XXL Nutrition

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

waarom geen dag 1 verhaal ? uh huh

Ik kan er weinig uit opmaken maar ik ben ook niet zo van LOTR :o

Hoeft ook niet, gaat om het verhaal en stemgedrag. Staan genoeg tips in :)

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Iemand al iets mbt het witte stukje tekst?

Hoeft ook niet, gaat om het verhaal en stemgedrag. Staan genoeg tips in :)

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Iemand al iets mbt het witte stukje tekst?

denk dat het gaat over gandalf die werd ''opgesloten'' bovenop de toren van sarumon. dat de tekst wit is wil misschien verwijzen naar the white wizard

ik zie alleen hints naar goede rollen..

edit: baard kan ook naar saruman verwijzen. niet alleen goede rollen hebben een baard dus :p

Vraag me af of pleurklaat gewoon zijn normale ik is uit aan het hangen, of probeert hij te hinten dat ie die chagrijnige dwerg is?

staan meerdere hints in denk ik

Deze valt mij op , witch-king is aan het broeden. Dit is wel iets vrouwelijks eigenlijk ?

iemand zin om een lijstje te maken welke rollen wel een baard hebben en welke niet?

Mijn vrouw kan ik soms wel serieus nemen, de rest valt een beetje tegen idd

Ik ben nu werken en kan niet meer reageren. Weet niet wie ik moet stemmen dus ik doe niks vanavond.

iemand zin om een lijstje te maken welke rollen wel een baard hebben en welke niet?

Beetje googelen en je weet het. We gaan het niet te makkelijk maken voor bepaalde spelers denk ik...

De meeste torens in lotr zijn trouwens van bad guys die ik vermoed dat het naar een bad guy moet leiden. Dol Guldur, Barad-dûr, Orthanc, Cirinth ungol, Teeth. Misschien slaat het ook meer op een fysieke eigenschap van een speler.

Terug
Naar boven