MuscleMeat

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

De wolf gaat vast beraden naar zijn slachtoffer dus hij heeft alle commotie rond krimlo zijn post niet gezien. Ik heb eens gecheckt en met alle goeie rollen die we kunnen uitsluiten en de verdachten die nog overblijven zijn sanca en Hoxyz de enige die nog niet online is geweest (waren het laatste actief deze nacht om 00:50 en 01:02 )

Volgens mij hebben we nu sowieso de witchking bij één van deze twee spelers?

Krimlo, ik vrees dat jij er deze nacht wel sowieso gaat uitgaan want als er een nazgul de witchking gaat opvolgen gaan die jou nooit laten leven na je laatste post :(

Als de witchking dood is is het toch over? Edit je post anders wauter :D

Oproep aan tom bombadil

Swap aub de rol van krimlo zodat iemand anders die krijgt.
Ik verwacht dat ie voor het begin van de middag al een bezoek krijgt van een spookleger.

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Het liefst met iemand die als verdacht te boek staat zodat krimlo eruit gaat met een slechte rol, en dat ie enig nut daarvoor had.

• Topic Starter Topic Starter
shit-hitting-the-fan.jpg

Oproep aan tom bombadil Swap aub de rol van krimlo zodat iemand anders die krijgt. Ik verwacht dat ie voor het begin van de middag al een bezoek krijgt van een spookleger. ---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ---------- Het liefst met iemand die als verdacht te boek staat zodat krimlo eruit gaat met een slechte rol, en dat ie enig nut daarvoor had.

Pak dan sanca of hoxyz, een van de twee moet uit de verhalen sowieso de witchking blijken. Ik stel voor dat we stemmen op de 1 en de tom dan wisselt met de andere.

Die steensteen moet zich toch ook suf lachen achter zijn pc nu :roflol:

Pak dan sanca of hoxyz, een van de twee moet uit de verhalen sowieso de witchking blijken. Ik stel voor dat we stemmen op de 1 en de tom dan wisselt met de andere.

Met als kans een gandalf eruit te stemmen. Maar kan goed uitpakken ja. Weet de witch King wel gelijk wie de gandalf is in dit geval

Daarom poste ik het ook, kunnen er 1 killen 1 wegstemmen en met Tom wisselen. Zo'n slechte situatie heeft het goede kamp niet op de manier leek me.

Lol wat is dit dan.

Één ding lijkt me wel duidelijk nu... Vanavond vliegt penose eruit

not srs :o

Houden jullie wel rekening dat als het slechte kamp Penose pakt zij de ring hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Nooit gedacht dat het hele lot van deze game in de handen van Tom Bombadil ligt nu :roflol:

Sinds wanneer is een post van een bezopen speler iets om ernstig genomen te worden ?

Kijk maar eens terug naar het verhaal waar Gandalf een pijpje rookt en denk dan maar eens na wie er hier een stoner is ...

Shit waar is me popcorn.

Oh wacht... Dat hebben we niet op het werk.

Terug
Naar boven