Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Bezoekers in dit topic

Er is ook een cult met dubbele stem toch?

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Onee die is dood
 
Irl vechten, jongeuh

Hoe cool zou dat zijn? :D drbrik, maak je borst maar al nat.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Er is ook een cult met dubbele stem toch? ---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ---------- Onee die is dood

Al dood, was HillR.
 
Hoop maar dat tom nog wel voordat hij dood gaat wel krimlo verwisseld heeft voor een bad guy.

Gaat ook een hoop mee opgelost mee worden. Plus een neutrale rol eruit. Wel 2 vliegen in 1 klap hoop ik en een stuk meer duidelijkheid morgen.

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Was hele avond uit eten en zie dat de hele cult trein mee gegaan is met mij waardoor er een stuk meer duidelijkheid geschept is hoop ik maar dan.
 
Verhaal dag 6

"Manmanmanman" dacht Eru bij zichzelf "Wat doen die bewonerts toch altijd weer lastig". De strijd heeft een rare wending gekregen, want Tom Bombadil besloot te dansen! En zoals je weet heeft Tom van die kekke moves en de hele wereld was ervan ondersteboven. En bovensteonder. Ja dat ja. Helaas moet er altijd iemand sterven in Midden-Aarde, en vandaag was het niemand minder dan Sean Bean. De Tovenaar had het goed gezien, maar Boromir was niet meer te redden. Hordes op hordes aan uruks werden nog afgeslacht, maar het mocht niet baten. De zoon van Gondor fluisterde nog een paar laatste woorden in Aragorns oren, en Aragorn besloot om een zekere tovenaar uit te schakelen. "Eruverdomme die nare tovenaar, beetje de Vrije Volken verraden!" Aragorn reed naar Dunharrow om daar zijn geestelijke matties eens even te herinneren aan wie de baas was. Het leger van de Doden vloog naar de Tovenaar toe,, en vermoordde hem. Aragorn loopt nog even naar de Tovenaar toe om hem nog even te teabaggen. "Huh, maar dit is niet de tovenaar die ik bedoelde?!?!?" Tom Bombadil gniffelde van een afstandje toe, zijn missie is geslaagd.

DrBrik is dood
Hij was Boromir

tumblr_mf97f4XxRp1qlhck1o1_500.gif


Krimlo is dood
Hij was de Witch-King

Een Nazgûl zal herrijzen als de nieuwe Witch-King

tumblr_mc9m3eViic1rwpc0uo3_500.gif
 
Mooi, tom heeft dus mijn advies opgevolgd. Tjaka :D
 
Pas de op eens aan, wie leven er nog?
 
Hadden jullie nu maar eerder naar me geluisterd..
 
Nu het nachtverhaal maar even afwachten
 
Jij hebt niet gestemd denk ik trouwens, mag ik vragen waarom?

Afgelopen dagen niet veel tijd gehad, heb het spel niet echt gevolgd.. Snap er tbh ook helemaal niks meer van met al die vage rollen. Ga niet stemmen op iets waar ik niet achter sta.
 
Back
Naar boven