Ik heb net weer getraint in hoorn, maar nu de vakantie is afgelopen was het bok druk....
En heb ik ook echt min punten op basic-fit, ik heb het dus over locatie Hoorn, andere locaties heb ik geen ervaring mee.
Ik heb ook op de website van basic-fit gekeken of ik contact kon opnemen over mijn klachten maar helaas. Ik zag wel hier een reactie van iemand van basic-fit dus plaats ik mijn klachten hier maar, want de aardige meisjes achter de balie kunnen er ook niks aan doen is tegen mij verteld.
# Oke dan, ik ben geen zeiker maar om nou in de rij te gaan staan om een oefening te kunnen doen gaat mij echt te ver.
# Mensen lopen volop te bellen en te smsen.
# Sommige lopen doodleuk op slippers, en doen die voor het gemak maar even uit om de kuit of beenspier oefeningen te doen.
# Veel mensen lopen gewoon in normale kleren, en zijn zeker ook maar even hun handoek vergeten.
# Mensen staan vrolijk met z'n 5en of meer gezellig te ouwehoeren, en houden de heleboel op, of wekken bij mij teminsten gewoon irritatie op.
# Ik heb niks tegen wat voor geloof dan ook, maar trainen met hoofddoekje op waar gaat dit over?
Dit zijn gewoon een aantal punten die in de voorwaarden niet mogen maar wel gewoon doodleuk worden overtreden. Ik reken dit heus de meiden van de crew in basic-fit in hoorn dit niet aan, maar ik vind wel dat er duidelijk de regels moeten worden nageleeft en niet alleen maar naar het aantal abbonementen moet worden gekeken.
Ik hoop dan dat ik hier een reactie krijg van Basic-Fit, want ik zou immers niet eens weten hoe ik jullie kan bereiken.