MuscleMeat

BB-ers geweigerd??

Groot probleem jongens, hier in Amsterdam is er nieteens een fatsoenlijke hardcore gym meer te vinden, de gyms die er zijn gaan gemiddeld tot zo een 30 KG in halters.

Mijn gym gaat tm 50, maar ik vraag me af hoe lang dat nog zo blijft. Mijn gym is wel het ideale voorbeeld van een pussygym, maar toch trainen er best een aantal fanatieke lui.. Ik denk dat zodra 'we' echt groot worden (niemand is echt heel erg groot op dit moment) dat die halters vanzelf ineens weg zijn. Inderdaad, voor de bedrijfsleider brengen we te weinig voordeel met ons mee en daarentegen hangen we er wel 4-5 keer per week rond, te brullen en te knallen.

Geen makkelijke tijden voor de Nederlandse bodybuilder, lijkt net alsof we een uitstervend soort zijn :(

Ik vraag me af of het mág, bepaalde groepen uitsluiten van deelname. Zou een leuke zaak voor aan advocaat kunnen zijn.

DBC01 zei:
Ik vraag me af of het mág, bepaalde groepen uitsluiten van deelname. Zou een leuke zaak voor aan advocaat kunnen zijn.

goed punt maak je daar, net zoals er tegenwoordig in de uitgaansgelegenheden bepaalde groepen jongeren niet meer geweigerd mogen worden zonder dat je een rechtszaak op je dak krijgt.
dus gewoon naar zon gym gaan en als ze je weigeren zeg je ik sleep je voor de rechter, discriminerende hond :D

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:

volgens mij mag het niet nee, maar mij ons doen ze het heel sneaky door gewoon de zware gewichten weg te halen. dan gaan ze vanzelf wel weg denken ze.
Ze gaan toch niet weg, al doen ze het alleen maar om die vent dwars te zitten :D

BB'ers worden uitgelsoten van deelname van een sportschool.

Dit gebeurt op basis van?

De eigenaar zal tekst en uitleg moeten geven, welke zeer gegronde redenen hij heeft om jou te weigeren. Hij kan zich beroepen op het recht van het runnen van een 'privé-club' maar dat moet aantoonbaar en duidelijk zijn.
Hij zal verder moeten uitleggen waarom hij kwalitatief minder kan ondernemen met zware sporters erbij. Hij hééft zich al ingedekt door het aantal kg's van dunbells en machines laag te houden en dát is zijn goed recht :)

Hoi, newbie hier, geen BBer (maar schaatser)..... lees dit topic met interesse....

Wordt het geen tijd voor een importverbod op crosstrainers met personal TV?

ecto_armpje zei:
Hoi, newbie hier, geen BBer (maar schaatser)..... lees dit topic met interesse....

Wordt het geen tijd voor een importverbod op crosstrainers met personal TV?

Niks mis mee vind ik :D
Wordt cardio iig wel leuker op.

Wat een zever! Je komt toch juist trainen om groot te worden. Als je daar dan een beest ziet geraak je toch alleen maar meer gemotiveerd van.

Terug
Naar boven