AndroidHealthClinic

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Bezoekers in dit topic

sanca

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Dat was geen slimme zet, daarom edit :)
 
Laatst bewerkt:
Slim gespeeld van de cults, op naar een donkere wereld dan maar

Neen, mijn zwaard is niet mijn enige wapen, denk maar eens na wat ik nog bij me draag
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat er wat posten zijn ge-edit dus wat heb ik gemist?
 
Als mensen laten weten waarom men op sanca gaat wil ik volgen maar voorlopig ga ik lloydatoni volgen: drbrik
 
hey gaat de cult-trein mij nu er uit jagen..... Jammer als jullie mij nu er uit rammelen. Maar goed dan maar op de starter van dit treintje lloyd ---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ---------- Heb namelijk maar weinig mee kunnen lezen, kan er deze keer niet echt veel van maken, maar mij zo er uit willen jassen is wel een sein over de rolverdeling.
 
Laatst bewerkt:
hey gaat de cult-trein mij nu er uit jagen..... Jammer als jullie mij nu er uit rammelen. Maar goed dan maar op de starter van dit treintje lloyd

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Heb namelijk maar weinig mee kunnen lezen, kan er deze keer niet echt veel van maken, maar mij zo er uit willen jassen is wel een sein over de rolverdeling.

Als jij je zelf wilt redden is die stem natuurlijk geen slimme zet
 
Als jij je zelf wilt redden is die stem natuurlijk geen slimme zet
Daar zeg je weer wat ga voor mijn eigen hachie en omdat ik toch vraagtekens heb bij hem..... sanca

Ps mocht ik het toch niet overleven. Let dan even goed op wie op mij stemt:
In volgorde:
LLoyd
wauter
Henri
Ot

Als voor de rest alle nazguls nog even op mij willen stemmen dadelijk maakt het het makkelijker voor de spaarzame goeden morgen!

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Is trouwens wel even fijn als jullie de redenen (behalve dat jullie cult zijn) er bij vermelden dan kan ik wat verweer geven. Want dit is gewoon een beetje los schieten.

Kan zelf in ieder geval toch nergens een hint vinden waarom ik in godshemelsnaam deze keer slecht zou zijn.
 
Ik ga vanavond trainen dus verhaal komt rond half 11

Vanwege de hectische dag ook stemmen tot 21:30
 
Waarom op drbrik? Heb al uitgelegd dat hij goed moet zijn.
 
Daar zeg je weer wat ga voor mijn eigen hachie en omdat ik toch vraagtekens heb bij hem..... sanca Ps mocht ik het toch niet overleven. Let dan even goed op wie op mij stemt: In volgorde: LLoyd wauter Henri Ot Als voor de rest alle nazguls nog even op mij willen stemmen dadelijk maakt het het makkelijker voor de spaarzame goeden morgen!

Krimlo zijn halve dronken post zou genoeg moeten zeggen over de mensen hun rollen.
 
Krimlo zijn halve dronken post zou genoeg moeten zeggen over de mensen hun rollen.
En daarom stem je op mij... Volgens mij laat jij je nu wel erg in de kaarten kijken Wauter!
 
drbrik
 
:roflol: ja hoor volgens mij gaat deze lord of de rings niet zo goed eindigen als Tolkien bedoeld heeft.
 
En daarom stem je op mij... Volgens mij laat jij je nu wel erg in de kaarten kijken Wauter!

Zo goed als alle stemmers op jou hun rol is bekend en goed dus ik weet niet vanwaar je dit haalt? Lloyd zijn rol is al een tijdje merkbaar uit de verhalen dus hem vertrouw ik. Ik heb vandaag iets minder tijd gehad wegens familiebezoek.

Aangezien er een verborgen goeie rol was vermoed ik dat er ook een slechte is.
 
Back
Naar boven