magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even bovenin blijven hangen kan vreselijk zijn.
Godvere domme met je 440, gruwelijk.
jouw squats en leg press
Zit er nog rek in die leg press of is dit wel je max?
Cardio..zit nog rek in, alleen doe ik de legpress voorlopig niet meer. Ik haat al die schijven er af te moeten halen. Gaat te veel tijd in zitten.

Bart doe jij toevallig Rugby'en bij de Scrumboks in Tiel? Ik zag volgens mij een foto voorbij komen op facebook![]()
dus kan kloppen dat je me gespot hebt.Jow hoody brah, mister 3000 traint nog steeds, ben paar dagen terug met hem wezen trainen en ik was onder de indruk van zijn fysiek, groot en knoep droog!

Nicee Bart, goed om te weten dat de ouwe baas weer aan het knallen is![]()

verdomd sterke benen tren bro!! eet je nog wel clen?
mijn uniform broek kan eindelijk weer gewoon dicht
dat is al 1.5 jaar geleden dat dat voor het laatst kon...hij is druk, traint niet heel veel maar staat er echt goed bij! Volgende week ergens gaan we weer, zal zeggen dat je naar hem vroeg
yes sir, ik eet nu al weer 6 weken perfect en dat is te merken, vp dropt snel numijn uniform broek kan eindelijk weer gewoon dicht
dat is al 1.5 jaar geleden dat dat voor het laatst kon...

?
ja ik mag ook af en toe een junkdag gelukkig dus het is allemaal nog binnen de marges...hij is druk, traint niet heel veel maar staat er echt goed bij! Volgende week ergens gaan we weer, zal zeggen dat je naar hem vroeg
yes sir, ik eet nu al weer 6 weken perfect en dat is te merken, vp dropt snel numijn uniform broek kan eindelijk weer gewoon dicht
dat is al 1.5 jaar geleden dat dat voor het laatst kon...
nice! altijd mooi als je het resultaat van je harde werk merkt