MuscleMeat

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goeie zet tom
 
Het gaat erom dat niet gestemd heeft, maakt niet uit waarom

Ergens klopt er iets niet in je zin denk ik. Ik probeer gewoon meer info te verzamelen. Uit stemgedrag kan je heel wat afleiden en toe nu toe kan ik hoxyz vrij moeilijk peilen omwille van het feit dat hij niets doet.
 
Goed je fout hersteld krimlo, moest het doen om nog een kans te maken
 
Verwijder je post aub krimlo. Verraadt anders even wie gandalf is nu. Nu heeft aragorn z'n actie helemaal geen zin meer.
 
Gollum dus toch op Drbrik..
 
Verhaal nacht 6

De ontknoping is begonnen, het uur van de nieuwe Witch-King is aangebroken. Gandalf doet een poging om Gollum te beschermen, maar de Witch-King had het op hem gemunt en niet op Gollum! Het gevecht van de Era breekt los. Het hoofd van de Istari, drager van de vlam van Anor tegenover de Heer van de Nazgûl, de Zwarte Kapitein. "Ga terug naar de Schaduw! Val in de oneindigheid dat jou en je Meester wacht!" riep Gandalf. Een bliksemstraal uit de hemel slaat in, het verblindende licht en de overweldigende inslag vernietigd de Witch-King.

Of niet? Hij staat weer op, en heft zijn zwaard in de lucht: "Dit is MIJN uur!" roept hij, met een stem die een storm deed opwaaien. Vlammen wikkelden zich om het zwaard en met een knal ontplofte de staf van Gandalf. De Witch-King pakte zijn vlegel, en riep Gandalf nog een paar laatste woorden toe: "Jij dwaas, geen man kan mij vermoorden". Maar hij miste. Gandalf rolde aan de kant en pakte zijn zwaard Glamdring, met een razende blik in zijn ogen. Gandalf probeerde nog de helm van de Witch-King eraf te rukken, maar de Witch-King reageerde snel "Nee, straks ga je nog lachen om mijn haar!" Met een angstige reflex had de Witch-King zijn Morguldolk al gepakt en stak Gandalf neer. "Was Elrond er nog maar om me te genezen.." pufte Gandalf. De Witch-King vloog weer weg op zijn beest, want hij moest immers nog wel benen trainen. Gollum kruipt nog even voor de tenauwies langs en peert 'm weer.

Sanca is dood
Hij was Gandalf

tumblr_mgfrjqPRtf1qg9j1qo3_500.gif
 
Extra info:

Als de Witch-King er nu uitgaat, is het spel wél voorbij.


Het evenwicht is nu nog in het voordeel van de goeden (exclusief 2 neutralen).
 
Was niet zo slim om te verklappen tussen welke twee spelers de swap is gebeurt. De Witch-King wist het duidelijk ook. Jammer dit.
 
De nieuwe witch-king is dus iemand die gisteren wel online is geweest en het gezien heeft. Als ik alle spelers uitsluit met hun rollen die ik ken zijn er volgens mij maar twee personen die het nog kunnen zijn. Wovano en Hoxyz, Hoxyz is gisteren opeens wel actief geworden en heeft gepost en hij stond op mijn verdachte lijstje voor badguy gisteren samen met sanca. Wovano heeft zijn rol al laten uitschijnen maar dit kan evengoed een indekking zijn.

Voor de stemming gisteren is het scenario volgens mij geweest dat de cults een andere idee voor hun wolf hadden en waarschijnlijk gewoon verdeeld of niet gestemd hebben denkende dat er toch sowieso een goeie rol uitgaat. Dit zou dan kunnen kloppen met mijn theorie voor hoxyz.

Ik heb gisteren Tom op weg geholpen naar de witch-king dus hij weet dat hij me kan vertrouwen, aragorn zou dit ondertussen ook al moeten weten.

Ik ga dus voorlopig voor hoxyz tenzij iemand met een beter idee komt maar dit lijkt me op het moment het meest logische.
 
Mijn stemgedrag kun je in de eerste rondes natrekken tov stefanovich
Ik stem dan ook op hoxyz
 
Het is moeilijk allemaal, maar ben er wel uit.
Ik ga op hoxyz
 
Back
Naar boven