneer ik kan Demian, soms is dat 5 dagen en soms ook wel 7... Daarbij probeer ik 1 keer rugby training en een wedstrijd te halen, sport genoeg![]()

lekker man, aan de ene kant gooi je het er in...aan de andere verbrand je het weer.
goed bezig Bart!

crazy shit weer bartmans - en dan ook nog eens vanmiddag schouders en sávonds rukbal
take care bro
agressie deload!
Ga ik ook mijn nieuwe straps uitproberen met de barbell shrugs
Pff ik heb de ene training nog niet gezien of de andere staat er alweer. Wel apart om sochtens borst te doen en dan savonds al direct schouders weer. Denk je wel om je rust? Goed bezig verder hoor, goed te zien dat je weer zo veel en serieus traint.
Ik moet dit weekend ochtenddienst werken dus kan 2 dagen niet aan het ijzer hangen. Ik ga vanavond nog wel naar de rugby training en zondag speel ik een wedstrijd
Thanks Jaap, komt goed met de rustIk moet dit weekend ochtenddienst werken dus kan 2 dagen niet aan het ijzer hangen. Ik ga vanavond nog wel naar de rugby training en zondag speel ik een wedstrijd
![]()
Nee srs ik bedoel meer dat je misschien teveel dagen achter elkaar traint en zoals vandaag sochtens borst en savonds schouders is misschien wat te veel van het goeie. Maar als jij er geen last mee ondervindt en er een goed gevoel bij hebt moet je het zeker blijven doen
.Nou nou 2 dagen rust, ga je op vakantie ofzo?Nee srs ik bedoel meer dat je misschien teveel dagen achter elkaar traint en zoals vandaag sochtens borst en savonds schouders is misschien wat te veel van het goeie. Maar als jij er geen last mee ondervindt en er een goed gevoel bij hebt moet je het zeker blijven doen
.

Komend weekend heb ik zaterdag en zondag een wedstrijd,pfff haha.