MuscleMeat

BB-ers geweigerd??

m@rl1

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
In mijn sportschool zijn ze wel heel erg vaag bezig hoor.
Eerst begonnen ze dus met een verbod op te blote shirtjes (mouwloos dus)
en nu beginnen ze te zeiken dat alle brede jongens eruit moeten :eek:
Ze willen zelfs een paar dingen weghalen om ze zo eruit te werken
En waarom? Ze vinden het demotiverend voor de wat minder gespierde jongens. Het is toch juist anders om?
Echt hoor, het slaat weer nergens op. :mad:

Dat is toch normaal! ???

Ja man, wat denk je dat het is? Een sportschool?!

Zou me nix verbazen als het gewoon een smoesje is om meer van die simpele leden binnen te krijgen. Ze vinden waarschijnlijk ook dat jullie teveel de rest afschrikken :/ Onzin crap.

je zou bijna fan worden van ali b: geweigerd.nl :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Nee man, dit gaat gewoon te ver. die jongens trainen er al jaren en ik neem aan dat ze niet in 1 keer zo groot zijn geworden.
Ze spreken zelfs jongens aan die nog nieteens zo groot zijn, dat ze maar niet groter moeten worden.
Het is toch juist motiverend? een paar van die grote jongens er tussen???

A gym without bodybuilders, is like a universe without a god. :p

Alles is tegenwoordig commercieel. Grote beesten die met veel kilo's in de weer zijn en veel herrie maken kan men doorgaans niet gebruiken is de zogenaamde moderne fitnesscentra.

wat een klotegym, zou er gelijk harder van gaan trainen :cool:

Terecht...een beetje een irritant volk die bb-ers...... :cool:

wat een k*tzooi . tjah aan cellulitiswijven en magere kereltjes is meer geld te verdienen (powerplate ) en van die onzin

wat moet je dan ook met BB'ers in je gym?? Is net zoiets stoms als een uitlaat onder een auto. :rolleyes:

Welke sportschool hebben we het eigenlijk over?

tijd voor de dbb knokploeg?

Terecht! Die grote bulldozers versperren mijn weg alleen maar!
Beetje stinken en zweten en met die grote dumbbells gooien :mad: :( :(

Ik heb liever een gym vol met mijn soort mensen! Ja breezers, lekker gezamelijk borst biceps, 3 x per week, 4 uur per training doen!

de eigenaar van mijn gym is een hardcore bber zelf dus ik hoef denk ik niet bang te zijn..

hahaha, sinds ik op dit board kom en jullie het altijd over breezah jongentjes hebben, kon ik niks anders doen dan er ook op te gaan letten en idd; ze zitten overal! na drieen dan want voor die tijd is voor 18+ :D Vrijdag stond er in groepie van 5 de hele tijd met elkaar te vergaderen, ik heb ze geen enkele oefening zien doen :)

Ik ken er ook eentje inn de buurt, die weigert je al als je in een strak shirtje aankomt. Zegt ie gewoon: 'euh, jouw soort hoeven we hier niet te hebben'.

En dan zijn er nog de gyms die spiegels hebben weggelaten omdat vrouwen er niet tegen konden en er zijn ook gyms die expres oversized meisjes aannemen om les te geven, jaja, echt waar.

Terug
Naar boven