Fitness Seller

Basic-fit?

Ok ok, hoop dat je als je er ooit weg wilt ook zo tevreden bent.
Zijn dan namelijk niet echt klantvriendelijk.

Je hebt een jaar abbo, als je daar dan al maanden niet op traint en op wil zeggen.
Moet je gewoon nog een jaar betalen omdat je net achter de opzeg termijn vist...
Betekend dus gewoon nog een jaar betalen terwijl je er niet traint, echt aso dit bedrijf..

Hier in de omgeving Amersfoort hoor ik ook gemengde uitspraken over deze sportschool. Een maatje wou naar een andere sportschool en heeft genoeg papierwerk achter de rug om toch zijn abonnement tot een stop te brengen. Hij had ruim op tijd aangegeven dat hij zijn lidmaatschap wou opzeggen. Ikzelf zal der nooit heen gaan omdat hier in Amersfoort al een heel verkeerd sfeertje heerst.

Wie is er al bekend met deze nieuwe sportschool-keten? Ik geloof, dat er al een paar open zijn in Nederland en ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen. Ze zijn namelijk spot goedkoop (15,95 per maand onbeperkt fitness).

Dus; wie o wie?

klinkt een beetje zoals mijn fitness in Belgie, 16 euro/maand & elke dag open zelfs op feestdagen. Heb je alles van een losse benchpress tot bicepcurlers in het squatrek ! :)

Hier in de omgeving Amersfoort hoor ik ook gemengde uitspraken over deze sportschool. Een maatje wou naar een andere sportschool en heeft genoeg papierwerk achter de rug om toch zijn abonnement tot een stop te brengen. Hij had ruim op tijd aangegeven dat hij zijn lidmaatschap wou opzeggen. Ikzelf zal der nooit heen gaan omdat hier in Amersfoort al een heel verkeerd sfeertje heerst.

Trainde eerst ook bij basic-fit Amersfoort, en ook ik had gezeik met opzeggen. Echt een k*tsysteem, als je een beetje rond googled vind je nog meer gezeik.

Laatst bewerkt:
Ok ok, hoop dat je als je er ooit weg wilt ook zo tevreden bent.
Zijn dan namelijk niet echt klantvriendelijk.

Je hebt een jaar abbo, als je daar dan al maanden niet op traint en op wil zeggen.
Moet je gewoon nog een jaar betalen omdat je net achter de opzeg termijn vist...
Betekend dus gewoon nog een jaar betalen terwijl je er niet traint, echt aso dit bedrijf..

Ik hoorde dat je vanaf 1 januari niet meer mag stilzwijgend verlengen.. Hoorde laatst van een chick die bij mijne werkt dat er een gast was geweest die 1,5 jaar niet was wezen komen sporten.. of ie even 750 euro wou leggen.. LOL

Basic Fit

Wie is er al bekend met deze nieuwe sportschool-keten? Ik geloof, dat er al een paar open zijn in Nederland en ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen. Ze zijn namelijk spot goedkoop (15,95 per maand onbeperkt fitness).

Dus; wie o wie?

Ik train nu een maandje bij Basic Fit in Voorburg. Kan niet anders zeggen dat het allemaal prima geregeld is. Prima apparaten voor zowel fitness als kracht training en veel cardio toestellen. Altijd netjes en opgeruimd! :)

ik train ook bij een vestiging van basicfit. over de apparatuur ( zowel aantal / kwaliteit ) valt echt niet te klagen, top spul. de dumbbells gaan echter wel maar tot 32kg ( me sad :( ) , het schijnt dat opzeggen nogal een b*ch kan zijn, daarom heb ik meteen nadat ik lid ben geworden ook meteen gevraagd of mijn abbo na een jaar opgezegt kon worden. ( ik zei dat ik dan ging verhuizen, maar was dikke leugen :D ) . dit was geen probleem en heb hier schriftelijk bevestiging van indien ze uiteindelijk toch moeilijk gaan doen ;)

Terug
Naar boven