Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Kennen de cults nu overigens hun wolf Steentje? Anders kan ik wel een mooie manoeuvre bedenken waarmee de burgers direct gewonnen hebben :)

• Topic Starter Topic Starter
Kennen de cults nu overigens hun wolf Steentje? Anders kan ik wel een mooie manoeuvre bedenken waarmee de burgers direct gewonnen hebben :)

Nope, cults weten de wolf niet vanwege de Tom Bombadil wissel.

Bij vroegtijdig overlijden zal een Nazgul de rol overnemen.

Beginverhaal

Midden-Aarde is meegenomen naar DBB, waar de volken van DBB strijden tegen de machten van het kwaad. Ergens diep verstopt zit de Witch-King al zijn plannetje uit te broeden wie als eerste slachtoffer zal worden. Toch zal de strijd niet zomaar gegeven worden, aan de andere kant staan machtige tovenaars en er schijnen zelfs nog verstopte mensen te zijn. 1 vrouw heeft ineens een lange baard gekregen, wat erg raar is want de andere vrouw heeft helemaal geen baard. Ook hebben er mannen baarden verloren, in het zuiden is een man zachtjes aan het huilen om zijn baardverlies. Orlando Bloom is al erg enthousiast voor het spel, al zal hij toch écht nog een aantal dagen ruzie hebben met een zekere dwerg die toch eigenlijk niet zo dwerg is.

Gaat het de Vrije Volken lukken om de legioenen van Mordor te verslaan?

381126-last_alliance_battle_super.jpg

Daar stond hij dan, boven op de toren.

Beginverhaal Midden-Aarde is meegenomen naar DBB, waar de volken van DBB strijden tegen de machten van het kwaad. Ergens diep verstopt zit de Witch-King al zijn plannetje uit te broeden wie als eerste slachtoffer zal worden. Toch zal de strijd niet zomaar gegeven worden, aan de andere kant staan machtige tovenaars en er schijnen zelfs nog verstopte mensen te zijn. 1 vrouw heeft ineens een lange baard gekregen, wat erg raar is want de andere vrouw heeft helemaal geen baard. Ook hebben er mannen baarden verloren, in het zuiden is een man zachtjes aan het huilen om zijn baardverlies. Orlando Bloom is al erg enthousiast voor het spel, al zal hij toch écht nog een aantal dagen ruzie hebben met een zekere dwerg die toch eigenlijk niet zo dwerg is. Gaat het de Vrije Volken lukken om de legioenen van Mordor te verslaan?
381126-last_alliance_battle_super.jpg
Daar stond hij dan, boven op de toren.
- Zoals Steensteen al wel eerder had laten blijken zijn er dus verborgen rollen. Op dit moment lijken de rollen me vrij compleet te zijn (naar typische wolfgame toe) dus het word wachten op de stemmingen of acties eer we meer over hebben over deze.
- Verder dus een vrouwenrol door een man gespeeld maar echt veel eliminatie heb je daar niet mee. Omgekeerd kan je wel al iets meer zeggen.
- De witch-king is een grote (letterlijk) speler?

jezus wat een hoop rollen dat wordt erg verwarrend :roflol:

Wellicht iemand uit Limburg die zijn baard heeft verloren?

Daar stond hij dan, boven op de toren. Witte tekst, zie hier nog niets aan maar lijkt me een hint.

zucht gaan we weer beginnen met alle goeden aan te wijzen :rolleyes:

Dag 1 is begonnen!

Terug
Naar boven