- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

huckfinn zei:Zullen we met zijn allen geld bij elkaar leggen en een super-hardcore gym opzetten waar alleen dbb'ers mogen komen en breezers worden geweigerd?
| |
| _ _ _ _ _ |
| / \ |
| | | |
| | | |
| | | |
Leuk, daar gaat mijn schitterend ASCII-kunstwerk![]()

voor een apparaat waarmee je binnen en buitenkant benen kan trainen en je bilspieren
ten eerste hadden we daar al apparaten voor, ten 2de is het belachelijk dat hij zo zaken doet, hij probeerd langzamerhand steeds meer de grote schreeuwerds eruit te gooien
Huh? Als ik ergens door gemotiveerd raak dan is het wel door een Flex open te slaan, en geconfronteerd te worden met de meest beestachtige fysieken die deze planeet te bieden heeft.m@rl1 zei:Ze vinden het demotiverend voor de wat minder gespierde jongens.

Lauw zei:Huh? Als ik ergens door gemotiveerd raak dan is het wel door een Flex open te slaan, en geconfronteerd te worden met de meest beestachtige fysieken die deze planeet te bieden heeft.
Bodybuilders zijn niet gewenst omdat daar minder aan verdient wordt, althans dat vermoedt ik.![]()
k heb vandaag de bladen weer gekocht
en dat er ook geen spiegels worden geplaatst omdat de leden anders kunnen zien hoe dik en misschien lelijk
ze zijn
.
of zijn mensen gewoon jaloers op een perfecte fysiek
, vond het triest om te lezen :sob:roxxe zei:

Lauw zei:Bodybuilders zijn niet gewenst omdat daar minder aan verdient wordt, althans dat vermoedt ik.![]()