MuscleMeat

BB en stoornis?

Peiling Peiling Welke stoornis?

• Autisme

Stemmen: 9 12,7%
  • PDD-NOS

Stemmen: 5 7,0%
  • Borderline

Stemmen: 5 7,0%
  • Asperger syndroom

Stemmen: 6 8,5%
  • Anders (vul zelf in)

Stemmen: 46 64,8%

• Totaal stemmers
    71
Anders, namelijk:

adhd :fuu:

Mentaal neurologische stoornissen of geen ondoorbroken neurotransmitter overdracht tussen receptoren, vormen de basis en elektrische prikkel voor het omdoen van de vliegende cape der metafysische transformatie. De polsslag stijgende tot duizelingwekkende hoogte, de ontlading als een universeel orgasme, alles wordt echt zolang de tuin niet voor de ogen verdwijnt.

Niet zeuren dus, wat ritalin of xanax, een schouderklop, en je red het best.

anders, ik denk wel dat ik een soort dyslexie heb. ik lees vrij langzaam omdat ik alles in beelden vertaal.

Laag functionnerende schizofrene autist met borderline en monstergenen hier.

• Like
Waarderingen: Roth
  • Topic Starter Topic Starter
Ja. Ik ben bang voor dumbbells

Mentaal neurologische stoornissen of geen ondoorbroken neurotransmitter overdracht tussen receptoren, vormen de basis en elektrische prikkel voor het omdoen van de vliegende cape der metafysische transformatie. De polsslag stijgende tot duizelingwekkende hoogte, de ontlading als een universeel orgasme, alles wordt echt zolang de tuin niet voor de ogen verdwijnt.

Niet zeuren dus, wat ritalin of xanax, een schouderklop, en je red het best.

Je bent er echt een keer goed in blijven hangen vriend, maar grappig vind ik je responses wel.

En dyslexie is inderdaad een veel voorkomende stoornis op dit forum (of het is slechts een excuus voor een gebrek aan opleiding...)
Kan er een standaard spelchecker geïnstalleerd worden Big-T?

Laatst bewerkt:
meeste mensen beschouwen bbers als psychisch gestoord vooral degenen die aan steroiden beginnen dus zo gek is dit topic nog niet

Laatst bewerkt:
OCD
en nog geen klein beetje

ik kan mijn speeksel niet ophouden ivm overmatige speekselproductie:(

Terug
Naar boven