Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet zo lang geleden zijn wij getrakteerd op een warme douche bij Radar. Dat deed ons goed. Echter, een kritische noot moet ook kunnen. Als hardwerkende ondernemers zijn wij al meer dan 10 jaar actief in de fitness branche en hebben met verschillende formules een stevige positie in de fitnessmarkt opgebouwd.
Om misverstanden te voorkomen en duidelijk te scheppen zijn wij graag bereid uitleg en toelichting te geven met betrekking tot het basic-Fit concept en eventuele onduidelijkheid bij het incasso traject.
Concept:
Basic-Fit biedt een uniek fitness concept voor vast laag bedrag per maand van € 15,95 bij vooruitbetaling van een jaar en € 16,95 bij maandelijkse incasso. Er is altijd sprake van een jaarlidmaatschap.
Binnen ons concept hebben wij om de kosten laag te houden enerzijds het gehele proces zoveel mogelijk gestandaardiseerd en geautomatiseerd, maar aan de andere kant streven wij naar een maximale klanttevredenheid.
Openheid van zaken en de daarbij behorende transparantie is dan ook zeker belangrijk. Al onze voorwaarden staan dan ook op onze inschrijfformulieren en op onze website vermeld.
Klanten service:
Onze centrale klantenservice is er speciaal om de gehele afhandeling bij een eventuele opzegging goed te stroomlijnen. Dit is ook de reden dat onze medewerkers altijd benadrukken een opzegging schriftelijk te doen, rekening houdend met een opzeg termijn van 2 maanden. Hiervoor delen wij ook speciale adresstickers uit. Als extra service sturen wij ter bevestiging altijd een sms ter bevestiging van de opzegging.
Incasso:
Als landelijke organisatie werken wij samen met een incassoservice. Zij sturen in onze opdracht, 45 dagen na de eerste openstaande vordering, een herinnering zonder extra incassokosten. (wel zijn al administratiekosten toegevoegd).
Aangezien dan ook het toegangspoortje gesloten blijft, wordt in de meeste gevallen de eventuele achterstand al op de club betaald.
Locaties zijn niet telefonisch bereikbaar omdat de aandacht van het personeel uit moet gaan naar de gasten/sporters die aanwezig zijn. Felicitaties/klachten/opmerkingen en opzeggingen kunt u sturen naar het adres van de klantenservice (adressticker) die u aan de receptie van de club kunt krijgen.
Basic-Fit heeft inmiddels meer dan 20 locaties in Nederland. Een van onze compagnons is onlangs naar Spanje verhuisd om daar de eerste locatie in Barcelona te openen. Wij willen ons profileren door het aanbieden van een goed fitness product tegen een lage prijs.
Mochten er toch nog vragen zijn, kom dan gerust langs bij de receptie van een de clubs zodat wij dit individueel kunnen behandelen.
Met sportieve groeten,
Team Basic-Fit


en hoe lossen jullie nu dat probleem op met die onterechte incasso,sNog niet zo lang geleden zijn wij getrakteerd op een warme douche bij Radar. Dat deed ons goed. Echter, een kritische noot moet ook kunnen. Als hardwerkende ondernemers zijn wij al meer dan 10 jaar actief in de fitness branche en hebben met verschillende formules een stevige positie in de fitnessmarkt opgebouwd.
Om misverstanden te voorkomen en duidelijk te scheppen zijn wij graag bereid uitleg en toelichting te geven met betrekking tot het basic-Fit concept en eventuele onduidelijkheid bij het incasso traject.
Basic-Fit biedt een uniek fitness concept voor vast laag bedrag per maand van € 15,95 bij vooruitbetaling van een jaar en € 16,95 bij maandelijkse incasso. Er is altijd sprake van een jaarlidmaatschap.
Binnen ons concept hebben wij om de kosten laag te houden enerzijds het gehele proces zoveel mogelijk gestandaardiseerd en geautomatiseerd, maar aan de andere kant streven wij naar een maximale klanttevredenheid.
Openheid van zaken en de daarbij behorende transparantie is dan ook zeker belangrijk. Al onze voorwaarden staan dan ook op onze inschrijfformulieren en op onze website vermeld.
Klanten service:
Onze centrale klantenservice is er speciaal om de gehele afhandeling bij een eventuele opzegging goed te stroomlijnen. Dit is ook de reden dat onze medewerkers altijd benadrukken een opzegging schriftelijk te doen, rekening houdend met een opzeg termijn van 2 maanden. Hiervoor delen wij ook speciale adresstickers uit. Als extra service sturen wij ter bevestiging altijd een sms ter bevestiging van de opzegging.
Incasso:
Als landelijke organisatie werken wij samen met een incassoservice. Zij sturen in onze opdracht, 45 dagen na de eerste openstaande vordering, een herinnering zonder extra incassokosten. (wel zijn al administratiekosten toegevoegd).
Aangezien dan ook het toegangspoortje gesloten blijft, wordt in de meeste gevallen de eventuele achterstand al op de club betaald.
Locaties zijn niet telefonisch bereikbaar omdat de aandacht van het personeel uit moet gaan naar de gasten/sporters die aanwezig zijn. Felicitaties/klachten/opmerkingen en opzeggingen kunt u sturen naar het adres van de klantenservice (adressticker) die u aan de receptie van de club kunt krijgen.
Basic-Fit heeft inmiddels meer dan 20 locaties in Nederland. Een van onze compagnons is onlangs naar Spanje verhuisd om daar de eerste locatie in Barcelona te openen. Wij willen ons profileren door het aanbieden van een goed fitness product tegen een lage prijs.
Mochten er toch nog vragen zijn, kom dan gerust langs bij de receptie van een de clubs zodat wij dit individueel kunnen behandelen.
Met sportieve groeten,
Team Basic-Fit
) . Enige eisen zijn :
