MuscleMeat

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Bezoekers in dit topic

kom op jongens iets actiever daffy verveelt zich :popcorn2:
 
byebye
 
Laatst bewerkt:
Ik snap dat jullie allemaal nog rouwen om mijn dood, maar kop op vol gas er weer in!
dwS6eIX.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals;

Dode spelers mogen GEEN info verschaffen.

Onderling mogen GEEN PM's verstuurd worden.

Dit haalt de essentie van het spel weg en maakt het spel voor de nog spelende mensen niet leuk.
 
Waarom gaan we op remtoop?
 
Kan vanavond niet meer meekijken of stemmen

Ik ga mee op hoxie
 
Hoxyz lijkt me niet logisch. Hij komt op geen enkele manier op mijn verdachten lijstje. Niet 1 hint aanwijzing. wovano No offence.
 
nvm
 
Laatst bewerkt:
Hoxyz


Net te laat denk ik hmm
 
eg meelopers jullie allemaal
 
eg meelopers jullie allemaal

Er zijn maar twee mogelijkheden meer als je alle rollen en de personen die ze spelen bekijkt en elimineert. Ben jij het niet dan ben je maar een gewone burger (tenzij er nog een geheime rol inzit maar dat betwijfel ik) en moeten we morgen wovano pakken en hebben we zeker een cult vast en misschien zelfs de witchking en is het spel gedaan. Het is pure eliminatie, mijn excuses.
 
Er zijn maar twee mogelijkheden meer als je alle rollen en de personen die ze spelen bekijkt en elimineert. Ben jij het niet dan ben je maar een gewone burger (tenzij er nog een geheime rol inzit maar dat betwijfel ik) en moeten we morgen wovano pakken en hebben we zeker een cult vast en misschien zelfs de witchking en is het spel gedaan. Het is pure eliminatie, mijn excuses.

Wovano is geen cult
 
Verhaal dag 7

De duistere krachten weten alles weer mooi te bedriegen, want die hebben natuurlijk allang in de verhalen gezien wie de nieuwe Witch-King is en nemen gelijk actie om de stadhouder van Minas Tirith over te halen naar de duistere kant. Gelukkig voor de Vrije Volken kreeg Denethor in de palantir Gandalf te zien, die overigens dezelfde nacht leek te sterven. De situatie lijkt verder hopeloos. De duistere krachten maken de stadhouder zo wanhopig, dat hij in paniek van de toren afrent. Sauron is tevreden.

tumblr_mvbeinFEvL1shmc7eo3_500.gif


Hoxyz is dood
Hij was de geheime switch-rol Denethor

Corrupte stadhouder: Mag eenmaal in het spel vragen welke rol diegene heeft. Is het een slechte rol, dan wordt Denethor ook slecht.
 
Wovano is geen cult

Wovano lijkt niet de rol te hebben die hij claimt te hebben als ik de stemmingen nakijk. Op dag 2 heeft hij niet gestemd. Op dag 1 en 3 was zijn stem wel toevallig verschillend met die van stef maar op dag 5 heeft stef hetzelfde gestemd als hem wat onzinnig is want hij zou dan toch niet tellen zogezegd om hem te redden. Overigens was wovano één van de personen die pushte om penose er uit te krijgen terwijl zijn rol goed gekend was.
 
Laatst bewerkt:
Zat Hoxyz nu aan onze kant of bij de cults?
 
Verhaal nacht 7

1235583018940_f.jpg


De dood van Gandalf was niet zoals de missie van de Valar bedoeld was. Gandalf, een engel van buitenproportionele krachten, zou niet mogen sterven door een gecorrumpeerde man. Eru stuurde Gandalf nog voor 1 missie terug naar Midden-Aarde, om vervolgens voor eens en altijd te vertrekken naar de Verre Landen.

De Witch-King was hier echter niet op voorbereid, die de jacht op Gollum ingezet had. Gollum, die in paniek wegrende van de machtige Witch-King, gilde in paniek "Het is mijn ring!!! :(" Gandalf joeg de Witch-King weg met een verblindend licht, waar zelfs de capuchon niet tegen hielp. Sauron is razend, dit was zijn kans om op te staan en Midden-Aarde te onderwerpen. Maar hij heeft geduld, want vandaag is Gandalf niet meer en als de Vrije Volken zich NU niet verenigen, zal Midden-Aarde morgen van hem zijn.

Niemand is dood

tumblr_m1ulcpoxB11qj7g7io1_500.gif
 
Wovano lijkt niet de rol te hebben die hij claimt te hebben als ik de stemmingen nakijk. Op dag 2 heeft hij niet gestemd. Op dag 1 en 3 was zijn stem wel toevallig verschillend met die van stef maar op dag 5 heeft stef hetzelfde gestemd als hem wat onzinnig is want hij zou dan toch niet tellen zogezegd om hem te redden. Overigens was wovano één van de personen die pushte om penose er uit te krijgen terwijl zijn rol goed gekend was.
De rol van Penose was mij op dat moment niet duidelijk.
Er zijn overigens nog genoeg personen over die cult kunnen zijn volgens mij.

Mijn rol lijkt me, ondanks jouw verhaal, toch wel duidelijk. Heb nu niet echt de tijd om het op te zoeken maar ergens dring ik erop aan om niet op stefanovich te gaan (omdat ik zijn rol wist) en die kon ik maar op één manier weten.
 
Back
Naar boven