Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Ah oke, dat heb ik even gemist.. maar toch moet er nu een cult of wolf uit.

Zei ik het niet Wauter.. gimli of legolas

Tjongetjonge

Rip steffie

Ik kan de hint naar penose niet vinden in het verhaal hoor..

Begin dan al maar bij te lezen, het is zo obvious ...

Ik durf niet meer te zeggen omdat de wolf meeleest en er een kleine kans bestaat dat hij het ook niet gezien heeft aangezien Penose nog leeft en uit de verhalen blijkt dat hij geen bescherming heeft gehad van de jager

Epic dat je blijft hameren op een goede rol, ben jij misschien de wolf Highonx :eek:

Begin dan al maar bij te lezen, het is zo obvious ...

Ik durf niet meer te zeggen omdat de wolf meeleest en er een kleine kans bestaat dat hij het ook niet gezien heeft aangezien Penose nog leeft en uit de verhalen blijkt dat hij geen bescherming heeft gehad van de jager

Epic dat je blijft hameren op een goede rol, ben jij misschien de wolf Highonx:eek:

Nee sanca dit gaan we niet doen. Ik heb het gevoel dat de goede in minderheid raken en de cults nu de overhand krijgen in het spel.

Hoop inderdaad dat Gandalf mee leest

groetjes

Laatst bewerkt:
Alright ik kan m'n openkaartverhaal posten omdat de nachttijden over zijn en we een hele dag hebben om te denken over wat we hiermee doen. Ik speel het op deze manier omdat het goede kamp nu nog meer stemmen heeft en ik ben er bang voor dat dat nogal kan veranderen deze dag als het weer in de soep loopt. Hopelijk werkt het ochtendverhaal met ons mee. Ik heb door mijn rol wat meer mensen van het goede kamp kunnen identificeren, de oplettende speler weet nu al wie ik ben. Ik ga gewoon open kaart spelen en vertellen wie ik denk wie wie is en waarom. Zo reduceren we het aantal mensen waarop we kunnen stemmen drastisch en met een beetje geluk zijn we vandaag nog klaar. Enfin, de overgebleven rollen zijn: Aragorn; lloyd, beschermde ik de tweede nacht, werd omschreven als een doler uit het noorden. Kan niet missen. Elrond & Boromir: De oplettende speler heeft deze personen kunnen vinden door hints in het verhaal over afwezigheid qua stemgedrag (niet stemmen in ronde 2 en 5), respectievelijk NickyCF en Drbrik (de tweede vrouw, nicky had geen baard dus kan niet Boromir zijn). (De enige onzekerheid die ik heb is dat Hoxyz ook niet heeft gestemd in ronde 2, en opzichzelf (te laat) in ronde 5, dus misschien kan hij ook nog boromir of elrond zijn..) Gollum: Penose Tom Bombadil: Wauter, beschermde ik de eerste nacht, een oude kracht uit het zuiden. Kostte me wat speurwerk maar Tom is overduidelijk een oude opa (een van de eerste mensen van middelaarde blijkbaar), hij woont in een bos in het zuidelijkste deel van midden aarde. Pepijn en Merijn: Ot92 en HighonX zijn als we bovenstaand accepteren de enige spelers die overblijven en altijd op dezelfde persoon hebben gestemd, daarom denk ik dat zij pepijn en merijn zijn. Dit waren alle goede en neutrale rollen die ik heb geïdentificeerd. Dan blijven nog over: Sanca, Henri108, Wovano, Spanning Tree, Wengstertje en Hoxyz Hier zit mogelijk nog een soldaat tussen (afhankelijk van het aantal nazguls 2/3) en Legolas, de nazguls, sauren en de witchking als ik het goed heb met bovenstaand verhaal. Ik denk dat Sanca de wolf is, omwille van de hint van Diaephi 'heeft een groot zwaard maar dat is zeker niet zijn enige wapen'. Waarom? Er is geen enkele rol over met een groot zwaard en een ander wapen behalve de Witch King, want wat voor wapen heeft de Witch King nog meer? The Mace. Als jullie je kunnen vinden in mijn verhaal dan lijkt mij de beste optie dat Aragorn zijn kracht gebruikt op Sanca, mocht dit fout uitpakken dan kan Tom Bombadil altijd nog mijn rol beschermen door deze te wisselen met iemand anders ;) Als ik dadelijk niet dood blijk te zijn :D

Mooie redenatie, sanca lijkt me inderdaad een mogelijk goeie kill voor Aragorn. Ik probeerde al een tijdje te hinten dat Aragorn zijn kracht eens moest gaan gebruiken. Ik vrees wel dat als de wolf dit gelezen heeft je no way de nacht nog gaat overleven :(

Ik heb alles nog eens nagekeken en er zitten nog een aantal foutjes in je rollenverklaring denk ik.

Laatst bewerkt:
Wtf dude.

Ik laat me uitschrijven

Lol.
Nouja, om dan toch open kaart te spelen. Mijn rol lijkt me, aangezien ik de rol van stefanovich wist, wel duidelijk.

Meest onzinnige zet in de geschiedenis van het weerwolf spel ooit.

Aangezien alle goede rollen nu te grabbel liggen en we nog steeds maar aan het gissen zijn naar de slechte rollen. Had dan gewoon heel het verhaal opgehouden met alleen maar met de verdenkingen op de slechterikken.

• Topic Starter Topic Starter
Verhaal nacht 5

Het nieuwe hoofd van de Istari brengt zijn kennis naar voren, in de laatste hoop om DBB te redden. De Witch-King laat zich echter niet van de wijs brengen, en rijdt regelrecht naar Rivendel. Daar zat Elrond lekker een kopje thee te drinken en een tosti te eten. Een paar tellen later schrikte hij zich rot van een vreselijke nazgûl krijs en pakte meteen zijn gruwelijk vette armor op en begon een duel met de Witch-King. Elrond, die al Era's lang de vechtkunsten van de hoge Noldor beheerst, was geen makkelijke prooi voor de Witch-King, die al slingerend met zijn mace (no homo) Elrond probeerde neer te halen. Met een snelle combo wist Elrond de Witch-King naar de grond te werken, maar vlak voordat hij de genadeslag toe wilde brengen bedacht hij zich dat hij dodelijk allergisch is voor tosti's en stortte dood neer. "Pfoe, dat was close.." dacht de Witch-King. "Maar hoe ga ik die dansende dwerg in de oude bossen bij Bree en Barrow Downs wegjagen? Ik kan hem niet vermoorden, hij rent gewoon onder mijn zwaard door en suckerpuncht me in m'n kruis!"

NickyCF is dood
Zij was Elrond

tumblr_mhg7r3wavH1r5lye1o1_500.gif

MiddleEarthMap.jpg

:sad:
net nu ik tijd begon te krijgen..

Sorry was bezopen maar leek me wel een slimme move. Sorry als ik het verpest heb, lijkt mij afgezien van het flauwe gedeelte wel mee te vallen :roflol:

Terug
Naar boven