AndroidHealthClinic

Basic-fit?

Ik train momenteel bij Basic-Fit in Amsterdam. Zwaar relaxed.... 2 verdieping met op de onderste verdieping een hoek met alleen maar losse gewichten en een squat rek.... je kan er snel je routine trainen als het druk is... weet niet of alle centers 2 verdiepingen hebben, maar voor de prijs en openingstijden is het zeker aan te raden... je kan tevens ook 1 op 1 begeleiding krijgen als je dat wilt (al weten wij van het forum wss wel meer dan zij) en je kan er onder de zonnebank begreep ik...

Amsterdam Noord?

Hmm? Ik heb me laten vertellen dat daar geen squat rek is...

My bad... klopt idd... die willen ze wel gaan aanschaffen op verzoek. Ze hebben wel een Smith machine en daar moeten we het voorlopig even mee doen....

Wat ik echter heb begrepen komt er binnen een paar maanden wel een squatrek.

Dus sorry voor de foute verstrekking van informatie....:o

Vandaag bij Basic-Fit getrained te Heerhugowaard. Mocht gratis naar binnen om een keertje rond te neuzen, wat ik echt top vond. Op het eerste gezicht liep ik een bouwput binnen aangezien ze nog bezig zijn met een groot deel van de opbouw van Basic-Fit. Dat ik de deur open deed zag ik meteen wel 15 loopbanden:eek: Ojee, toch niet zo'n p*ssy healthcenter he? Maar na even rond gekeken te hebben zag ik de krachthoek. Echt super mooi. Alle apparaten zijn spik-splinternieuw, wat ook geld voor alle olympische bar's en gewichten. Lekker getrained daar, en ook al aardig wat grote kerels gezien die daar trainden, dus geen pussygym zoals ik bij aankomst gedacht had.

En dit alles gewoon voor €16!! per maand. Is minder dan de helft dan mijn huidige gym. Mijn abbo bij mijn huidige gym loopt nog 2 maanden, maar daarna ben ik daar ook weg!

Basic-Fit here i come.

Ben gisteren voor het eerst bij Basic-Fit (Zaandam) begonnen.
Mooie apparatuur, free weights, smith etc. En idd af en toe een beetje inventief zijn t.a.v. sommige oefeningen.
Eerste indruk is zeker positief.

Dumbbells tot 26kg :bang:
Geen squatrek :angstig:
TÉ goedkoop, dus ik weet wat voor volk er komt :eek2:

Beetje stakkerige en onvolwassen uitspraak die je hier doet, vandaar dat je jezelf waarschijnlijk ook koekiemonster noemt. Te triest gewoon om zo te reageren:o

Ik heb net weer getraint in hoorn, maar nu de vakantie is afgelopen was het bok druk....

En heb ik ook echt min punten op basic-fit, ik heb het dus over locatie Hoorn, andere locaties heb ik geen ervaring mee.

Ik heb ook op de website van basic-fit gekeken of ik contact kon opnemen over mijn klachten maar helaas. Ik zag wel hier een reactie van iemand van basic-fit dus plaats ik mijn klachten hier maar, want de aardige meisjes achter de balie kunnen er ook niks aan doen is tegen mij verteld.

# Oke dan, ik ben geen zeiker maar om nou in de rij te gaan staan om een oefening te kunnen doen gaat mij echt te ver.

# Mensen lopen volop te bellen en te smsen.

# Sommige lopen doodleuk op slippers, en doen die voor het gemak maar even uit om de kuit of beenspier oefeningen te doen.

# Veel mensen lopen gewoon in normale kleren, en zijn zeker ook maar even hun handoek vergeten.

# Mensen staan vrolijk met z'n 5en of meer gezellig te ouwehoeren, en houden de heleboel op, of wekken bij mij teminsten gewoon irritatie op.

# Ik heb niks tegen wat voor geloof dan ook, maar trainen met hoofddoekje op waar gaat dit over?

Dit zijn gewoon een aantal punten die in de voorwaarden niet mogen maar wel gewoon doodleuk worden overtreden. Ik reken dit heus de meiden van de crew in basic-fit in hoorn dit niet aan, maar ik vind wel dat er duidelijk de regels moeten worden nageleeft en niet alleen maar naar het aantal abbonementen moet worden gekeken.

