- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wedstrijden? We zijn voor 96% ecto wannabees op DBB.

Ik vergeet veel kleine dingen, kan me moeilijk concentreren op de meeste dingen maar dingen die mij interesseren ben ik dan een echte 'nerd' en moet ik alles vanaf weten.
Ook heb ik soms stemmingswisselingen ben ik vaak onzeker en als ik in mn bed kruip lig ik altijd minimum een uur wakker met een enorme gedachtenstroom..
Geen idee wat ik heb of als ik wel iets heb...
Zijn zoveel dingen die dit kan veroorzaken waar bijna niemand aan denkt...
Ik vergeet veel kleine dingen, kan me moeilijk concentreren op de meeste dingen maar dingen die mij interesseren ben ik dan een echte 'nerd' en moet ik alles vanaf weten.
Ook heb ik soms stemmingswisselingen ben ik vaak onzeker en als ik in mn bed kruip lig ik altijd minimum een uur wakker met een enorme gedachtenstroom..

ADD heb je

ADHD en Bordeline.. Prima mee om te gaan zolang je geen tren gebruikt hahaNee het valt bij mij opzich wel mee, zolang ik maar duidelijkheid en structuur krijg is er prima mee te leven.
Ik wil ook een stoornis, heeft er iemand een goede internettest?
Dat van alles weten heb ik ook wel, vooral als het over pharmacologie gaatIk vergeet veel kleine dingen, kan me moeilijk concentreren op de meeste dingen maar dingen die mij interesseren ben ik dan een echte 'nerd' en moet ik alles vanaf weten.
. Uren wakker liggen met gedachtenstromen gelukkig geen last van, maar heb toch zeker 6 red bulls of andere energie drankjes per dag nodig om te kunnen functioneren.
Aangezien je eerdr gezegd hebt dat je ADD hebt, ga ik hiervan uit en hoop ik niet dat het om een zelfdiagnose gaat. Wat je nu trouwens beschrijft is een kenmerk van ADD. Normaal gezien heb je problemen met concentratie, maar wanneer iets je erg interesseert geraak je gehyperfocust.Dat van alles weten heb ik ook wel, vooral als het over pharmacologie gaat. Uren wakker liggen met gedachtenstromen gelukkig geen last van, maar heb toch zeker 6 red bulls of andere energie drankjes per dag nodig om te kunnen functioneren.
!64%
The good news is that you're devastatingly charming.
The bad news? You mostly use those charms for evil

Aangezien je eerdr gezegd hebt dat je ADD hebt, ga ik hiervan uit en hoop ik niet dat het om een zelfdiagnose gaat. Wat je nu trouwens beschrijft is een kenmerk van ADD. Normaal gezien heb je problemen met concentratie, maar wanneer iets je erg interesseert geraak je gehyperfocust.
!
Al die tests slagen dus op niets![]()
.