Ik hoop dan dat ik hier een reactie krijg van Basic-Fit, want ik zou immers niet eens weten hoe ik jullie kan bereiken.

Laatst bewerkt:
Ik heb net weer getraint in hoorn, maar nu de vakantie is afgelopen was het bok druk....

En heb ik ook echt min punten op basic-fit, ik heb het dus over locatie Hoorn, andere locaties heb ik geen ervaring mee.

Ik heb ook op de website van basic-fit gekeken of ik contact kon opnemen over mijn klachten maar helaas. Ik zag wel hier een reactie van iemand van basic-fit dus plaats ik mijn klachten hier maar, want de aardige meisjes achter de balie kunnen er ook niks aan doen is tegen mij verteld.

# Oke dan, ik ben geen zeiker maar om nou in de rij te gaan staan om een oefening te kunnen doen gaat mij echt te ver.

# Mensen lopen volop te bellen en te smsen.

# Sommige lopen doodleuk op slippers, en doen die voor het gemak maar even uit om de kuit of beenspier oefeningen te doen.

# Veel mensen lopen gewoon in normale kleren, en zijn zeker ook maar even hun handoek vergeten.

# Mensen staan vrolijk met z'n 5en of meer gezellig te ouwehoeren, en houden de heleboel op, of wekken bij mij teminsten gewoon irritatie op.

# Ik heb niks tegen wat voor geloof dan ook, maar trainen met hoofddoekje op waar gaat dit over?

Dit zijn gewoon een aantal punten die in de voorwaarden niet mogen maar wel gewoon doodleuk worden overtreden. Ik reken dit heus de meiden van de crew in basic-fit in hoorn dit niet aan, maar ik vind wel dat er duidelijk de regels moeten worden nageleeft en niet alleen maar naar het aantal abbonementen moet worden gekeken.

Ik hoop dan dat ik hier een reactie krijg van Basic-Fit, want ik zou immers niet eens weten hoe ik jullie kan bereiken.

Waarom zou je in godsnaam niet met een hoofddoek op mogen trainen?

Waarom zou je in godsnaam niet met een hoofddoek op mogen trainen?

Ja dom lullen gaat heel makkelijk lothar. ??? Maar anyway, maakt mij geen bal uit als iemand met een hoofddoek traint of niet.

http://www.basic-fit.nl/createsite/page/createpage.asp?b_id=16135&pg=7

In de huisregels staat gewoon dat het niet mag, daar gaat het mij om.

Ik wil er dus even bij zeggen dat het mij geen bal uitmaakt hoe iemand eruit ziet of wat hij/zij doet zolang het toegestaan is conform de huisregels van een gym.

Is toch lekker, een leren hoofddoek?

Ja dom lullen gaat heel makkelijk lothar. ??? Maar anyway, maakt mij geen bal uit als iemand met een hoofddoek traint of niet.

http://www.basic-fit.nl/createsite/page/createpage.asp?b_id=16135&pg=7

In de huisregels staat gewoon dat het niet mag, daar gaat het mij om.

Ik wil er dus even bij zeggen dat het mij geen bal uitmaakt hoe iemand eruit ziet of wat hij/zij doet zolang het toegestaan is conform de huisregels van een gym.

Haha jij bent het type gast dat de leraar ging waarschuwen als mensen achter in de klas aan het praten waren :o

Nou, in Deventer hebben we ook een basic en ben er eens uigebreid gaan kijken....ik kan je nu al vertellen is niks waard tenzij je alleen voor cardio gaat.
Gewichten 25 tot kilo....lat pully tot 75 kilo dat soort shit...geen squat rek en ook geen smith.
10x niks het kost niks maar je krijgt ook niks. ;)

in Haarlem is er ook een. Ben er wel een keer wezen kijken, maar vond het niet echt super. Het ziet er wel allemaal netjes uit en het is er goed ruim en de prijs is ook wel beter. Maar de dumbbells gaan er tot 30 kg en er is geen squatrek...

is dat zo goedkoop?ik woon in belgie, dus ik ken de situatie in nederland niet, maar mijn sportschool heeft alles behalve een smith machine, en kost 11 euro/maand.10 euro als je ineens voor een jaar neemt.

Als bodybuilder kom je niet ver met dumbbells tot 26kg. Als beginner kun je er nog wel even mee vooruit.

Terug
Naar boven